2 Aydır sorunum çözülemedi!

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba,
Sırf [MENTION=113509]TTNETDestek[/MENTION]'e yazmak için üye oldum.2 aydır belki 20 30 tane arıza kaydı bıraktım TTNET olsun TürkTelekom olsun toplamda en az 20 30 arıza kaydı!TTNet Telekoma paslıyor onlar bizlik bişey yok deyip kenara çekiliyor.Sizlik bişey yoksa kimlik bişey var terbiyesiz insanlar.İnternet hizmeti adı altında insanları soymaktan mağdur etmekten başka hiçbirşey bildiğiniz yok çalıştırdığınız personeliniz tamamen vasıfsız insanlar herhangi bir altyapı bilgi birikimi yok.2 Aydır günün 24 saati dakikada 2 3 defa Lagspike problemi yaşıyorum.Online oyunlarda Latency(Ms) değeri 300 400 bazen 3000 lere kadar çıkıyor ve yavaş yavaş geri düşüyor.3000 lere çıktığı zaman oyundan düşüyorum ama internet bağlantısı var.Geri dönüş yapacaksanız eğer sakın bana hızımı kontrol edip geri dönüş yapmayın onu yüzlerce kez yaptılar.Ben hız sorunu yaşamıyorum.Yaşadığım sorun tamamen sizin server olarak adlandırdığınız hurda yığınlarıyla alakalı altyapınız yetersiz ama bunu bir türlü kabul edemiyorsunuz.sikayetvar adlı internet sitesinden defalarca şikayet ilettim olmadı,TTNET i aradım oraya konuyla alakası olmayan yetersiz kişileri koymuşsunuz orda da olmadı.Telekom müdürlüğüne gittim 4 defa yine olmadı onlarda bilgisiz konuya hakim olmayan kişiler.En son bugün Telekom Müdürlüğüne dilekçe yazdım ama bi sonuç alabileceğimi düşünmüyorum.Sorunu çözemiyorsanız taahhütümü iptal edin soyulmaktan kurtulayım bende artık.Tekrar belirtiyorum HIZ PROBLEMİ YAŞAMIYORUM!.Eğer sorun çözülmeyecekse sizi nasıl mahkemeye verebilirim o konu hakkında bilgi istiyorum.

Ve umutsuz bekleyiş başlar....
 
D

Deleted member 312196

SDN Okuru
Hangi oyunu oynarken ping sorunu yasiyorsun?
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
D

Deleted member 312196

SDN Okuru
[MENTION=340566]AbyssOfmyth[/MENTION]

Baglantida sorun olabilir o zaman.
 
D

Deleted member 312196

SDN Okuru
[MENTION=340566]AbyssOfmyth[/MENTION]

Sorun sadece LoL'de olsa modem, router, port gibi seylerden süphelenirdik. Telefon üzerinden halledemiyorsan baska yol dene.

Sikayet basvurusunda bulun. Yakinda TTnet'e iyi bir ceza keserler diye umuyorum :)

https://tuketici.btk.gov.tr/giris/
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
@AbyssOfmyth

Sorun sadece LoL'de olsa modem, router, port gibi seylerden süphelenirdik. Telefon üzerinden halledemiyorsan baska yol dene.

Sikayet basvurusunda bulun. Yakinda TTnet'e iyi bir ceza keserler diye umuyorum :)

https://tuketici.btk.gov.tr/giris/


Sadece aramakla kalmadım 3 4 defa telekom müdürlüğüne gittim onlarda çözemedi bugün en son dilekçe yazdım ama umutlu değilim bide btk yı deneyelim bakalım nasıl olacak sağol :)
 
D

Deleted member 312196

SDN Okuru
[MENTION=340566]AbyssOfmyth[/MENTION]

Hocam btk'ya ne kadar sikayet basvurusunda bulunursak o kadar iyi. Milleti enayi yerine koymayi biraksinlar artik.
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
@AbyssOfmyth

Hocam btk'ya ne kadar sikayet basvurusunda bulunursak o kadar iyi. Milleti enayi yerine koymayi biraksinlar artik.


