10.000₺ F/P Sistem Öneri

Bu konuyu okuyanlar

niyazi5859

Profesör
Özel başlık
Pc toplama etiketle
1618988225690.png

Böyle özelleştirmesi daha iyi olur ve arkadaş sadece cs go lol falan oynayacakmış
 

İ9 10980xe

Profesör
Cezalı
Özel başlık
BELLA CİAO

UnFrGvnG

Profesör
Baktım r5 3600 yap işlemciyi ekran kartınıda 1660s
bide 16 yap rami
OC olani almiyim, oc yapmak sistemin ömrünü azaltiyomus,1660 super gaming x ekran karti aliyim bence
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kartı Rx 580 8gb yap işlemci 2600 yap rx 580 5gbyi 6500e sat sıfır niyetine sonra ikinci el rtx 2060 al.
İyi yöntem.
Sıkıntı, olmassa zarara girerim
 

efemurato

Profesör
Özel başlık
ALT F4 BAS
Kartı Rx 580 8gb yap işlemci 2600 yap rx 580 5gbyi 6500e sat sıfır niyetine sonra ikinci el rtx 2060 al.
İyi yöntem.
Hayır bence hocam 3100 bırakıp 1660s de alabilir rx 580 almasını önermem
Mesaj otomatik birleştirildi:

OC olani almiyim, oc yapmak sistemin ömrünü azaltiyomus,1660 super gaming x ekran karti aliyim bence
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sıkıntı, olmassa zarara girerim
Bütçe bir tık artırıbilirmi
 

UnFrGvnG

Profesör
Bukadar para yok işte :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

1660 okadar kötü bir ekran kartı değil bence
 

İ9 10980xe

Profesör
Cezalı
Özel başlık
BELLA CİAO
Bukadar para yok işte :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

1660 okadar kötü bir ekran kartı değil bence




 

mumya 3700x

Profesör
Özel başlık
#Devrim zamanı
İşlemci eski nesil r3 bir işlemci bence almayın derim ve gtx 1650 dual var cidden iyi bir sistem değil benim attığım daha iyi olur
Özelliştir dedim zaten ben r5 2600 ve rx 580 8gb yapsın rx 580 8gbyi zaten 6500e rahat satar sonrada ikinci el rtx 2060 alır keyfine bakar 1000 tlde ona kalır. çünkü rtx 2060lar ikinci elde 5500 tl kalan para ilede monitör alır yani güzel bir yöntem böyle yapmanı tavsiye ederim.
 

niyazi5859

Profesör
Özel başlık
Pc toplama etiketle
Özelliştir dedim zaten ben r5 2600 ve rx 580 8gb yapsın rx 580 8gbyi zaten 6500e rahat satar sonrada ikinci el rtx 2060 alır keyfine bakar 1000 tlde ona kalır. çünkü rtx 2060lar ikinci elde 5500 tl kalan para ilede monitör alır yani güzel bir yöntem böyle yapmanı tavsiye ederim.
Niye 2.el rtx 2060 alsın ki sıfırı var
 

niyazi5859

Profesör
Özel başlık
Pc toplama etiketle
Mobildeyim ss gitmiyor
ama nasıl değiştirdeklerimi söyleyeyim
işlemci r3 3100 yerine r5 3600
ekran kartı 1650 4 GB yerine 1660S Gaming X birazcık bütçe artarsa rtx 3060
ram 16 GB olsun
Bence r5 3600 yapsın işlemciyi ilerleyen zamanlarda rtx 3060 yükseltebilir 1660 ti da yapabilir benim attığım sistem gayet iyi bence.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst