Penta bilgisayar garanti süreci nasıl işliyor?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByOzgur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ByOzgur

Öğrenci
Katılım
27 Aralık 2016
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Corsair marka RAM'lerin bir adedinde test sonucu bozuk olduğunu gördüm ve dün kendilerini aradıktan sonra kargoya verdim. Baktığım takip numarasından kargoyu sabah saatlerinde teslim almışlar. WhatsApp üzerinden kendilerine ulaştım ve kargoyu aldıklarını söyledim. Bana dedikleri ürününüz kayıt açıldığında tarafınıza SMS gelir dedi. Bana herhangi bir arıza takip kodu vs şeklinde bir mesaj gelmedi. Bu süreci yaşayan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? Birkaç yorumda sürecin(değişimin) 2 gün içerisinde yapıldığı görmüştüm.
 

emin:)

Profesör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
1,755
Reaksiyon puanı
1,124
Puanları
358
Yaş
25
Corsair marka RAM'lerin bir adedinde test sonucu bozuk olduğunu gördüm ve dün kendilerini aradıktan sonra kargoya verdim. Baktığım takip numarasından kargoyu sabah saatlerinde teslim almışlar. WhatsApp üzerinden kendilerine ulaştım ve kargoyu aldıklarını söyledim. Bana dedikleri ürününüz kayıt açıldığında tarafınıza SMS gelir dedi. Bana herhangi bir arıza takip kodu vs şeklinde bir mesaj gelmedi. Bu süreci yaşayan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? Birkaç yorumda sürecin(değişimin) 2 gün içerisinde yapıldığı görmüştüm.
İlgili firmaya mail at veya ara.
 

ByOzgur

Öğrenci
Katılım
27 Aralık 2016
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
İlgili firmaya mail at veya ara.
Maile dönmediler 2 defa attım. WhatsApp'tan dün sordum işleme alındığında sms gelir denildi. Hala işleme alınmaması canımı sıkıyor. Bugün tekrar soracağım yine aynı cevap gelir Türkiye Corsair yetkili birimi arayacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bugün yine aynı cümleleri ezber şeklinde tarafıma ilettiler. Corsair Global'a şikayette bulundum. Corsair gibi büyük b ir markanın servisinin bu denli yetersiz olması üzücü.
 
Son düzenleme:
Üst