Yasiin
Dekan
- Katılım
- 23 Haziran 2020
- Mesajlar
- 5,167
- Reaksiyon puanı
- 3,968
- Puanları
- 293
Önerilerinizi bekliyorum.
Teknik destek konusunda nasıl müşteri hizmetleri mevcut mu ve Taahüt varmıMilenicom.
35megabit türknet kullanıyorum iptal ettireceğim pardon kullanamıyorum. Teknik destek konusunda başarısız.Altyapınıza bağlı. Eğer sizin altyapınız 8Mbps destekliyorsa gidip Turknet çektirip 100Mbps limitten 8Mbps kullanarak ekstra ücret ödemek yerine bu hızı en ucuza sunan firmayı kullanırsınız. Baktınız 100Mbps destekliyor o zaman Turknet işinizi görür, 24Mbps vs. destekliyorsa aynı şekilde en ucuz firmaya geçin. Altyapı TT'ye ait, zaten genellikle firmalarla ilgili bir problem olmuyor tek problemleri bakım vb. durumlar zaten onlara da katlanmayan insan internet kullanmasın, 1 saat internetsiz kalırsın 1 yıl tertemiz internet kullanırsın.
Taahhüt yok, müşteri hizmetleri var. Teknik ekip olarak Türk Telekom teknik ekipleri ilgileniyor.Teknik destek konusunda nasıl müşteri hizmetleri mevcut mu ve Taahüt varmı
Ben bugüne kadar teknik destekte başarılı olan firma görmedim, yıllardır Vodafone ADSL kullanıyorum ne zaman problem yaşasam arayıp problemi çözün demek yerine TT ekiplerini yönlendirin diyorum. Genelde problem altyapı kaynaklı oluyor.35megabit türknet kullanıyorum iptal ettireceğim pardon kullanamıyorum. Teknik destek konusunda başarısız.
Siz kullanıyor musunuz?Taahhüt yok, müşteri hizmetleri var. Teknik ekip olarak Türk Telekom teknik ekipleri ilgileniyor.
2 yıldır kullanıyorum. Son 3 ayda 2. Aboneliğimi de başlattm.Siz kullanıyor musunuz?
1 hafta kullandım ve dsl gitti tt geldi türknet kaynaklı dedi türknet geldi dsl düşmüyor dedi ttye attı suçu ne yapıcam bilmiyorum.Ben bugüne kadar teknik destekte başarılı olan firma görmedim, yıllardır Vodafone ADSL kullanıyorum ne zaman problem yaşasam arayıp problemi çözün demek yerine TT ekiplerini yönlendirin diyorum. Genelde problem altyapı kaynaklı oluyor.
Ayriyeten türknet te karşında bir muhatap bulamıyorsun en azından ilgilenen birisi olmalı.Ben bugüne kadar teknik destekte başarılı olan firma görmedim, yıllardır Vodafone ADSL kullanıyorum ne zaman problem yaşasam arayıp problemi çözün demek yerine TT ekiplerini yönlendirin diyorum. Genelde problem altyapı kaynaklı oluyor.
DSL düşmüşse problem TT kaynaklıdır, bazen gelen elemanlar anlamakta zorluk çekiyor. 4-5 Defa gelip benim problemimi çözemeyen elemanlar vardı en sonunda başka bölgenin elemanlarını göndermişler onlar geldiğinde olayları anlattım hemen santrale gidip hallettiler, elemanlarla muhabbet kurun derdinizi onlara anlatın genelde kâğıtta yazan yeterli olmuyor.1 hafta kullandım ve dsl gitti tt geldi türknet kaynaklı dedi türknet geldi dsl düşmüyor dedi ttye attı suçu ne yapıcam bilmiyorum.
Türknet ten gelen ekip sizin portunuzu başkasına vermiş olabilirler diyorlar en iyisi komple kapattırıp sıfır abonelik açtırın dedi sizce uğraşmaya değer mi?DSL düşmüşse problem TT kaynaklıdır, bazen gelen elemanlar anlamakta zorluk çekiyor. 4-5 Defa gelip benim problemimi çözemeyen elemanlar vardı en sonunda başka bölgenin elemanlarını göndermişler onlar geldiğinde olayları anlattım hemen santrale gidip hallettiler, elemanlarla muhabbet kurun derdinizi onlara anlatın genelde kâğıtta yazan yeterli olmuyor.
Değer neden değmesin, farklı bir firmaya geçince de aynı şeyi yapmış olacaksınız. Dünyada TT kadar lanet bir firma yok, arkadaşım port problemi yaşıyordu port açtırmak için aradım "Port bizim değil mi? Aboneliğinizi Türk Telekom'dan açtırmıyorsanız portu vermiyoruz." diyerek suratıma kapattı, zaten kapatmasaydı işiteceği küfürlerden kendisi sorumlu olacaktı. Bu böyle lanet bir firma, yaparlar mı yaparlar belli olmaz.Türknet ten gelen ekip sizin portunuzu başkasına vermiş olabilirler diyorlar en iyisi komple kapattırıp sıfır abonelik açtırın dedi sizce uğraşmaya değer mi?
Türk telekomu soyanlar ve soyduranlar utansın.Değer neden değmesin, farklı bir firmaya geçince de aynı şeyi yapmış olacaksınız. Dünyada TT kadar lanet bir firma yok, arkadaşım port problemi yaşıyordu port açtırmak için aradım "Port bizim değil mi? Aboneliğinizi Türk Telekom'dan açtırmıyorsanız portu vermiyoruz." diyerek suratıma kapattı, zaten kapatmasaydı işiteceği küfürlerden kendisi sorumlu olacaktı. Bu böyle lanet bir firma, yaparlar mı yaparlar belli olmaz.
Vallahi ttden türknete geçtiğime pişman oldum 16 megabit kullanıyordum fakat en azından kesintisiz kullanıyordum ya.Değer neden değmesin, farklı bir firmaya geçince de aynı şeyi yapmış olacaksınız. Dünyada TT kadar lanet bir firma yok, arkadaşım port problemi yaşıyordu port açtırmak için aradım "Port bizim değil mi? Aboneliğinizi Türk Telekom'dan açtırmıyorsanız portu vermiyoruz." diyerek suratıma kapattı, zaten kapatmasaydı işiteceği küfürlerden kendisi sorumlu olacaktı. Bu böyle lanet bir firma, yaparlar mı yaparlar belli olmaz.
Aktif olarak türknet kullanıcısıyım fakat teknik destek konusunda delirtme derecesine getirdiler. 35megabit alıyordum ne yapsam bilmiyorum artık.2 yıllık kullanıcısı olarak Türknet'i altyapı hizmetine göre dene derim.
Daha 1 ay olmadı geçeli ve bir ayda topu topu 10 gün İnternet kullandım bundan sonra kaç gün kullanırım bilmiyorum.2 yıllık kullanıcısı olarak Türknet'i altyapı hizmetine göre dene derim.
Komple kapattırıp tekrardan türknet açtırayım mı mantıklı mı yoksa tekrar ttye mi geçeyimBu ne saçma bir yaklaşım... O zaman TT'ye fiber kapsama haritasını genişlettiren kim?
TT kendi altyapısını sağladığı için problem yaşama olasılığınız daha düşük, problemlerin çözümü ve önlemlerini daha hızlı alıyorlar. Diğer firmalara kiralamadıkları portlar 4-4'lük oluyor. Diğer firmalardan altyapı ortaklığı parasını alırken güzel ama port isteyince de çıkışırlar, umarım bir mucize olur batar da başka bir firma devralır.
Türknet'i dene arkadaşa yaptıkları gibi problem çıkartırlarsa TT'ye geç. Bana böyle bir olay denk gelirse bu sefer aramak yerine konuyu BTK'ya taşırım, resmen haraç kesiyorlar.Komple kapattırıp tekrardan türknet açtırayım mı mantıklı mı yoksa tekrar ttye mi geçeyim
Hız yükseltmesi için TTNET'e başvuru yapıyorlar. TTNET her seferinde böyle olaylara bahanelerle direndiği için işlemler uzun sürüyor. 60 mhps download ve 40 mhps'lik upload olan internetimi 85 mhps'e 8 olarak düzenlediler.Aktif olarak türknet kullanıcısıyım fakat teknik destek konusunda delirtme derecesine getirdiler. 35megabit alıyordum ne yapsam bilmiyorum artık.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Daha 1 ay olmadı geçeli ve bir ayda topu topu 10 gün İnternet kullandım bundan sonra kaç gün kullanırım bilmiyorum.
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim, yarın faks çekip komple iptal ettiricem sonra sıfırdan başvuru açacağım iptal olması kaç gün sürer bilginiz varmı?Türknet'i dene arkadaşa yaptıkları gibi problem çıkartırlarsa TT'ye geç. Bana böyle bir olay denk gelirse bu sefer aramak yerine konuyu BTK'ya taşırım, resmen haraç kesiyorlar.
Müşteri hizmetlerine probleminizi açıklarsanız işleminizi hızlandırabilirler, sonuçta mağdur durumda olduğunuz için bunu yapıyorsunuz. Net tarih veremem tamamen firmanın sürece olan yaklaşımına ve yoğunluğuna bağlı ama genelde 1 haftayı bulabiliyor.Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim, yarın faks çekip komple iptal ettiricem sonra sıfırdan başvuru açacağım iptal olması kaç gün sürer bilginiz varmı?
Müşteri hizmetleri denen bir illet yokki oimden yazıyorum 2 gün sonra cevap veriyorlar.Müşteri hizmetlerine probleminizi açıklarsanız işleminizi hızlandırabilirler, sonuçta mağdur durumda olduğunuz için bunu yapıyorsunuz. Net tarih veremem tamamen firmanın sürece olan yaklaşımına ve yoğunluğuna bağlı ama genelde 1 haftayı bulabiliyor.
Faks'ın ulaşması max 2 gün. İşlemlerin tamamlanması ortalama 3 gün sürüyor.Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim, yarın faks çekip komple iptal ettiricem sonra sıfırdan başvuru açacağım iptal olması kaç gün sürer bilginiz varmı?