Masaüstü 15000TL Sistem Topladım

Uyumsuz-Sami

Asistan
Merhaba Arkadaşlar

2 gün önce bir sistem topladım bunu paylaşmak isterim ve yorumlarınızı almak isterim
ayrıca normalde kasa 4 fan var ama nedense bana 6 fanlı model geldi kaldiki 6 fanlı model vardır o 900 tl civarındaydı neden böyle oldu anlamadım

Anakart: ASUS TUF B450-PRO GAMING 4400MHz(OC) DDR4 Soket AM4 RGB M.2 DVI HDMI ATX Anakart | ITOPYA
RAM: GSKILL 8GB Ripjaws V Siyah 3200MHz CL16 DDR4 Single Kit Ram | ITOPYA 2 Adet
Kasa: POWER BOOST X-58 RGB 650W 80+ TG Mesh Panel USB 3.0 Mid Tower Kasa | ITOPYA
Sata SSD: KIOXIA EXCERIA 480GB SATA 3.0 2.5" SSD (555MB Okuma / 540MB Yazma) | ITOPYA
M.2 SSD: SAMSUNG 250GB 970 EVO Plus NVMe M.2 SSD (3500MB Okuma / 2300MB Yazma) | ITOPYA
İşlemci: AMD RYZEN 7 3800XT 4.2GHz 32MB Önbellek 8 Çekirdek AM4 7nm İşlemci | ITOPYA
Sıvı Soğutma: COOLER MASTER MasterLiquid Lite 120 120mm İşlemci Sıvı Soğutucu | ITOPYA
Ekran Kartı: ASUS TUF 3 Radeon RX 5600 XT OC EVO 6GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı | ITOPYA
Monitör: ASUS TUF GAMING 27" VG27WQ 165Hz 1ms 2xHDMI DP HDR400 Pivot WQHD FreeSync Curved Gaming Monitör | ITOPYA


WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (12).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (11).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (10).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (9).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (8).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (7).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (5).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (4).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (3).jpeg
WhatsApp Image 2020-09-26 at 23.34.20 (2).jpeg


Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler
 
Son düzenleme:

met 35

Rektör
Biraz daha ucuza, i7 10700 lü bi makina, daha iyi olabilirdi.Ama almışsınız artık. Hayırlısı olsun.
 

alpsadik

Nothing is true, Everything is permitted
Yönetici
Moderatör
Hayırlı olsun moral bozmak istemem ama bu sistem 15000 tl mi gerçekten?
 
  • Beğen
Reactions: STB

Uyumsuz-Sami

Asistan
Biraz daha ucuza, i7 10700 lü bi makina, daha iyi olabilirdi.Ama almışsınız artık. Hayırlısı olsun.
INTEL Core i7 10700 2.9GHz 16MB Önbellek 8 Çekirdek 1200 İşlemci

ghz düşük cache düşük bundan almadım ortadaki çalışanlar aynısı dedi reyzen alın daha iyi dedi :)
işlemci fiyatı aynı aslında 3800xt ile
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hayırlı olsun moral bozmak istemem ama bu sistem 15000 tl mi gerçekten?

maalesef link basıp toplayabilirsiniz.

alışveriş yaparken bile sürkeli 20 30 tl oynuyordu kasaya gidene kadar hatta beklerken kasada S

Toplam kdv dahil 15.510 TL
 

alpsadik

Nothing is true, Everything is permitted
Yönetici
Moderatör
Hocam inanki sistem almak için tam 4.5 saat sıra bekledik fiyatları anlık olarak sürekli 20 30 40 50 100 tl oynuyordu nasıl bir sistem anlamadım :) ama kasa 161 tl indirim yaptılar zaten para eden işlemci ekran kartı ve ekran 2 k :) bu arada
Hocam monitör 2k ama ekran kartınız 2k yı kaldırabilecek bir ekran kartı değil. Yardımcı olan insanlar nasıl yardımcı oldu onu anlamadım. O monitöre o parayı vermek yerine ekran kartını iyileştirebilirdiniz.
 