Kimi kime şikayet ediyoruzki? Bir atasözümüz var tam bu durumla ilgili ama burası yeri değil :)
Zihniyet aynı zihniyet olduktan sonra elimizden birşey gelmez anca buralarda kendimizi yırtar dururuz.Millet aya çıktı biz hala fiber internet kullanacağız :9
 

mayten

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
275
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
oyunu kablosuz baglantıdamı oynuyorsun dostum
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Evet yüksek latency sorunu genelde iss ile ilgilidir. Muhtemelen yapmışsındır ama küçük bir olasılıkta olsa sorunu kendinde araman lazım. Ben de yaşadım bu tarz sorunları. farklı modem deneyip binanın telefon hatlarının toplandığı kutu dahil olmak üzere kablolarının değişimini yaptırabilirsen iyi olur. Bende sorun olduğu vakit kablolardan değil kesinlikle çünkü olsaydı şöyle olur böyle olur diyordum ama kablolar değişince sorunum düzeldi. Bunun ötesinde yapabileceğin şey iss değiştirmek ki onda da genelde ttnet alt yapısı kullanıldığı için aynı sorunun devam etme olasılığı var.
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Dostum bu öneri biraz garip gelebilir ama modeminin markası ne? Biz de yeni bağlantı yaptığımızda hediye verilen D-Link modemi kullanıyorduk. Hat değerleri 20 Mbit bağlantıyı kaldıracak seviyede. Normalde 80-120 ping değeri aldığımız World of Tanks oyununda dediğin gibi ping yükselmesi, takılmalar ve düşmeler yaşar olduk. Ardından bende bulunan emektar Airties RT-205 modemi taktım ve bağlantı o zamandan beri sapasağlam. Demek istediğim eğer hat değerlerin iyiyse ve düşme sorunun yoksa başka ve kaliteli bir modemle dene. Büyük ihtimalle farkı göreceksin.
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dostum bu öneri biraz garip gelebilir ama modeminin markası ne? Biz de yeni bağlantı yaptığımızda hediye verilen D-Link modemi kullanıyorduk. Hat değerleri 20 Mbit bağlantıyı kaldıracak seviyede. Normalde 80-120 ping değeri aldığımız World of Tanks oyununda dediğin gibi ping yükselmesi, takılmalar ve düşmeler yaşar olduk. Ardından bende bulunan emektar Airties RT-205 modemi taktım ve bağlantı o zamandan beri sapasağlam. Demek istediğim eğer hat değerlerin iyiyse ve düşme sorunun yoksa başka ve kaliteli bir modemle dene. Büyük ihtimalle farkı göreceksin.

Evet yüksek latency sorunu genelde iss ile ilgilidir. Muhtemelen yapmışsındır ama küçük bir olasılıkta olsa sorunu kendinde araman lazım. Ben de yaşadım bu tarz sorunları. farklı modem deneyip binanın telefon hatlarının toplandığı kutu dahil olmak üzere kablolarının değişimini yaptırabilirsen iyi olur. Bende sorun olduğu vakit kablolardan değil kesinlikle çünkü olsaydı şöyle olur böyle olur diyordum ama kablolar değişince sorunum düzeldi. Bunun ötesinde yapabileceğin şey iss değiştirmek ki onda da genelde ttnet alt yapısı kullanıldığı için aynı sorunun devam etme olasılığı var.


Eve gelen kablo doğrudan kutudan geliyor bina içinden değil.Direkten eve çektiler anlayacağın.

Modem markası zyxel p660N modemden olsa 1,5 yıl oldu son 2 aydır bu problemle uğraşmaktayım.Sırf bunun için modem alacak değilim bunu ISS imin yapması gerekmezmi farklı bi modemle denemesi vs.
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Eve gelen kablo doğrudan kutudan geliyor bina içinden değil.Direkten eve çektiler anlayacağın.

Modem markası zyxel p660N modemden olsa 1,5 yıl oldu son 2 aydır bu problemle uğraşmaktayım.Sırf bunun için modem alacak değilim bunu ISS imin yapması gerekmezmi farklı bi modemle denemesi vs.

