Öncelikle merhabalar,
2014 Haziran ayında aldığım SAMSUNG GALAXY NOTE 3 cihazımın 2018 yaz aylarında baş gösteren bir şebeke gitme sorunu vardı ( arama yaptığımda AĞDA KAYITLI DEĞİL hatası alıyordum). Belli bir ücret karşılığında tamir ettirdim. Cihazı teslim aldığımda ise SUPERSU adlı uygulamanın yüklü olduğunu gördüm, kullanmaya devam ettim. Tamirden yaklaşık 4-5 ay sonrasında ise sorun tekrar baş göstermeye başladı. Anlam veremediğim bir şekilde cihazı balkona ( soğuğa) bıraktığım zaman şebeke geliyor ve çağrı yapabiliyor, çağrı karşılıyabiliyorum. Neden cihaz soğukta şebeke desteğini vermeye devam ediyor.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
2014 Haziran ayında aldığım SAMSUNG GALAXY NOTE 3 cihazımın 2018 yaz aylarında baş gösteren bir şebeke gitme sorunu vardı ( arama yaptığımda AĞDA KAYITLI DEĞİL hatası alıyordum). Belli bir ücret karşılığında tamir ettirdim. Cihazı teslim aldığımda ise SUPERSU adlı uygulamanın yüklü olduğunu gördüm, kullanmaya devam ettim. Tamirden yaklaşık 4-5 ay sonrasında ise sorun tekrar baş göstermeye başladı. Anlam veremediğim bir şekilde cihazı balkona ( soğuğa) bıraktığım zaman şebeke geliyor ve çağrı yapabiliyor, çağrı karşılıyabiliyorum. Neden cihaz soğukta şebeke desteğini vermeye devam ediyor.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM