3500 TL oyun bilgisayar toplama

isa diker

Üyecik
Sa arkadaslar kendim için oyun bilgisayarı topladım. Topladığı m bilgisayar 3500 tl olup monitör de dahildir . Şimdi size şunu soruyom topladığım bilgisayar nasıl ? İyimi yoksa kötü mü ? Ben bu bilgisayarda gta 5 csgo vb oyunlar oynayacağım için sizde tavsiyeler almak istiyom eğer daha güzel 3500 TL'lik sistem toplayan varsa bana vatan bilgisayardan resimli göndersin.
Screenshot_2016-06-15-17-37-57.png
Screenshot_2016-06-15-17-38-18.png
Screenshot_2016-06-15-17-38-34.png
 

bud

Profesör
Yasaklı
Bu daha iyi bir sistem. Ekran kartı R9 380X. GTX960'dan çok daha performanslı bir kart. İşlemciyi i5 6400 yaptım ekran kartını rahat besler, oyunlar için yeterli bir işlemci sana sıkıntı çıkarmaz. Ve daha iyi bir monitör koydum. Kaliteli görüntü alabilmek için iyi bir monitör lazım. :)
Vatandan toplamadım sinerjide yani topladığım sidede daha uygun fiyatlar var ve güvenilirlik konusunda sıkıntı çıkmaz.
 

isa diker

Üyecik
Sistemin güzelde bn internetten alışveriş yapmak istemiyorum yazın çalışıp alacağım için vatan Bilgisayar arka sokakta olduğu için bilgisayara bişi olunca götürürüm bide ailem internetten almaya izin vermiyor. Vatan bilgisayardan toplaya bilirsin sevinirim bide sadece sistem fiyati yazarsan ona göre oyun almam. Bu arada bilgisayar okuduğum için bu bilgisayarın zorlanır kasmasini istemiom
 

Graveworm

Doçent
Ne alaka? Kaç para onlar biliyor musun? Bu bütçeye uymaz

Ne demek 'ne alaka ?' Adam oyun bilgisayarı toplayacağım diyor. 144 hz'siz monitör alıyor. 1000tl ye 144 lük monitörler var. 2500 tl yede hiç kasmayan her oyunu mis gibi çalıştıran bilgisayarı rahatlıkla toplayabilir
 

Alecont

Profesör
Sistemin güzelde bn internetten alışveriş yapmak istemiyorum yazın çalışıp alacağım için vatan Bilgisayar arka sokakta olduğu için bilgisayara bişi olunca götürürüm bide ailem internetten almaya izin vermiyor. Vatan bilgisayardan toplaya bilirsin sevinirim bide sadece sistem fiyati yazarsan ona göre oyun almam. Bu arada bilgisayar okuduğum için bu bilgisayarın zorlanır kasmasini istemiom
O zaman @Mustafa.Demiral ın topladığı bilgisayarın aynısını vatandan al. Monitörüde daha ucuz bir model ile değiştirirsin. Vatan daha pahalı olacağı için bir yerden kısman gerek. Veya görüntüden kısmak istemiyorsan anakartı MSI H110M Pro-VD yapabilirsin.
 

Alecont

Profesör
Ne demek 'ne alaka ?' Adam oyun bilgisayarı toplayacağım diyor. 144 hz'siz monitör alıyor. 1000tl ye 144 lük monitörler var. 2500 tl yede hiç kasmayan her oyunu mis gibi çalıştıran bilgisayarı rahatlıkla toplayabilir
144 Hz monitörler çok pahalı ve gerek yok bu seviyedeki bir sistem için. Daha güzel sistem, 60 Hz bir monitör rahatlıkla işini görür.
 

Graveworm

Doçent
144 Hz monitörler çok pahalı ve gerek yok bu seviyedeki bir sistem için. Daha güzel sistem, 60 Hz bir monitör rahatlıkla işini görür.

Yok be abi eğer çoğunlukla fps türünde oyunlar oynayacaksa 144 çok farkettiriyor. Bilmiyorum denedin mi, kullandın mı ama inan çok fark ediyor. ŞU VİDEO'DA karşılaştırma yapmışlar bir göz at istersen bana hak vereceksin. He adam istemez 144 hz onu bilemem ama 'oyun bilgisayarı' dediğin zaman illaki 144 olacak orda...
 

bud

Profesör
Yasaklı
Sistemin güzelde bn internetten alışveriş yapmak istemiyorum yazın çalışıp alacağım için vatan Bilgisayar arka sokakta olduğu için bilgisayara bişi olunca götürürüm bide ailem internetten almaya izin vermiyor. Vatan bilgisayardan toplaya bilirsin sevinirim bide sadece sistem fiyati yazarsan ona göre oyun almam. Bu arada bilgisayar okuduğum için bu bilgisayarın zorlanır kasmasini istemiom