Yok mu bir dostun modemini ödünç verecek? ISS sadece hat değerleri kontrolü yapar. Modem senin sorumluluğunda. Hat değerlerinde de sorun yok dediğine göre gelip kontrol edecek teknik elemanlar da sorun yok diyecekelrdir.
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dostum bu öneri biraz garip gelebilir ama modeminin markası ne? Biz de yeni bağlantı yaptığımızda hediye verilen D-Link modemi kullanıyorduk. Hat değerleri 20 Mbit bağlantıyı kaldıracak seviyede. Normalde 80-120 ping değeri aldığımız World of Tanks oyununda dediğin gibi ping yükselmesi, takılmalar ve düşmeler yaşar olduk. Ardından bende bulunan emektar Airties RT-205 modemi taktım ve bağlantı o zamandan beri sapasağlam. Demek istediğim eğer hat değerlerin iyiyse ve düşme sorunun yoksa başka ve kaliteli bir modemle dene. Büyük ihtimalle farkı göreceksin.

Evet yüksek latency sorunu genelde iss ile ilgilidir. Muhtemelen yapmışsındır ama küçük bir olasılıkta olsa sorunu kendinde araman lazım. Ben de yaşadım bu tarz sorunları. farklı modem deneyip binanın telefon hatlarının toplandığı kutu dahil olmak üzere kablolarının değişimini yaptırabilirsen iyi olur. Bende sorun olduğu vakit kablolardan değil kesinlikle çünkü olsaydı şöyle olur böyle olur diyordum ama kablolar değişince sorunum düzeldi. Bunun ötesinde yapabileceğin şey iss değiştirmek ki onda da genelde ttnet alt yapısı kullanıldığı için aynı sorunun devam etme olasılığı var.

Yok mu bir dostun modemini ödünç verecek? ISS sadece hat değerleri kontrolü yapar. Modem senin sorumluluğunda. Hat değerlerinde de sorun yok dediğine göre gelip kontrol edecek teknik elemanlar da sorun yok diyecekelrdir.


Maalesef öğrenciyim ben Ankara'da ama modemde olsa sürekli olmazmı bu sorun lag hiç düşmez ama arada stabil değere düşüyor.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
broblem ttnet ise geçmiş olsu. İdareten geçici modem değiştirip deneyebilirsen,
Bizde zyxsel 660 HW T1 ve buna yakın başka modem vardı, firmware yaptığım halde gün içinde sık sık kopmalr donmalr yaşadık,
her iki modemi de yaklaşık 2 yıl kullandık,
modem değişti şimdi normaliz, bu modemler yedekte , bazen deneme için kullanıyorum modemler çalışıyor ancak uzun süreli birden çok bilgisayar varsa sapıtıyor.
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Maalesef öğrenciyim ben Ankara'da ama modemde olsa sürekli olmazmı bu sorun lag hiç düşmez ama arada stabil değere düşüyor.

Bahsettiğim D-Link modem de aynıydı. Normal değerlerde seyrederken birden 999 ms (World of Tanks'te bağlantı gitti demek) oludu, sonra uzun bir süre 200-400 arası gezerdi. Airties hiç bu sorunu yaşatmadı. Elbette ben sana git yeni modem al demiyorum. Ama iki aydır çile çekmişsin ve en azından bir dene diyorum. Bakarsın sorun gerçekten de modemdendir. Sorunun çözülür.
 

Ali TEMEL

Profesör
Katılım
17 Kasım 2006
Mesajlar
4,654
Reaksiyon puanı
92
Puanları
228
Bundan 3 4 yıl önce net kesilmeleri yaşıyordum arada, online oyunlarda lag problemleri de vardı. Binanın kutusunda değil, kutudan eve çıkan kabloda sorun varmış. O kabloyu değiştirtince sorunum gitmişti :)
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
@TTNETDestek hala tek kelime etmedi ne hikmetse yarın gidip modem isteyeceğim denemek için zaten modemde problem varsa garantisi devam ediyor.Değiştirirler herhalde diye düşünüyorum. @TTNETDestek zahmet olacak ama bi bilgilendirme yaparsan forum ahalisi olarak hepimiz mutlu olacağız.Şöylede bir sorun varki firmware update yapamıyorum hata veriyor onuda çözmüş değilim henüz AirTies modemin nesi vardı da zyxel modem verdiler o da çözmeye çalıştığım konular arasında.
 

