Merhabalar,
18 Mart 2016 tarihinde Vatan Bilgisayardan 2850₺'ye iPhone 6s (16gb) ürün aldım.
İlk kez 27 Haziran 2016'da piksel hatası nedeniyle Apple yetkili servisinde swap ürün ile değiştirildi.
Gelen swap üründe; piksel hatası, wi-fi ve şebeke problemi olduğundan dolayı yine Apple yetkili servisinde 12 Aralık 2016'da yine ürün swap ürün ile değiştirildi.
Tekrardan gelen swap üründe piksel hatası ve wi-fi problemi olduğundan şuanda Apple yetkili servisinde işlem sürüyor.
Ürünü aldığımdan beri; bir yıl içerisinde hem 2 farklı arıza verip servis tarafından işlem yapılmış hemde 3 kez aynı arıza tekrarlanmıştır(piksel hatası)
Yasalara göre ürün 1 yıl içerisinde 2 kez farklı biçimde arızalanması veya 3 kez aynı arıza tekrarlanması durumunda satıcının sattığı ürünün ayıplı olduğu sayılıyor.
Ayıplı ürün olunca da kutulu değişim veya fatura tutarında iade talep ediliyor.
Ben bu ürünün iadesini talep etmem için nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Eğer kabul etmezlerse ki büyük ihtimal etmeyeceklerdir, dava açmam gerekiyor.
Ürün faturası şahıs değil, kurum adına olduğundan bir problem yaşar mıyım?
Bilgisi olan yardımcı olursa çok memnun olurum. Teşekkürler...
18 Mart 2016 tarihinde Vatan Bilgisayardan 2850₺'ye iPhone 6s (16gb) ürün aldım.
İlk kez 27 Haziran 2016'da piksel hatası nedeniyle Apple yetkili servisinde swap ürün ile değiştirildi.
Gelen swap üründe; piksel hatası, wi-fi ve şebeke problemi olduğundan dolayı yine Apple yetkili servisinde 12 Aralık 2016'da yine ürün swap ürün ile değiştirildi.
Tekrardan gelen swap üründe piksel hatası ve wi-fi problemi olduğundan şuanda Apple yetkili servisinde işlem sürüyor.
Ürünü aldığımdan beri; bir yıl içerisinde hem 2 farklı arıza verip servis tarafından işlem yapılmış hemde 3 kez aynı arıza tekrarlanmıştır(piksel hatası)
Yasalara göre ürün 1 yıl içerisinde 2 kez farklı biçimde arızalanması veya 3 kez aynı arıza tekrarlanması durumunda satıcının sattığı ürünün ayıplı olduğu sayılıyor.
Ayıplı ürün olunca da kutulu değişim veya fatura tutarında iade talep ediliyor.
Ben bu ürünün iadesini talep etmem için nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Eğer kabul etmezlerse ki büyük ihtimal etmeyeceklerdir, dava açmam gerekiyor.
Ürün faturası şahıs değil, kurum adına olduğundan bir problem yaşar mıyım?
Bilgisi olan yardımcı olursa çok memnun olurum. Teşekkürler...
