Ghost Screen sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dikali
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

dikali

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2019
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Eylül ayında aldığım RN7 64gb cihazım bugün ghost screen oldu. Çok tavsiye etmişlerdi ama keşke almasaydım. Cihazı garantiye göndermek istiyorum ama güvenilir servis olarak hangisini önerirsiniz? (Genpa mı evofone mi )
Ve garanti kapsamında benden ücret talep ederler mi?
(Xiaomi Türkiye Garantili)
 

Emir Aydın

Dekan
Katılım
7 Haziran 2018
Mesajlar
6,308
Reaksiyon puanı
3,635
Puanları
1,358
Genpa'ya yolla.İyi bir servis,ücret talep etmeyeceklerdir.
 

dikali

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2019
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8

Emir Aydın

Dekan
Katılım
7 Haziran 2018
Mesajlar
6,308
Reaksiyon puanı
3,635
Puanları
1,358
Galiba bu cihazda kronik bir vakaymış. Bu telefonu verip üstüne bir miktar ekleme yaparak bi üst modelini alma gibi bir şansım olur mu?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu cihazlarda kronik sorunmuş, ekranı değiştirdikten sonra tekrar olur mu ?
7 aydır Redmi Note 7 kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım.Teknoloji şans işidir,tekrar olacağını sanmıyorum.
 

The Commander

Profesör
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
358
Yaş
27
Bende de PSmart 2019 var hocam. Aynı sorun bende de vardı, gönderdim garantiye ücret talep etmeden yaptılar. Arkadaşımda da var benle aynı telefon ondada o sorun olmuştu, o şekil yaptırmıştık yine. Kullanıcı hatası olamayacağı için sendende bir ücret almazlar.
 

dikali

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2019
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
7 aydır Redmi Note 7 kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım.Teknoloji şans işidir,tekrar olacağını sanmıyorum.
Cihazın parasını alamayacağımı biliyorum ama bi üst modeliyle değiştirebilirler mi ki ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende de PSmart 2019 var hocam. Aynı sorun bende de vardı, gönderdim garantiye ücret talep etmeden yaptılar. Arkadaşımda da var benle aynı telefon ondada o sorun olmuştu, o şekil yaptırmıştık yine. Kullanıcı hatası olamayacağı için sendende bir ücret almazlar.
İnşAllah bakalım yarın vereceğim kargoya. Kaç gün sürdü telefonun eline geçmesi ?[/QUOTE]
 

The Commander

Profesör
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
358
Yaş
27
Cihazın parasını alamayacağımı biliyorum ama bi üst modeliyle değiştirebilirler mi ki ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


İnşAllah bakalım yarın vereceğim kargoya. Kaç gün sürdü telefonun eline geçmesi ?
[/QUOTE]
Huawei servisine götürdüm ben. Ertesi gün teslim aldım.
 

bilexsamet

Profesör
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,145
Reaksiyon puanı
2,415
Puanları
358
Xiaomi'de ghost screen sorunu yaşayanlar diğer markalara göre daha çok galiba. Redmi Note 8'de yaşayanları da duydum.
Ben de Xiaomi Redmi Note 8 kullanıyorum. 2 ay önce falan aldım. İleride bir sorun olmaz inşallah.

Bu arada ekran parlaklığını full parlaklıkta mı kullanıyorsunuz yoksa otomatik parlaklık mı?
 
Son düzenleme:

dikali

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2019
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Xiaomi'de ghost screen sorunu yaşayanlar diğer markalara göre daha çok galiba. Redmi Note 8'de yaşayanları da duydum.
Ben de Xiaomi Redmi Note 8 kullanıyorum. 2 önce falan aldım. İleride bir sorun olmaz inşallah.

Bu arada ekran parlaklığını full parlaklıkta mı kullanıyorsunuz yoksa otomatik parlaklık mı?
Hiçbir zaman full parlaklıkta kullanmadım ama gel gör ki malesef bu sorun başıma geldi. Aklımda da note 8 pro ile değiştirmek vardı ama onlarda da bu sorun var mı?
 

bilexsamet

Profesör
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,145
Reaksiyon puanı
2,415
Puanları
358
Redmi Note 8'i başka forumlardan da takip ediyorum. Redmi Note 8'de de ghost screen şikayetleri vardı. Ama Redmi Note 8 Pro'yu bilmiyorum.
 

dikali

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2019
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Değerli yorumlarınız için teşekkürler.
 

bilexsamet

Profesör
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,145
Reaksiyon puanı
2,415
Puanları
358
Bunun geçici bir çözümü var galiba. Bir yerlerden ekran hızı mı ne değiştiriliyordu, hatırlayamadım. Ama kalıcı bir çözüm değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ya da Ayarlar/Ekran/Renk Şeması bölümünden daha sarımtırak bir ton da olabilir. Tam hatırlayamadım. Başka bir sorunun çözümü ile de karıştırıyor olabilirim.
 

emre46

Öğrenci
Katılım
4 Şubat 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Merhaba @dikali
Cihaz aynı ürünü nereden tehmin ettiniz ve bu garanit konusunda evefone mi GENPA demişsiniz. Cihazınız hangi firmanın garanti kapsamında
İstediğimiz garantiye göndersem yaparlarmi ücretsiz bir şekilde
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ailemde evefone den almış olduğum redmi 7 var ben bunun garantisi adında cihazı göndersem yaparlarmi ne dersiniz ürün boyutları aynı renk değişik
 

bilexsamet

Profesör
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,145
Reaksiyon puanı
2,415
Puanları
358
Merhaba @dikali
Cihaz aynı ürünü nereden tehmin ettiniz ve bu garanit konusunda evefone mi GENPA demişsiniz. Cihazınız hangi firmanın garanti kapsamında
İstediğimiz garantiye göndersem yaparlarmi ücretsiz bir şekilde
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ailemde evefone den almış olduğum redmi 7 var ben bunun garantisi adında cihazı göndersem yaparlarmi ne dersiniz ürün boyutları aynı renk değişik
Cihaz Xiaomi Türkiye Garantili ise aşağıdaki servislerden herhangi birine yaptırabilirsiniz:


Ama ithalatçı garantili ise ithalatçı garantisi hangi servis ise onda yaptırabilirsiniz.
 
Üst