mayten

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
275
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Merhaba dostum kablosuz baglantıda oyunu oynuyorsan aşagıda yazdıklarımı denermisin.
1.Kablosuz kanal baglantını degiştir.(1....11) kadar kablosuz kanalları denermısın.
2.Bilgisayarının Kablosuz driver güncelle(yeni sürümü varsa araştır)
3.windows 7 veya vista kullanıyorsan kablosuz agları yönet bölümüne gel daha önce baglandıgın kablosuz agların hepsini kaldır.Daha sonra modeme tekrar baglantı kur dene.
4.Bulundugun yerdeki telekom müdürlügüne git.Hattının zayıflama degeri 14 db altında ise hızını ayarlattır. Hız ayarlamalarında dikkat edilmesi gereken konu hattın taşıyabildigi hız miktarının saglıklı ayarlanmasıdır.örnegin hattın 8 mb desteklemıyorsa illa 8 mb hız verilecek diye bir kaide yoktur. şimdi bunu 1 örnekle acıklayalım. Hat degerin 10 db hızın 8 mb maksimum ulaşılabilir hızın 11 mb ise bu hatta kopmalar olur özellikle akşam saatlerinde internetin yogun oldugu saatlerde sıkıntı yaşarsın.burda yapılması gereken şey hızını 6 mb cekmek ve hat degerini 14 db üstüne cıkarmaktır.8mb hızla saglıklı internet çıkışı yapamazken 6 mb hızla çok saglık internet kullanabilirsin.
5.Modem sorunlarında hız ile veya kablosuz baglantıda sıkıntı yaşanmaması için evinizin topraklamasını kontrol ettirin.İmkanınız varsa aliminyum tabanlı modem kullanmaya özen gösterin.Diger bir konuda en çok yapılan hatalardan biride budur modeme uygun olmayan adaptör kullanımıdır.Uygun olmayan enerji adaptörleri modemin çabuk ısınmasını ve kablosuz baglantılarda sorun yaşamanıza sebebiyet verir.
Arkadaşım bu yazdıklarımı kontrol et sorunun çözülmezse elimizden geldigince yardımcı olurum .kolay gelsın
 

AbyssOfmyth

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba dostum kablosuz baglantıda oyunu oynuyorsan aşagıda yazdıklarımı denermisin.
1.Kablosuz kanal baglantını degiştir.(1....11) kadar kablosuz kanalları denermısın.
2.Bilgisayarının Kablosuz driver güncelle(yeni sürümü varsa araştır)
3.windows 7 veya vista kullanıyorsan kablosuz agları yönet bölümüne gel daha önce baglandıgın kablosuz agların hepsini kaldır.Daha sonra modeme tekrar baglantı kur dene.
4.Bulundugun yerdeki telekom müdürlügüne git.Hattının zayıflama degeri 14 db altında ise hızını ayarlattır. Hız ayarlamalarında dikkat edilmesi gereken konu hattın taşıyabildigi hız miktarının saglıklı ayarlanmasıdır.örnegin hattın 8 mb desteklemıyorsa illa 8 mb hız verilecek diye bir kaide yoktur. şimdi bunu 1 örnekle acıklayalım. Hat degerin 10 db hızın 8 mb maksimum ulaşılabilir hızın 11 mb ise bu hatta kopmalar olur özellikle akşam saatlerinde internetin yogun oldugu saatlerde sıkıntı yaşarsın.burda yapılması gereken şey hızını 6 mb cekmek ve hat degerini 14 db üstüne cıkarmaktır.8mb hızla saglıklı internet çıkışı yapamazken 6 mb hızla çok saglık internet kullanabilirsin.
5.Modem sorunlarında hız ile veya kablosuz baglantıda sıkıntı yaşanmaması için evinizin topraklamasını kontrol ettirin.İmkanınız varsa aliminyum tabanlı modem kullanmaya özen gösterin.Diger bir konuda en çok yapılan hatalardan biride budur modeme uygun olmayan adaptör kullanımıdır.Uygun olmayan enerji adaptörleri modemin çabuk ısınmasını ve kablosuz baglantılarda sorun yaşamanıza sebebiyet verir.
Arkadaşım bu yazdıklarımı kontrol et sorunun çözülmezse elimizden geldigince yardımcı olurum .kolay gelsın

Bunlarım hepsi tamam hat değerlerim iyi modemin orijinal adaptörü wireless driver güncel modemin tabanı alüminyum değil :) kanalları denedim bi değişme yok(evet her değişimden sonra reset attım modeme)Kayıtlı ağların hepsini kaldırdım ama sorun devam ediyor.Hepsini yaptım bunların anlayacağın :) @TTNETDestek nerde hala anlamış değilim.
 
Üst