uufuukyilmaz
Öğrenci
- Katılım
- 9 Kasım 2014
- Mesajlar
- 16
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba arkadaşlar geçen sene eylül ayında General Mobile Discovery 2 aldım..Fakat bir süre sonra telefonda uzun süreli donmalar ve dokunmatik sıkıntısı başladı cihazı sorunu video çekerek servise gönderdim anakart,ara film,arka kasa ve ön kamera değişti.Telefon geri geldiğinin ertesi günü yine dokunmatik işlemedi ve hemen geri yolladım.Bu sefer yine anakart arka kasa dokunmatik panel değişti.Telefon geldiği günün yine ertesi günü dokunmatik sıkıntı çıkarttı.Bu sefer yine göndericem.Telpa müşteri hizmetlerine cihaz değişimini sordum..3 kere aynı sorundan gelip sorun çözülmesse cihaz değişimi yapılıyor böyle bir hakkınız var dedi.Acaba cihaz değişimi yerine direk para iadesi alabilirmiyim?Hukuki olarak ne yapabilirim gerçekten bilen biri cevaplayabilir mi?