Türk telekom demek Rezillik demek

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
Müşterisini bu kadar kandıran,ilgi göstermeyen bir firma daha görmedim.önce hipernet altyapınızı desteklıyor diyerek taahütlü yeni modem satışında bulundular.oysa gerçekte desteklemiyor.bir daha uğraşmak istemedik.ama son 10 gündür özellikle akşamları internet bağlantısı sürekli kesilip tekrar geliyor.mt arıyorum onların söylediği "hattınızı kontrol ediyoruz,şikayet kayıdı oluştuyoruz başka birşey dedikleri yok.hemen hemen hergün aradığım halde bir kere gelip kontrol ettiler hiçbir sorun yok diyip gittiler.madem hiçbir sorun yok neden ozman kesiliyor.muhattap alacak kimseyi bulamıyorsunki.daha önce turknet kullanıyorduk bu kadar sorun olmuyor hatta yok denecek kadar az oluyordu.ama onlarda türk telekom alt yapısını kullanıyor diyorlar.peki nasıl oluyor anlamadım?bana kalsa ttnet hiç kullanmayacağım ama bir tane erkek kardeşim var hat onun üzerine olduğu için ona laf anlatamıyorum
 

BJKolik

Dekan
Katılım
31 Aralık 2016
Mesajlar
6,411
Reaksiyon puanı
6,756
Puanları
293
Bütün internet sağlayıcılar Türk Telekom' un alt yapısını kullanırlar. Bende Türk Telekom kullanıyorum memnunum.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Turk telekom mobil kullanıyorum kullandığım hattı satarken yalan bilgi verdiler. Hatta şuan bu yalan yanlış bilgiyi vermeye devam ediyorlar. Tez zamanda telekomdan kurtulacağım.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
Bütün internet sağlayıcılar Türk Telekom' un alt yapısını kullanırlar. Bende Türk Telekom kullanıyorum memnunum.
sen öyle san Turkcell Super online kendi fiber kablolarını kullanıyor biz hiç ttnet almadık Turkcell EDGE,3G kullandım ...
 

squidword

Doçent
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
773
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Allah düşmanımın başına vermesin TT lanetini.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
bu firmadan memnun olan var mı ? diye sormak lazım...
--- Gönderi Güncellendi ---
Turk telekom mobil kullanıyorum kullandığım hattı satarken yalan bilgi verdiler. Hatta şuan bu yalan yanlış bilgiyi vermeye devam ediyorlar. Tez zamanda telekomdan kurtulacağım.
bende kullanıyorum ,hocam internet hızı bariz daha yavaş Vodafone dan bende değiştirmeyi düşünüyorum.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
bu firmadan memnun olan var mı ? diye sormak lazım...
--- Gönderi Güncellendi ---

bende kullanıyorum ,hocam internet hızı bariz daha yavaş Vodafone dan bende değiştirmeyi düşünüyorum.
Ben müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim açıkçası, her birisi ayrı kafada. En üst kademesi de oylr bilgisiz en alt kademesi de.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
Ben müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim açıkçası, her birisi ayrı kafada. En üst kademesi de oylr bilgisiz en alt kademesi de.
hocam o konuda çoğu firmadan şikayetçiyim bir kaç örnek : Hepsi Burada.com ,Teknosa ,bazı bankalar (isime gerek yok) vs vs...
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
hocam o konuda çoğu firmadan şikayetçiyim bir kaç örnek : Hepsi Burada.com ,Teknosa ,bazı bankalar (isime gerek yok) vs vs...
Tt kadar olamaz diye düşünüyorum. İlgili kurumun kararı var adamlar bizde yok oyle birsey diyor. Resmen kuralı umursamıyoruz diyorlar btk ya şikayet edeceğim onları zaten.
 

goodolddays

Dekan
Katılım
30 Ağustos 2010
Mesajlar
6,907
Reaksiyon puanı
202
Puanları
243
En ufak bi sorunda ttnetin online sisteminden şikayet oluşturuyorum ve bi gün geçmeden arayıp sorunun detayını öğreniyolar, ikinci gün içinde de sorunum çözülmüş oluyo.
Fiyat konusunda da yardımcı oldular. Geçen yaz ev telefonunu kapatmak için gittiğimiz TT merkezinde ev telefonunu kapatmayın, taahhüt verin fiyatı 39 TL'ye sabitleyelim dediler, üstüne bi de babamın cep telefonunu TT'a taşıdık, sanırım 6 ay fatura ödemedik. Şu anda fazladan aylık 5 TL civarında ödüyorum ev telefonu için(fatura 15 civarı geliyo, ev telefonu olmasa yalın internet ücreti yanlış hatırlamıyosam 10 TL civarında).

Sorununu çözmeyi bildikten sonra her firmayla rahatça iş yapılır, buna TT da dahil.

*İnternetten arıza kaydı oluşturduğunuz anda sisteme yazılı kayıt girilmiş olur. Telefon için aynı şeyi söyleyemeceğim, biraz daha karşıdaki kişinin insiyatifine kalıyo.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
TTNET'ten memnun değilim, ancak TT Mobil'den son derece memnunum. TTNET'i de halledeceğim kısa zamanda ama ilgilenecek vakit lazım.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
En ufak bi sorunda ttnetin online sisteminden şikayet oluşturuyorum ve bi gün geçmeden arayıp sorunun detayını öğreniyolar, ikinci gün içinde de sorunum çözülmüş oluyo.
Fiyat konusunda da yardımcı oldular. Geçen yaz ev telefonunu kapatmak için gittiğimiz TT merkezinde ev telefonunu kapatmayın, taahhüt verin fiyatı 39 TL'ye sabitleyelim dediler, üstüne bi de babamın cep telefonunu TT'a taşıdık, sanırım 6 ay fatura ödemedik. Şu anda fazladan aylık 5 TL civarında ödüyorum ev telefonu için(fatura 15 civarı geliyo, ev telefonu olmasa yalın internet ücreti yanlış hatırlamıyosam 10 TL civarında).

Sorununu çözmeyi bildikten sonra her firmayla rahatça iş yapılır, buna TT da dahil.

*İnternetten arıza kaydı oluşturduğunuz anda sisteme yazılı kayıt girilmiş olur. Telefon için aynı şeyi söyleyemeceğim, biraz daha karşıdaki kişinin insiyatifine kalıyo.
Sorun çözmeyi bildikçe her firma ile anlaşılır mı?

Dostum sana ben görüşme kayıtarını dinletsem aklın uçuklar. Adam Btk kararnamesindeki kurala bizi bağlamaz yok öyle birşey diyor bu karar üzerine ben şikayet oluşturuyorum TT'nin üst mercileri konuyla ilgileniyor karar bizi bağlamıyor diyorlar ya onu tescil ediyor birde o üst merci. Fakat gel gelelim olay pratiğe dökülünce de kuralı nasıl uyguluyorlar bir bilebilsen... Turkcell aradı bugün TT onay vermedi diye aynı şekil vodafone mesaj attı, TT'yi aryorum bizim onay vermememiz mümkün değil diyorlar, yani faso fiso TT müşteri temsilcileri gerçekten berbat.(Son 7-8 aydır)

He bir de ayrıca şu olay var, 3 ay cayma bedeli almıyoruz diyorlar ya yalan. Kullanıcıyı tuzağa düşürüp bırakıyorlar. Özetle o tuzağı anlatayım.

3 ay cayma bedeli yok ya, sende Ocak ayının 28'inde hat aldın ve kampanya başladı, ilk ay o 2 güne denk geliyor yani 29-30-31 Ocak yani sadece bu ilk 3 gün 1 ay sayılıyor bunun bilgisini vermiyorlar. Yani anlatmaya kalksam o kadar çok şey var ki...

Kısacası TT'nin içi öyle bir karışık ki kimsenin kimseden haberi yok.
 

unsur

Asistan
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
311
Reaksiyon puanı
106
Puanları
28
Yaş
44
En ufak bi sorunda ttnetin online sisteminden şikayet oluşturuyorum ve bi gün geçmeden arayıp sorunun detayını öğreniyolar, ikinci gün içinde de sorunum çözülmüş oluyo.
Fiyat konusunda da yardımcı oldular. Geçen yaz ev telefonunu kapatmak için gittiğimiz TT merkezinde ev telefonunu kapatmayın, taahhüt verin fiyatı 39 TL'ye sabitleyelim dediler, üstüne bi de babamın cep telefonunu TT'a taşıdık, sanırım 6 ay fatura ödemedik. Şu anda fazladan aylık 5 TL civarında ödüyorum ev telefonu için(fatura 15 civarı geliyo, ev telefonu olmasa yalın internet ücreti yanlış hatırlamıyosam 10 TL civarında).

Sorununu çözmeyi bildikten sonra her firmayla rahatça iş yapılır, buna TT da dahil.

*İnternetten arıza kaydı oluşturduğunuz anda sisteme yazılı kayıt girilmiş olur. Telefon için aynı şeyi söyleyemeceğim, biraz daha karşıdaki kişinin insiyatifine kalıyo.

Sitesinden şikayet oluşturunca zaten ararlar da çözümü hızla sunma olayına çok güldüm. Demek ki sorun sandığın aslında sorun değilmiş. :)

Sorunun kaynağını bildiğim ve ısrarla sorunun çözümünü KENDİM söylediğim halde tam 1 hafta internetsiz ve Tivibu'suz kaldım. Benim kullanıcı adım TT'nin iş bilmezliği yüzünden değişti, portları da berbat. Şikayet etmediğim yer kalmadı. Günde 3-4 kez m.temsilcisini aradım "size en kısa sürede dönüş yapacağız dediler" 1 hafta sonunda sadece 2 kez döndüler. sonunda kendim ekip amirine bizzat gittim sorunu anlattım, önündeki klavyeden yapması gerekeni tek tek söyledim ve internetim geldi. Çok bilgililer ya???

2-3 ay Tivibu kutumun değişmesi gerektiği söyledim, eski kutuydu bazı aksilikler vardı, 3 ayda bizzat gittim sonunda şükür ki birisi geldi ve arıza var bunda dedi. "aaa!!! Arıza mı? yok canıııım!!" demek istedim. Şimdi TT'yi kötüleyen misal ben sorunu çözmeyi bilmiyorum " aslında kafa, göz, allah ne verdiyse dalacaksın, ki sorunun çözülsün" gibi mi?

Fiyat konusunda yardımcı olmak mı? İkinci bir kahkaha attım. Taahhütün başında yada ortasında ara bakalım, ne kadar güzel yardımcı olacaklar. Tivibu'yu 24 aylık taahhütten sonra iptal için 3. ya da 4. ayda aramıştım ( aylık 44TL) 600TL üzerinde cayma bedeli istediler, 200 TL'ye kadar razıydım. Mobil konusunda ise bulunduğum şehirde TT alanların çoğu telefonun çekmemesinden kaynaklı kızgın. Fiyatı çok uygun ama ah! bir de çekse.

Sen anlatmışsın TT'yi, hani bilmesem abonesi olduğun firma Taiwan Telecom (TT) sanardım :):)
 

Buğra Y.

Profesör
Katılım
6 Şubat 2013
Mesajlar
1,397
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
1 senelik öğrenci paketim sona erince artık taahütüm olmadığı için kapatacaktım ama 3 ay bedava kullanın 15 aylık taahhüt daha yapalım, ayda 56 lira verin dediler. Tamam dedim. Demez olaydım. 3 ay bedava, oldu sana 110 lira fatura. Haksız yere fatura kestiler. Ödemeyeceğim. Tüketici mahkemesine gidiceğim.
 

cx105lumutcan

Doçent
Katılım
29 Şubat 2016
Mesajlar
687
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Türk Telkomdan memnunum. İnternet kesildi aradık sorunu bildirdik. 8 Megabit hızımızı 24 megabit yapıp tamir ettiler.
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
Bütün internet sağlayıcılar Türk Telekom' un alt yapısını kullanırlar. Bende Türk Telekom kullanıyorum memnunum.
belki siz çalışanısınız bu yüzden savunma gereği duydunuz
Daha önce turknet kullanıyorduk böyle sorunlar olmuyordu
--- Gönderi Güncellendi ---
sen öyle san Turkcell Super online kendi fiber kablolarını kullanıyor biz hiç ttnet almadık Turkcell EDGE,3G kullandım ...
1 km farkla kaybettik.turkcel buraya yeni baklo döşemeye başladı ama yarı yolda bıraktı.bulunduğumuz yere 1 km uzaklıkta işi bitirdi öyle kald:(
--- Gönderi Güncellendi ---
Ben müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim açıkçası, her birisi ayrı kafada. En üst kademesi de oylr bilgisiz en alt kademesi de.
aynen.biri dediğini diğerini tutmuyor.buna şikayet olarak bildirdim aradılar yüzlerine açık açık söyledim
--- Gönderi Güncellendi ---
*İnternetten arıza kaydı oluşturduğunuz anda sisteme yazılı kayıt girilmiş olur. Telefon için aynı şeyi söyleyemeceğim, biraz daha karşıdaki kişinin insiyatifine kalıyo.

o halde türk telekom müşteri hizmetlerinin bir önemi yok.çağrı merkezini kapatsınlar
 

squidword

Doçent
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
773
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Hemen hemen her sağlayıcının cazip fırsatları var arkadaşlar. Önemli olan verdiği hizmet (her açıdan). Superonline fibere geçeli 5 sene oldu daha 1 kere müşteri hizmetleriyle görüştüm o da kota ile alakalıydı. Hatalı olduklarını anlayıp 50gb akk eklemişlerdi. Bunun dışında özellikle hız olarak hiç bir zaman sorun yaşamadım. Umarım en kısa zamanda herkesin kullanabileceği imkanı yaratırlar.
 

BJKolik

Dekan
Katılım
31 Aralık 2016
Mesajlar
6,411
Reaksiyon puanı
6,756
Puanları
293
Ben Türk Telekom çalışanı değilim. Lakin duyduğum memnuniyeti beyan ettim. Olumsuzluk yaşasa idim tenkit ederdim.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
belki siz çalışanısınız bu yüzden savunma gereği duydunuz
Daha önce turknet kullanıyorduk böyle sorunlar olmuyordu
--- Gönderi Güncellendi ---

1 km farkla kaybettik.turkcel buraya yeni baklo döşemeye başladı ama yarı yolda bıraktı.bulunduğumuz yere 1 km uzaklıkta işi bitirdi öyle kald:(
--- Gönderi Güncellendi ---

aynen.biri dediğini diğerini tutmuyor.buna şikayet olarak bildirdim aradılar yüzlerine açık açık söyledim
--- Gönderi Güncellendi ---


o halde türk telekom müşteri hizmetlerinin bir önemi yok.çağrı merkezini kapatsınlar
valla TTNet alacağıma Turkcell 3G kullanırım ki yaptım iki telefon eskittim SGH-E250 ile EDGE ve GT-S5270K harcadım ...
sende Turkcell 4G ile takıl bence...
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
valla TTNet alacağıma Turkcell 3G kullanırım ki yaptım iki telefon eskittim SGH-E250 ile EDGE ve GT-S5270K harcadım ...
sende Turkcell 4G ile takıl bence...
turkcel çok pahalı hemde sınırsız internet yok
10 gb 79 tl.sınırsız olsa neyse
--- Gönderi Güncellendi ---
bulunduğum yerde fibernet desteklemiyor. turkcel superonline adsl şuan türk telekom ile aynı bağlantı hız ve aynı akk ve aynı fiyat.sadece 24 ay taahüt gerekli
birde turknet var.150 gb akk fiyat 59 tl.taahüt yok.siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz?
 

Ali TEMEL

Profesör
Katılım
17 Kasım 2006
Mesajlar
4,654
Reaksiyon puanı
92
Puanları
228
Bulunduğunuz bölgede superonline, uydunet gibi sağlayıcılar olmadığı sürece ttnet'e sarılmaktan başka şansınız kalmıyor. Adsl kullanıyordum vdsl 35 mbit'e 3 ay önce geçiş sağladım 2-15 gün içerisinde demişlerdi geçişimi 3 ay sonra gerçekleştirdiler. Sonunda 35 mbit'i aldık :) Hızına bir şey diyemem ama 14 yıldır çaresizce ttnet kullanıyorum.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
turkcel çok pahalı hemde sınırsız internet yok
10 gb 79 tl.sınırsız olsa neyse
--- Gönderi Güncellendi ---
bulunduğum yerde fibernet desteklemiyor. turkcel superonline adsl şuan türk telekom ile aynı bağlantı hız ve aynı akk ve aynı fiyat.sadece 24 ay taahüt gerekli
birde turknet var.150 gb akk fiyat 59 tl.taahüt yok.siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz?
4g ile sınırsızları 1kbps yapmışlar hepsinde böyle miylere mesaj atınca anlamıyorlar tikiler...
ben şahsen ttnet almam.
 

mmayda

Öğrenci
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
44
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Müşterisini bu kadar kandıran,ilgi göstermeyen bir firma daha görmedim.önce hipernet altyapınızı desteklıyor diyerek taahütlü yeni modem satışında bulundular.oysa gerçekte desteklemiyor.bir daha uğraşmak istemedik.ama son 10 gündür özellikle akşamları internet bağlantısı sürekli kesilip tekrar geliyor.mt arıyorum onların söylediği "hattınızı kontrol ediyoruz,şikayet kayıdı oluştuyoruz başka birşey dedikleri yok.hemen hemen hergün aradığım halde bir kere gelip kontrol ettiler hiçbir sorun yok diyip gittiler.madem hiçbir sorun yok neden ozman kesiliyor.muhattap alacak kimseyi bulamıyorsunki.daha önce turknet kullanıyorduk bu kadar sorun olmuyor hatta yok denecek kadar az oluyordu.ama onlarda türk telekom alt yapısını kullanıyor diyorlar.peki nasıl oluyor anlamadım?bana kalsa ttnet hiç kullanmayacağım ama bir tane erkek kardeşim var hat onun üzerine olduğu için ona laf anlatamıyorum

müşteri hizmetleri ile görüşmeniz kayıt altına alınıyor bunu biliyorsunuzdur zaten.Bence şikayetvar.com da kayıt oluşturun şikayetinizi yazın eğer yine sonuç alamazsanız tüketici mahkemesine vermeyi düşünebilirsiniz.bende 2 ay önce yeni tt internet bağlattım.hipernet desteklediğini söylediler ve vdsl modem +3 tl faturaya ek aldım.AKK sorunu olmadığı sürece 22 mbit civarı sıkıntısız internet kullanıyorum.Eğer sorun devam ederse tüketici mahkemesinde şansınızı deneyin size verilen sözler yerine getirilmemiş ve 10 gündür mağdur durumdasınız.Size hipernet veriyoruz deyip de 5-10 mbit vermeleri dolandırıcılık bence.ADSL kullanmaktan bi farkı yok.
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
4g ile sınırsızları 1kbps yapmışlar hepsinde böyle miylere mesaj atınca anlamıyorlar tikiler...
miylere tikiler ne demek?sanırım telefondan yazdınız anlasilmadi
--- Gönderi Güncellendi ---
müşteri hizmetleri ile görüşmeniz kayıt altına alınıyor bunu biliyorsunuzdur zaten.Bence şikayetvar.com da kayıt oluşturun şikayetinizi yazın eğer yine sonuç alamazsanız tüketici mahkemesine vermeyi düşünebilirsiniz.bende 2 ay önce yeni tt internet bağlattım.hipernet desteklediğini söylediler ve vdsl modem +3 tl faturaya ek aldım.AKK sorunu olmadığı sürece 22 mbit civarı sıkıntısız internet kullanıyorum.Eğer sorun devam ederse tüketici mahkemesinde şansınızı deneyin size verilen sözler yerine getirilmemiş ve 10 gündür mağdur durumdasınız.Size hipernet veriyoruz deyip de 5-10 mbit vermeleri dolandırıcılık bence.ADSL kullanmaktan bi farkı yok.
internet benim adıma olmadığı için fazla birşey yapamıyorum. ama İnterneti ben kullandığım için mağdur olan benim.belkide mt yi aradığımda kendi ismimi verdiğim için ilgilenmiyorlardir.bu taahutnameden sadece ttnetin TP link modem kazancınız oldu.o da 200 TL falan da etmez.şuan download hızım 16 megabit
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
miylere tikiler ne demek?sanırım telefondan yazdınız anlasilmadi
--- Gönderi Güncellendi ---

internet benim adıma olmadığı için fazla birşey yapamıyorum. ama İnterneti ben kullandığım için mağdur olan benim.belkide mt yi aradığımda kendi ismimi verdiğim için ilgilenmiyorlardir.bu taahutnameden sadece ttnetin TP link modem kazancınız oldu.o da 200 TL falan da etmez.şuan download hızım 16 megabit
onlar mt akbank miy dior herkes bişey diyor kimin adına ise onun yerine onun gibi ara eski hattım kardeşimin adınaydı teli kaybetmiştim hattı iptal etmişti onun gibi arayıp açtırmıştım...
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
havanın durumundan dolayı böyle sorunlar olabiliyormuş.burada kar yok fırtına yok
16 mpbs net hızımı 4 mpbs düşürdüler.yine durumn aynı. itiraz ettim bakalım ne zman geri dönüş sağlarlar.müşteri hizmetleri hiçbir işe yaramıyor.sadece site üzerinden şikasyet kayıdı oluşturunca biraz ilgilenip geri dönüş sağlıyorlar.yoksa mt arayarak oluşturduğum kayıt umurlarında değil
 

eSa

Dekan
Katılım
5 Kasım 2011
Mesajlar
9,780
Reaksiyon puanı
352
Puanları
263
Tarifen 16 mbit 'e kadar olduğu için bir hak iddaa edemezsin. Dolayısı ile sana garanti edilen bir hız değil.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
vegas'daki tek kollu gibi kazanma vaadi var ama gerçekte hiç bişey yok...
 
Üst