feykbey
Öğrenci
- Katılım
- 10 Kasım 2009
- Mesajlar
- 77
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 8
Arkadaşlar TTNET'in yeni fiyat tarifelerine göre 8 Mbit - 16Mbit'e 59 TL'ye TTNET online işlemlerden geçiş yaptım. Modem hızı 16 Mbit olarak görüyor.
Fakat hız 6 Mbiti hiç geçmiyor. Arasıra hat gidiyor. baglantı kopmaları cogaldı.
Santrale olan uzaklığım ise şasıracaksınız sadece 800 metre.
Neden acaba hız 6 Mbiti geçmiyor. Modem pikatel. güncellemelerini yaptım.
 
 
 
 
			
			Fakat hız 6 Mbiti hiç geçmiyor. Arasıra hat gidiyor. baglantı kopmaları cogaldı.
Santrale olan uzaklığım ise şasıracaksınız sadece 800 metre.
Neden acaba hız 6 Mbiti geçmiyor. Modem pikatel. güncellemelerini yaptım.
 
 
 
 
 
					
				 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
 
		 
 
		 )   işte derdimi anlattım internet baglantısı yok adsl ısıgı yanıp  sönmekte ve benim hızım 12 görünüyordu ben 16 istiyorum diye bir sorunum  oldugunu söyledi oda tamam dedi ilgileceğini söyledi ve 5 10 dakika  sonra arayacagım dedi.arayınca anlattıgı sey senin modemine 16 mb  veremiyoruz kablolar bunu kaldırmıyor büyük ihtimal dedi yada dedi  portlarını değiştirmemiz gerekiyor bzim burdan dedi ve birkac ceşit port  oldugundan bahsetti hangisinden en  iyi sinyal alınırsa ona  bağladıklarını söyledi hatları.dedim bende benim evim size 100 metre  mesafede ben bu hizmeti nasıl alamam.cevabıysa gayet normaldi 20 senelik  kabloları kullanıyoruz 0.3cmlik yaglı kablolardan internete  bağlanıyorsunuz fiberoptiğe geciş yapmıyorlar yapsalar bizde  rahatlayacağız dedi calısan bana.sonrasında kablo destekleimyor dedi ve  yarın gelip binadaki telefon kutusundan hız ölcümü yapacgız dedi tamam  dedim ve aradan bir saat gecti aradı santralden abi senin hattın için en  iyi portu buldum dedi ve modeme atanan hız 12mbtten  15999a cıktı yani  16mb'e.burda birazda akıllı davranıp müsteri hizmetleriyle ugrasmaktan  cok sabah cıkıp santrale giderseniz daha verimli işlemler yaptırırsınız  yüzyüze şimdi adamın ben cep telefonunuda aldım her hangi bir sorunda  onu arayacagım yeterli iki tarafta anlayıslı davransın sorun elbette  cözülüyor.Birde sunu söyledi calısan abi siz 16mblik tarifye gecmişseniz  modeminiz bunu 16mb görmek zorunda yani 16mb vermek zorundayız size  sartları sağlıyorsunuz cünkü eger 16 mb değilde 12 13 mb falan verirsek  ilerde denetlemelerde bizim basımız yanar dedi.buda aklınızda bulunsun.
   )   işte derdimi anlattım internet baglantısı yok adsl ısıgı yanıp  sönmekte ve benim hızım 12 görünüyordu ben 16 istiyorum diye bir sorunum  oldugunu söyledi oda tamam dedi ilgileceğini söyledi ve 5 10 dakika  sonra arayacagım dedi.arayınca anlattıgı sey senin modemine 16 mb  veremiyoruz kablolar bunu kaldırmıyor büyük ihtimal dedi yada dedi  portlarını değiştirmemiz gerekiyor bzim burdan dedi ve birkac ceşit port  oldugundan bahsetti hangisinden en  iyi sinyal alınırsa ona  bağladıklarını söyledi hatları.dedim bende benim evim size 100 metre  mesafede ben bu hizmeti nasıl alamam.cevabıysa gayet normaldi 20 senelik  kabloları kullanıyoruz 0.3cmlik yaglı kablolardan internete  bağlanıyorsunuz fiberoptiğe geciş yapmıyorlar yapsalar bizde  rahatlayacağız dedi calısan bana.sonrasında kablo destekleimyor dedi ve  yarın gelip binadaki telefon kutusundan hız ölcümü yapacgız dedi tamam  dedim ve aradan bir saat gecti aradı santralden abi senin hattın için en  iyi portu buldum dedi ve modeme atanan hız 12mbtten  15999a cıktı yani  16mb'e.burda birazda akıllı davranıp müsteri hizmetleriyle ugrasmaktan  cok sabah cıkıp santrale giderseniz daha verimli işlemler yaptırırsınız  yüzyüze şimdi adamın ben cep telefonunuda aldım her hangi bir sorunda  onu arayacagım yeterli iki tarafta anlayıslı davransın sorun elbette  cözülüyor.Birde sunu söyledi calısan abi siz 16mblik tarifye gecmişseniz  modeminiz bunu 16mb görmek zorunda yani 16mb vermek zorundayız size  sartları sağlıyorsunuz cünkü eger 16 mb değilde 12 13 mb falan verirsek  ilerde denetlemelerde bizim basımız yanar dedi.buda aklınızda bulunsun. 
	 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		