2. SDN Röportajı- lSeYYaHl Soruları Cevaplıyor

Bu konuyu okuyanlar

_Zaur_

Dekan
Emin ol ben hiç farkında olmadım, bilemedim ne zaman açıldı. Ama şuna inanıyorum, belki peşpeşe olunca insanların ilgisi azalıyor olabilir. Ama baya bir zaman geçti, üstelik o zaman'dan bu zamana epey miktarda meraklı üyemiz geldi siteye. Bizim Murat'tan (Burç) başka bir de yeni gelenlerin pek bir sevdiği (Kıskanıyor muyum ne! :D ) @_Zaur_ var. Renkli kişiliği ve gençlerle olan samimi diyaloglarıyla epey ilgi göreceğini tahmin ediyorum.

Ha unuttum az kalsın, adam sana orman'da kaybolmuş gibi soru sormuş ya, koptum gülmekten. :D
Aman diyimmm Seyyah abi yapma etme gözünü seviyim. Röpörtaj filan uzak kaçtığım şeyler 😂

Görkemm varya siyasi konular açan.
Ona röpörtaj yapsınlarda, röpörtaj konusu açılınca millet bir birine girsin. 😂 Ahshshahsha

Ne gülerim ama harbiden.
 
Özel başlık
Allah var, gam yok!
Aman diyimmm Seyyah abi yapma etme gözünü seviyim. Röpörtaj filan uzak kaçtığım şeyler 😂

Görkemm varya siyasi konular açan.
Ona röpörtaj yapsınlarda, röpörtaj konusu açılınca millet bir birine girsin. 😂 Ahshshahsha

Ne gülerim ama harbiden.
Yok yok, senden ala röportaj yapılır. Kaçış yok! Bak benim röportaj iki sayfa bilem ilgi görmedi, sen olunca en az beş sayfa olacağına kalıbımı basarım. Ee neylersin ünlü olmak öyle kolay mı? :D
 

_Zaur_

Dekan
Yok yok, senden ala röportaj yapılır. Kaçış yok! Bak benim röportaj iki sayfa bilem ilgi görmedi, sen olunca en az beş sayfa olacağına kalıbımı basarım. Ee neylersin ünlü olmak öyle kolay mı? :D
Zaten forumda yazdıklarım röpörtaj bir nevi.
Millet huyumu suyumu biliyor.

Gizli olmam için Whatsapp sildim, bir forum benim hayatımı internete anket olarak eklerse yüreğim patlar.
 

epsilon06

Profesör
Aaa yeni sanmıştım neden ben de soru sormadım diye üzülmüştüm:) Ama eski bir röportajmış.En çok ismine şaşırdım abi.Yani ne bekliyodun dersen aslında sanırım seyyah abi demeye alıştığım için ona yakın bir şey bekliyordum😀 Yaşınızı gene söylememişsiniz niye sormamışlar yahu:) @|SeYYaH|(eskisini kopyalamışım)
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst