Ankastre bozuk ne yapmam gerek?

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Arkadaşlar türknete başvuru yaptım ve ankastremin bozuk olduğunu söylediler işlemlere devam edemediklerini söylediler ne yapmam lazım lütfen yardımcı olurmusunuz?
Mesaj otomatik birleştirildi:

 
Son düzenleme:

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Yok mu anlayan birisi?
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
TT'ye dilekçe yazın veya arıza kaydı oluşturun incelesinler. İlgilenmezlerse kablo bozuk diye çağırıp tuzağa düşürün gelen elemanlara ankastreyi anlatın onlar bildirim yaparsa halledilir :)
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
TT'ye dilekçe yazın veya arıza kaydı oluşturun incelesinler. İlgilenmezlerse kablo bozuk diye çağırıp tuzağa düşürün gelen elemanlara ankastreyi anlatın onlar bildirim yaparsa halledilir :)
Türknet diyor ki sizin arayıp halletmeniz lazım ne saçma iş ya rabbim beni sınıyor heralde 2 aydan beri birini hallediyorum diğeri bozuluyor onu yapıyoruz diğeri bozuluyor anlamadım gitti.
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Türknet diyor ki sizin arayıp halletmeniz lazım ne saçma iş ya rabbim beni sınıyor heralde 2 aydan beri birini hallediyorum diğeri bozuluyor onu yapıyoruz diğeri bozuluyor anlamadım gitti.
Evet TT ile ilgili durumlarda öyle diyorlar, o telefonu suratıma kapatan elemandan bahsetmiştim mutlaka görmüşsündür orada problem Vodafone'a port verilmemesiydi, Vodafone müşteri hizmetleri bizden TT'yi aramamızı istemişti. Bu tip altyapı ile ilgili durumlarda TT'yi aramamızı istiyorlar, hizmet başlamışsa arıza kaydı oluşturulduğunda sorun altyapıdan kaynaklanıyorsa TT geliyor içeriden kaynaklanıyorsa firmanın sözleşmeli teknik destek bayisi geliyor onlar da dışarıyla ilgilenmiyorlar.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Evet TT ile ilgili durumlarda öyle diyorlar, o telefonu suratıma kapatan elemandan bahsetmiştim mutlaka görmüşsündür orada problem Vodafone'a port verilmemesiydi, Vodafone müşteri hizmetleri bizden TT'yi aramamızı istemişti. Bu tip altyapı ile ilgili durumlarda TT'yi aramamızı istiyorlar, hizmet başlamışsa arıza kaydı oluşturulduğunda sorun altyapıdan kaynaklanıyorsa TT geliyor içeriden kaynaklanıyorsa firmanın sözleşmeli teknik destek bayisi geliyor onlar da dışarıyla ilgilenmiyorlar.
İşin garip kısmı dairedeki herkes internetine bağlantı sağlayabiliyor ankastre nasıl bozuk oluyor onu anlayamıyorum.
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Kabloda da problem olabilir. Gelen elemanlar kabloda problem olup olmadığını anlamak için porta iki tane kısa kablo takıp ellerindeki test cihazı ile kontrol etmeliler, bunu yapan oldu mu bilginiz var mı?
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Kabloda da problem olabilir. Gelen elemanlar kabloda problem olup olmadığını anlamak için porta iki tane kısa kablo takıp ellerindeki test cihazı ile kontrol etmeliler, bunu yapan oldu mu bilginiz var mı?
Türknet direk ankastreden kablo bağladı kendi modemine bağlantı gelmemişti. Şuanda sıfırdan abonelik açıyorum ve bugün türknet aradı ve ankastreniz de arıza hatası alıyorum ankastreniz de sorun var tt ile yada elektrikçi ile halletmeniz lazım ben burdan işlemlere devam edemiyorum dedi.
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Anlaşılan problem direkt oradan kaynaklanıyor, uğraşmak yerine TT bölge müdürlüğüne gidip görüşün sizin probleminiz en iyi bu şekilde çözülür bir sürü zaman kaybettiniz daha fazla kaybetmeyin.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Anlaşılan problem direkt oradan kaynaklanıyor, uğraşmak yerine TT bölge müdürlüğüne gidip görüşün sizin probleminiz en iyi bu şekilde çözülür bir sürü zaman kaybettiniz daha fazla kaybetmeyin.
Vallahi bıktım ya tt genel müdürlüğüne gitsek bile sallayacaklarını zannetmiyorum, bizim abonemiz değilsiniz bina içi tesisat sizi ilgilendirir diyip işin içinden çıkacaklarını düşünüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ve tt kullanırken hiçbir sorun çıkarmayan internet türknet geçince ne kadar sorun varsa hepsini çıkarttı.
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Acaba reglette mi sorun var... Kablonuzun gittiği ankastre binaya aitse yani TT'nin mülkü değilse elektrikçi çağırın el atsın, tabi bunun için güzel bir anlaşma lazım çünkü ankastre kutusunu sadece siz kullanmıyorsunuz.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Acaba reglette mi sorun var... Kablonuzun gittiği ankastre binaya aitse yani TT'nin mülkü değilse elektrikçi çağırın el atsın, tabi bunun için güzel bir anlaşma lazım çünkü ankastre kutusunu sadece siz kullanmıyorsunuz.
Öyle de, demek istediğim ankastre de sorun olsa diğer dairelere nasıl internet gidiyor
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Öyle de, demek istediğim ankastre de sorun olsa diğer dairelere nasıl internet gidiyor
Şimdi konuyu toparlayalım;
Eğer bu kablolar TT'ye ait regletten geliyorsa sizin kablonun TT'ye ait olan reglete bağlandığı noktada problem vardır çünkü Türknet yetkililerinin yaptığı test sonucunda sorunun porttan kaynaklandığı kesinleşmiş. Bu durumda mutlaka TT ekibi gerekiyor çünkü dışarıdaki kutu TT'nin mülkü olduğu için elektrikçi sorumluluk almak istemeyecektir.

Eğer bina içerisindeki ankastre kutusu direkt TT'ye aitse yani ana kablo santrale bağlantı yapan toplama kutusundan geliyorsa TT'nin sizin port ile alıp veremediği vardır, sizin portu aktif etmiyorlardır ama aktif ettiklerini söylemelerine rağmen böyle bir problem varsa iş daha ayrı bir boyuta ulaşıyor, mutlaka bir ekip gelip incelemeli ve bunu bir şekilde başarmanız lazım.

Her türlü konu TT ekiplerine geliyor, sorun kesinlike TT kaynaklı ve birilerinin gelip görmesi şart.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Şimdi konuyu toparlayalım;
Eğer bu kablolar TT'ye ait regletten geliyorsa sizin kablonun TT'ye ait olan reglete bağlandığı noktada problem vardır çünkü Türknet yetkililerinin yaptığı test sonucunda sorunun porttan kaynaklandığı kesinleşmiş. Bu durumda mutlaka TT ekibi gerekiyor çünkü dışarıdaki kutu TT'nin mülkü olduğu için elektrikçi sorumluluk almak istemeyecektir.

Eğer bina içerisindeki ankastre kutusu direkt TT'ye aitse yani ana kablo santrale bağlantı yapan toplama kutusundan geliyorsa TT'nin sizin port ile alıp veremediği vardır, sizin portu aktif etmiyorlardır ama aktif ettiklerini söylemelerine rağmen böyle bir problem varsa iş daha ayrı bir boyuta ulaşıyor, mutlaka bir ekip gelip incelemeli ve bunu bir şekilde başarmanız lazım.

Her türlü konu TT ekiplerine geliyor, sorun kesinlike TT kaynaklı ve birilerinin gelip görmesi şart.
Onlarıda buraya getirmek imkansıza yakın olacaktır, aboneliğinizi bize yapsaydınız vs diyecekler, bakalım uğraşıcaz artık.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi konuyu toparlayalım;
Eğer bu kablolar TT'ye ait regletten geliyorsa sizin kablonun TT'ye ait olan reglete bağlandığı noktada problem vardır çünkü Türknet yetkililerinin yaptığı test sonucunda sorunun porttan kaynaklandığı kesinleşmiş. Bu durumda mutlaka TT ekibi gerekiyor çünkü dışarıdaki kutu TT'nin mülkü olduğu için elektrikçi sorumluluk almak istemeyecektir.

Eğer bina içerisindeki ankastre kutusu direkt TT'ye aitse yani ana kablo santrale bağlantı yapan toplama kutusundan geliyorsa TT'nin sizin port ile alıp veremediği vardır, sizin portu aktif etmiyorlardır ama aktif ettiklerini söylemelerine rağmen böyle bir problem varsa iş daha ayrı bir boyuta ulaşıyor, mutlaka bir ekip gelip incelemeli ve bunu bir şekilde başarmanız lazım.

Her türlü konu TT ekiplerine geliyor, sorun kesinlike TT kaynaklı ve birilerinin gelip görmesi şart.
Peki, bunlar benim devreyi örnek veriyorum benim devre daire 4de benim devreyi daire 5e port açsalar ben kabloyu oraya bağlasam bağlantı alamaz mıyım o şekilde olmaz mı?
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Onlarıda buraya getirmek imkansıza yakın olacaktır, aboneliğinizi bize yapsaydınız vs diyecekler, bakalım uğraşıcaz artık.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Peki, bunlar benim devreyi örnek veriyorum benim devre daire 4de benim devreyi daire 5e port açsalar ben kabloyu oraya bağlasam bağlantı alamaz mıyım o şekilde olmaz mı?
Bunun için TT'den bilgi almanız lazım, size onlar port ayırıyor değişiklik yapmaları için aramanız lazım ama aboneliğinizi de iptal ettiniz yani şu anda size ayrılmış bir port yok. Hiç olmadı farklı bir firmaya abone olun bakalım onlar ne yapacak.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Bunun için TT'den bilgi almanız lazım, size onlar port ayırıyor değişiklik yapmaları için aramanız lazım ama aboneliğinizi de iptal ettiniz yani şu anda size ayrılmış bir port yok. Hiç olmadı farklı bir firmaya abone olun bakalım onlar ne yapacak.
Farklı bir firmaya abone olsam aynısı olacak taahütü olan sömürgeci firmalarada abone olmak istemiyorum, direk başvuru daire 4 üstünden yapsam sonuçta oraya portu açacaklar o porttanda kabloyu bağlasam bağlantı gelir heralde sizce gelmez mi?
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Farklı bir firmaya abone olsam aynısı olacak taahütü olan sömürgeci firmalarada abone olmak istemiyorum, direk başvuru daire 4 üstünden yapsam sonuçta oraya portu açacaklar o porttanda kabloyu bağlasam bağlantı gelir heralde sizce gelmez mi?
Şimdi anladım, farklı bir daireyle anlaşabiliyorsanız yapın tabi zararı olmaz.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Şimdi anladım, farklı bir daireyle anlaşabiliyorsanız yapın tabi zararı olmaz.
Anlaşmada bir sorun yokta herhangi bir problem yada bağlantı sorunu yaşarmıyım o daire size ait değil port açamayız diye bir sorunla karşılaşırmıyım demek istediğim bu
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,656
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
358
Yaş
28
Anlaşmada bir sorun yokta herhangi bir problem yada bağlantı sorunu yaşarmıyım o daire size ait değil port açamayız diye bir sorunla karşılaşırmıyım demek istediğim bu
Şöyle bir durum olur, muhtemelen kabloyu ankastreden telefon prizine atıyorlardır bu durumda gelen elemanlar reglette ayrılan porta o dairenin kablosunu bağlar yine de bir telekom çalışanı ile görüşmek daha doğru olur, biraz da insaf meselesi.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Şöyle bir durum olur, muhtemelen kabloyu ankastreden telefon prizine atıyorlardır bu durumda gelen elemanlar reglette ayrılan porta o dairenin kablosunu bağlar yine de bir telekom çalışanı ile görüşmek daha doğru olur, biraz da insaf meselesi.
Tamamdır, çok teşekkür ederim yardımların için. ??
 

Livia sas Junius

Profesör
Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
1,551
Reaksiyon puanı
1,561
Puanları
358
Yaş
38
dünden beri "anksiyete bozukluğu" olarak okuduğumu belirtiyor ve aradan çekiliyorum.
 

<Burak>

Asistan
Katılım
14 Şubat 2017
Mesajlar
114
Reaksiyon puanı
25
Puanları
28
İnternetiniz bağlandı mı ? Şuan ben de aynı sorunla uğraşıyorum, ankastre bozuk dediler elektrikçi çağırdık evden kablo filan bağladı sonra bildirdik tekrarladık başvuruyu yine ankastre bozuk hatası çıktı.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
İnternetiniz bağlandı mı ? Şuan ben de aynı sorunla uğraşıyorum, ankastre bozuk dediler elektrikçi çağırdık evden kablo filan bağladı sonra bildirdik tekrarladık başvuruyu yine ankastre bozuk hatası çıktı.
Evet sorunum düzeldi şuanda bağlantım var hiç birşey yapmadım, tekrardan başvurdum internetim geldi, elektrikçiler ankastreden anlamaz dediler bana tt bakması daha iyi olur dediler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İnternetiniz bağlandı mı ? Şuan ben de aynı sorunla uğraşıyorum, ankastre bozuk dediler elektrikçi çağırdık evden kablo filan bağladı sonra bildirdik tekrarladık başvuruyu yine ankastre bozuk hatası çıktı.
Evden kablo bağlaması o size ankastreden dairenize kablo çekmiş. Hangi internete başvurdunız?
 

<Burak>

Asistan
Katılım
14 Şubat 2017
Mesajlar
114
Reaksiyon puanı
25
Puanları
28
Evet sorunum düzeldi şuanda bağlantım var hiç birşey yapmadım, tekrardan başvurdum internetim geldi, elektrikçiler ankastreden anlamaz dediler bana tt bakması daha iyi olur dediler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Evden kablo bağlaması o size ankastreden dairenize kablo çekmiş. Hangi internete başvurdunız?
Ben de Türknete başvurdum.
Sizinki hiçbir şey yapmadan nasıl oldu ki ankastre bozuk bilgisini nasıl alıyorlar ?
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Ben de Türknete başvurdum.
Sizinki hiçbir şey yapmadan nasıl oldu ki ankastre bozuk bilgisini nasıl alıyorlar ?
Valla beni aradılar başvurunuzu yapacağız fakat ankastreniz bozuk dediler 1-2 gün sonra ben aradım benım ankastre bozuk vs değil dedim başvurunuzu tekrar yaptım dedi 2 gün sonra net geldi 1 hafta içinde internetim geldi, şuanda kullanıyorum memnunum inşallah sorun olmaz.
 

<Burak>

Asistan
Katılım
14 Şubat 2017
Mesajlar
114
Reaksiyon puanı
25
Puanları
28
Valla beni aradılar başvurunuzu yapacağız fakat ankastreniz bozuk dediler 1-2 gün sonra ben aradım benım ankastre bozuk vs değil dedim başvurunuzu tekrar yaptım dedi 2 gün sonra net geldi 1 hafta içinde internetim geldi, şuanda kullanıyorum memnunum inşallah sorun olmaz.
İnternetin hızı nasıl ? Fiber mi adsl mi
 
Üst