Uyumsuz-Sami

Asistan
Hocam monitör 2k ama ekran kartınız 2k yı kaldırabilecek bir ekran kartı değil. Yardımcı olan insanlar nasıl yardımcı oldu onu anlamadım. O monitöre o parayı vermek yerine ekran kartını iyileştirebilirdiniz.
maalesef hocam keşke ama keşke işde adamlar yogunluk dolayı hemenm verip gitmem için acele ettirler bende artık 4.5 saat ayakda beklemen yorgunluk aldım çıkdım inanki bezdirdiler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Daha almışsınız ne diyelim.
hocam inanki amacım 11 12 çıkmamakdı ama böyle oldu :S
maalesef
 

Uyumsuz-Sami

Asistan
Gereksiz pahalı olmuş 15 bin için

2700tl bu kalır geriye 12300tl

Sinerji Gaia Ryzen 5 3600 16GB 500GB NVMe M.2 SSD RTX2070 Super bunu alıp işlemci ve anakartı değiştirirdin güzel olurdu
denedim 17 bin tl çıkdı fiyat :) 1 kaç yol daha denedim :D

ayrıca hepsiburada alışveriş yapmıyorum kargomu her zaman 10 15 gun sonra yolluyor :)
direk birebir magazadan almak istedim.
görerek.
 

Uyumsuz-Sami

Asistan
Keşke rtx özellikli bir ekran kartı alsaydınız.15 bine.Hayırlı olsun
bende o niyetle gittim ama işde magaza çalışan salaklık bunu aldık

elimde 2 ek ekran ve 2 k çalıştıramayan ekran kartı var çünkü RX 5600 XT 2 k kaldırmıyor ve görüntü gidiyor :) mecbur full hd kullanıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Keşke rtx özellikli bir ekran kartı alsaydınız.15 bine.Hayırlı olsun
sence 2 k çalıştırmak için

ASUS DUAL GeForce RTX 2060 Advanced Edition EVO 6GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı

alsam olurmu ? bunu iade edip ?
 
Son düzenleme:
5600 XT 2K desteklemiyor derken? Görüntü gidiyor ise büyük bir sorun vardır. Chrome'u falan 4K bile kullanabilirsin o kart ile. Üstteki arkadaş oyunlarda 2K çözünürlükte yeteri kadar performans alamazsın anlamında demişti.

1440P yapınca kapanıyorsa ekran kartında kesinlikle bir problem vardır. Bence sistemi komple iade edip 3070 bir sistem toplamak için bekle. 15 bin liraya monitör dahil 3070 toplayabilirsin diye düşünüyorum. 2K kullanacağın için 10400F bile yeterli gelecektir, bütçe yeterse 3700X alırsın. İşlemciye bu kadar yüklenip 5600 XT veya 2060 almayı doğru bulmuyorum. 2060 zaten DLSS hariç hiçbir özelliği olmayan bir kart. Mümkünse sistemi komple iade et.
 

STB

Doçent
Hocam bu sistem 15000 TL hak etmiyor. Ofiyata 8 GB RAM almışsınız üstüne işlemci AMD ryzen 7 3800 xt kullanıyorsunuz bildiğiniz gibi AMD işlemciler RAM i kullanan işlemciler, ekran kartınız düşük, o monitör gereksiz keşke almadan önce konuyu açsaudınız size yardımcı olurduk. Güle güle kullanın.
 

Uyumsuz-Sami

Asistan
5600 XT 2K desteklemiyor derken? Görüntü gidiyor ise büyük bir sorun vardır. Chrome'u falan 4K bile kullanabilirsin o kart ile. Üstteki arkadaş oyunlarda 2K çözünürlükte yeteri kadar performans alamazsın anlamında demişti.

1440P yapınca kapanıyorsa ekran kartında kesinlikle bir problem vardır. Bence sistemi komple iade edip 3070 bir sistem toplamak için bekle. 15 bin liraya monitör dahil 3070 toplayabilirsin diye düşünüyorum. 2K kullanacağın için 10400F bile yeterli gelecektir, bütçe yeterse 3700X alırsın. İşlemciye bu kadar yüklenip 5600 XT veya 2060 almayı doğru bulmuyorum. 2060 zaten DLSS hariç hiçbir özelliği olmayan bir kart. Mümkünse sistemi komple iade et.
netflix full ekran yapınca gidiyordu ekran kartı driver sildim kurdum düzeldim
ya ben böyle birşey istemiyordum aslında oradaki çalışan beni yanıltı işde :S
chrome 4 k rahatca açıyor oyun test yapmadım henüz pug deneyecem işde bugün
magazadan aldırım için iade olmazmış
+ dun kutularını attım :S yani mümkün değil ama sanırsam bu sistem ekran kartı dışında beni dağ bogaz yapcaz peki ilerde nvida yeni kartları gelince sanırsam destekliycek
Mesaj otomatik birleştirildi:

birde sanırsam arkadaşlar oyun için aldırım sanıyorsunuz ama ben oyun pek içim yok ben sadece netflix adam akıll görüntü alayı ? birde 2 k ekran istedim birde işlemci kasmasın derdindeyim ama böyle oldu .
 
Üst