32 olmam lazımdı!..

Bu konuyu okuyanlar

patrick

Profesör
Emektar
:-[ :-[ bir an önce kurtulmam lazımdı, 32 olayım die konu açtım.. saygı ve sevgilerimle..

çok mu konu dışı oldu? ::) ::)
 

Downsat

Profesör
patrick ve ihsan sizin avatarlarınız birbirine çok benzetiyorum. Bol bol sizi karıştırıyorum :D

bundan sonra patih dicem size. Hanginizseniz alının üstünüze :p
 

chimera

Dekan
Emektar
Volkan Taş dedi ki:
patrick ve ihsan sizin avatarlarınız birbirine çok benzetiyorum. Bol bol sizi karıştırıyorum :D

bundan sonra patih dicem size. Hanginizseniz alının üstünüze :p

Demek Patih hımm evet aslında güzele benziyo :D :p
 

RuNaL

Dekan
Emektar
chimera dedi ki:
Volkan Taş dedi ki:
patrick ve ihsan sizin avatarlarınız birbirine çok benzetiyorum. Bol bol sizi karıştırıyorum :D

bundan sonra patih dicem size. Hanginizseniz alının üstünüze :p

Demek Patih hımm evet aslında güzele benziyo :D :p

ayıp olur ikiside kendi alanında iiler bence yapmayalım böyle ;)
 

Downsat

Profesör
patih'ten kelime türetelim hadik

ilk kelime benden

patiK << bu kelime patrick'e çok uydu :p
 

patrick

Profesör
Emektar
ben demem de, demiş olsam misal, hani demem ya dedim var sayarsak downsat 'dan da don sat oluyo :p

asıl konuya gelelim.. 30 ile 32 arasında kalmama savaşı vermiştim konuyu değiştirme, çok pis yaparım seni :p:D:-*
 

Downsat

Profesör
patrick dedi ki:
ben demem de, demiş olsam misal, hani demem ya dedim var sayarsak downsat 'dan da don sat oluyo :p

asıl konuya gelelim.. 30 ile 32 arasında kalmama savaşı vermiştim konuyu değiştirme, çok pis yaparım seni :p:D:-*
tamam Fatih :D:p
 

pesimist

Rektör
Emektar
Özel başlık
Onursal Üye
yahu abuzer nerden aklına geliyo da açıyon böyle konular.. ilahi :p
 
Ben de Volkan'la Chimera'nın avatarlarını çok benzetiyorum. Bundan kelli size Chimekan diyeceğim, hanginizseniz üstünüze alının. :p
Ahahah

Hatta madem kelime de türetiyoruz, "camekan" dedim gitti. :D
 

patrick

Profesör
Emektar
Güçlü Aydoğdu dedi ki:
Ben de Volkan'la Chimera'nın avatarlarını çok benzetiyorum. Bundan kelli size Chimekan diyeceğim, hanginizseniz üstünüze alının. :p
Ahahah

Hatta madem kelime de türetiyoruz, "camekan" dedim gitti. :D

pihhihihihihihiiii :p :D
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst