Mate 10 Lite Dokunmatik Çok Yavaş + Ghostscreen Sorunu

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
Arkadaşlar ilk sorunum telefonu aldığımdan bu yana gitmemiş olan Ghostscreen sorunu. Bunu nasıl düzeltebiliriz? Kimisi servise veriyorsun yenisini veriyorlar dediler ama bilemedim nereye veriliyor bu cihaz nasıl bir adım atmamız lazım? İkinci sorunum ise 2 gündür yaşıyorum dokunmatik çok yavaşladı mesela ana menüde sağa sola giderken çok ağır gidiyor bazen takılma yapıyor tarayıcılar ile internete girdiğim zaman sitelere girince yukarı aşağı falan çok ağır ilerliyor 2 gündür kanser oldum telefonu açtım kapattım düzelmedi telefonu komple wipe data wipe cache ile sıfırlayacaktım ama bu da sorunu çözmez diye ellemedim şimdi. Yardımcı olabilirmisiniz?
 

Melih Beyefendi

Profesör
Katılım
18 Temmuz 2019
Mesajlar
1,415
Reaksiyon puanı
887
Puanları
293
Yaş
30
Arkadaşlar ilk sorunum telefonu aldığımdan bu yana gitmemiş olan Ghostscreen sorunu. Bunu nasıl düzeltebiliriz? Kimisi servise veriyorsun yenisini veriyorlar dediler ama bilemedim nereye veriliyor bu cihaz nasıl bir adım atmamız lazım? İkinci sorunum ise 2 gündür yaşıyorum dokunmatik çok yavaşladı mesela ana menüde sağa sola giderken çok ağır gidiyor bazen takılma yapıyor tarayıcılar ile internete girdiğim zaman sitelere girince yukarı aşağı falan çok ağır ilerliyor 2 gündür kanser oldum telefonu açtım kapattım düzelmedi telefonu komple wipe data wipe cache ile sıfırlayacaktım ama bu da sorunu çözmez diye ellemedim şimdi. Yardımcı olabilirmisiniz?
Huawei'nin Lite modelleri ölümdür diye uyarmıştık hocam.
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
Huawei'nin Lite modelleri ölümdür diye uyarmıştık hocam.

Ben mağazada beğendiğim için almıştım hiç bir konuda söylemedim alacağım falan diye bana kimse birşey demedi yok mu bu sorunun çözümü. Şuan sinir oldum sanki dokunmatik hızını 0.5 yapmışım gibi çok yavaş geçiyor.
 

Melih Beyefendi

Profesör
Katılım
18 Temmuz 2019
Mesajlar
1,415
Reaksiyon puanı
887
Puanları
293
Yaş
30
Ben mağazada beğendiğim için almıştım hiç bir konuda söylemedim alacağım falan diye bana kimse birşey demedi yok mu bu sorunun çözümü. Şuan sinir oldum sanki dokunmatik hızını 0.5 yapmışım gibi çok yavaş geçiyor.
Huawei Türkiye servisine verin.
 

DKN NZY

Müdavim
Müdavim
Katılım
18 Mart 2018
Mesajlar
14,013
Reaksiyon puanı
10,183
Puanları
4,958
Yaş
26
Servise verin yaşadığınız ildeki bütün sorunları söyleyin belki değişim olabilir
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
İstanbulda oturuyorum çekmeköyde nerede var bunların servisi hemen vereyim kanser oldum ya böyle olmaz daha 1 sene olmadı alalı garantisi de devam ediyor biraz bakındım bu telefonda ghostscreen sorunu yaşayan çok var aynı sorunu olupta bire bir değişim alanda varmış umarım değiştirirler telefonu.
 

cihaneken

Asistan
Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
143
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Ghostscreen sorununun tek çözümü ekran değişimi, diğer sorun ise dokunmatik donanımı sıkıntılı olabilir, en temizi servise verip cevap beklemek.
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
Ghostscreen sorununun tek çözümü ekran değişimi, diğer sorun ise dokunmatik donanımı sıkıntılı olabilir, en temizi servise verip cevap beklemek.

Hocam servise vericem ama ben bu telefonu Migros'tan aldım Huawei'nin sitesinden İMEİ sorgulaması yapınca Endonezya çıkışlı gözüküyor ne yapacağım şimdi Migrosa mı götürücem bu telefonu yoksa Huawei servise mi?
 

inann

Profesör
Katılım
4 Şubat 2018
Mesajlar
2,455
Reaksiyon puanı
953
Puanları
293
Hocam servise vericem ama ben bu telefonu Migros'tan aldım Huawei'nin sitesinden İMEİ sorgulaması yapınca Endonezya çıkışlı gözüküyor ne yapacağım şimdi Migrosa mı götürücem bu telefonu yoksa Huawei servise mi?
Cihazı ithalatçı garantili mi aldınız huawei türkiye garantili mi ? Huawei TR ise huaweie ithalatçı ise garanti veren firmaya
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
Cihazı ithalatçı garantili mi aldınız huawei türkiye garantili mi ? Huawei TR ise huaweie ithalatçı ise garanti veren firmaya

İthalatçlı oluyor sanırım hocam kutusuna baktım şimdi RITZY teknik servis yazıyor üstünde imei sorgulama yaptım Huawei sitesinden İndonesia gözüküyor ithalatçı o zaman. Migrostan aldım bunu migrosa'mı vericem o zaman?
Mesaj otomatik birleştirildi:

2019-10-20_23-00-53.jpg


Edit: Ritzy denen yerin sitesine baktım imei sorgulayınca bu çıkıyor normal huawei'den bakınca 1 sene garantili gözüküyor anlamadım bu işi.
 

cihaneken

Asistan
Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
143
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Evet aldığınız mağazaya bir götürün. Oradan yönlendirirler.

Türkiyede de var galiba servisleri, siz bir migrosa götürün oradan söylerler kendilerimi verecek servise yoksa siz direk servislemi muhatap olacaksınız.
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
Evet aldığınız mağazaya bir götürün. Oradan yönlendirirler.

Türkiyede de var galiba servisleri, siz bir migrosa götürün oradan söylerler kendilerimi verecek servise yoksa siz direk servislemi muhatap olacaksınız.

Hocam servisi araştırdım ama çok rezil bir servismiş herkes şikayet etmiş dava falan açan çok olmuş garantiden yapmamak için ellerinden geleni yapıyorlarmış mutlaka 300-400 TL fiyat çekiyorlarmış kullanıcı hatası falan diyorlarmış başka gerçek servise versek yapmazlar mı bunu ben böyle bir yere veremem telefonu. Adamın biri 40 gündür bekliyorum demiş telefonu telefona bakmıyorlar baksalar bile çok ukala konuşuyorlar demiş.
 

cihaneken

Asistan
Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
143
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Hocam birazcık zekası olan bir kişi zaten hayalet ekran sorununa karşı çıkamazda, retdedemezde. Kullanıcı hatası da diyemezler. Ne diyecekler? "Çok oynamışsın bozulmuş ekran. " diyecek halleri yok. Ben bir kaç ay içinde 3 defa hayalet ekran sorunuyla değişime gideni duydum.
Bence sorunu kullanıcı hatası çıkartamazlar ama süre konusunda haklı olabilieler belkide çok uzun süre cihazları bekletiyor ve baştan savıyor olabilirler. Canını çok sıkma serviste sıkıntı yaşayıp tüketici heyetine başvuran kullanıcıların büyük çoğunluğu ya değişim yada para iadesi ile kazanıyorlar. Fakat heyet servise girmiş çıkmış olmasını istiyor. Sen gönder gerekirse onlar kendi tuzaklarına düşerler zaten.

Başka servisler garanti kapsamında bakmazlar, kendi müşterileriyle uğraşmak bile zor geliyor servislere.
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,684
Reaksiyon puanı
1,818
Puanları
293
Hocam birazcık zekası olan bir kişi zaten hayalet ekran sorununa karşı çıkamazda, retdedemezde. Kullanıcı hatası da diyemezler. Ne diyecekler? "Çok oynamışsın bozulmuş ekran. " diyecek halleri yok. Ben bir kaç ay içinde 3 defa hayalet ekran sorunuyla değişime gideni duydum.
Bence sorunu kullanıcı hatası çıkartamazlar ama süre konusunda haklı olabilieler belkide çok uzun süre cihazları bekletiyor ve baştan savıyor olabilirler. Canını çok sıkma serviste sıkıntı yaşayıp tüketici heyetine başvuran kullanıcıların büyük çoğunluğu ya değişim yada para iadesi ile kazanıyorlar. Fakat heyet servise girmiş çıkmış olmasını istiyor. Sen gönder gerekirse onlar kendi tuzaklarına düşerler zaten.

Başka servisler garanti kapsamında bakmazlar, kendi müşterileriyle uğraşmak bile zor geliyor servislere.

Tamam o zaman şuan dokunmatik sorununu hallettim şuan hızlandı telefon bir de 2 MB'lik güncelleme geldi telefona onu da yaptım ama bu hayalet ekran hala var bunun için yollıycam o zaman.
 
Üst