Vatanda böyle oluyor. 144Hz bu bütçe için uygun değil.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    89.7 KB · Görüntüleme: 442

isa diker

Üyecik
Ya bırakın monitörü de topladığım sistem 3500 TL'ye değer mi 500 tl kalcak onlada oyun alıcam gta 5 alıcam Bide bişi dicem bu topladığım sistem csgo da kaç fps alır ?
 

isa diker

Üyecik
Monitör o kdr önem vermiyom seçtiğim monitör bana yeter . Yeterki bu topladığım sistemde oyunlarda kasma olmasın bu fps düşmesin ben topladığım sistemim baya dayanması istiyom bilgisayar mühendisi bi olsam kralın Alcam ama daha çok var olmama ;)
 

bud

Profesör
Yasaklı
Ya bırakın monitörü de topladığım sistem 3500 TL'ye değer mi 500 tl kalcak onlada oyun alıcam gta 5 alıcam Bide bişi dicem bu topladığım sistem csgo da kaç fps alır ?

Senin topladığın sistemi bir bırak sen. :) Benim topladığım sistem daha mantıklı. Youtube'da R9 380X kartının birçok FPS testini bulabilirsin. CS:GO'da en yüksek ayarlarda 1080p'de +150 FPS alırsın.
 

isa diker

Üyecik
Tamam kardes ben sole yapıcam . Benim topladığım bilgisayarla senin topladığım bilgisayarı fotoğrafını çekip bilgisayar öğretmenime göstercem bakalım hangisi daha iyi
 

Alecont

Profesör
Takmayın şu 144 Hz'ciyi ya :D Performans yarıya inecek bir monitör için. Sanki adam profesyonel oyuncu
 

saleh

Asistan
@Mustafa.Demiral söylediği sistem çok iyi özellikle ekran kartı. Bırakın monitoru demişsin be kardeşim monitor iyi olmasa sistemin sana vereceği keyfi tadamassın. Ha illa ki 144hz olmayada bilir
VİEWSONİC VX2457-MHD 23.6 FULL HD HDMI+VGA+DP AMD FREESYNC 1MS 75HZ OYUNCU MONİTÖRÜ
bu monitor 75hz 2ms Full hd fiyatıda gayet uygun ve bence efsane. Hem csgo lol gibi oyunlarda işine yarar hemde fps oyunları. Eğer 380x ekran kartını alsan (amd olsun fark etmez) bu monitorda Freesync var. Farkı görürsün yardım ede bildimse ne mutlu bana. :)
 

Alecont

Profesör
@Mustafa.Demiral söylediği sistem çok iyi özellikle ekran kartı. Bırakın monitoru demişsin be kardeşim monitor iyi olmasa sistemin sana vereceği keyfi tadamassın. Ha illa ki 144hz olmayada bilir
VİEWSONİC VX2457-MHD 23.6 FULL HD HDMI+VGA+DP AMD FREESYNC 1MS 75HZ OYUNCU MONİTÖRÜ
bu monitor 75hz 2ms Full hd fiyatıda gayet uygun ve bence efsane. Hem csgo lol gibi oyunlarda işine yarar hemde fps oyunları. Eğer 380x ekran kartını alsan (amd olsun fark etmez) bu monitorda Freesync var. Farkı görürsün yardım ede bildimse ne mutlu bana. :)
Bunun fiyatı iyi olabilir. Ama 144Hz bu fiyat bandında gerçekten fazla
 

saleh

Asistan
Bunun fiyatı iyi olabilir. Ama 144Hz bu fiyat bandında gerçekten fazla

144hz 1ms professional csgo gibi oyunlarda tercih edilen monitordur ki tepki süresi veya frekansı iyi olsun. Bu sisteme en iyisi benim tavsiye etdiğimdir bence. 60hz Full hd de gayet iyi bir monitor.
 

okinkurt

Profesör
Yok be abi eğer çoğunlukla fps türünde oyunlar oynayacaksa 144 çok farkettiriyor. Bilmiyorum denedin mi, kullandın mı ama inan çok fark ediyor. ŞU VİDEO'DA karşılaştırma yapmışlar bir göz at istersen bana hak vereceksin. He adam istemez 144 hz onu bilemem ama 'oyun bilgisayarı' dediğin zaman illaki 144 olacak orda...

Peki orta seviye kart 144 fps ye çıkacakmı her oyunda ? hadi detay kısalım bunu ne yapıcaz :) sisteme uygun monitör seçilir arkadaşım 144 hz de iyi detay mı istiyorsun bir karta bu arkadaşın bütçeyi gömersin ozaman :) harun99x doğru sölüyor bu bütçe için fazla ve o seviyeye çıkamaz düşük oyunlar haricinde.
 
Üst