Paralel ithalat ile telefon alınır mı?

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eylül 2012
Mesajlar
1,510
Reaksiyon puanı
1
Puanları
218
Ben almam.
Kaç marka birden ithal edecek, hangisinin servisi için adam yetiştirebilecek ne kadar güncel tutabilecek bu hizmetini.

Alan arkadaşlarım arasından da, elbette hepsinin servise işi düşeni olmadı ama, düşenlerin de memnun olanı yok.
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2,502
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Ben almam.
Kaç marka birden ithal edecek, hangisinin servisi için adam yetiştirebilecek ne kadar güncel tutabilecek bu hizmetini.

Alan arkadaşlarım arasından da, elbette hepsinin servise işi düşeni olmadı ama, düşenlerin de memnun olanı yok.

Bir sey diyecegim ama,

Sanki teleservice ve telpa cok iyi ?

Distributorlerin hepsi rezil.

Yalnizca apple garantili cihazsa cok iyidir.

Apple'daki satis sonrasi insaf hicbir ureticide bulunmuyor.

Hele Sony,hTC ve NOKIA'nin dist. tam anlamiyla rezillik.

Telpa unlu oldu sarj soketi = 50 TL ile.

SamEsung azicik daha insafli.Ama genellikle kullanici hatasi diye yolladigi cok cihaz var.

Kimse bana su iyi bu iyi demesin allah hepsinin cezasini versin.Yurtdisi alin daha iyidir.

Kasko gibisi de yok.Dusunen arkadaslara tavsiye ediyorum.
 

cederete

Öğrenci
Katılım
5 Mart 2012
Mesajlar
90
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
aynen dediğin gibi hepsi aynı delta,telpa,teleservis yeterki işin düşmesin eloktronik cihaz birazda şans işi
başımdan geçen bir olayı anlatim
bu yıl n11 den bir piranha grande aldım kaba da olsa son derece fiyat performans cihazı halende öylede yalnız kalitesiz oluşu iki ay bile olmadan şarj almamaya başladı şarj soket yeri anormal geniş haliyle takıp çıkarırken eğilip bükülmeler oluyo ve hiç şarj almamaya başladı garantili yeni cihaz serviside aynı kendi ithalatcısı sonradan öğrendim türk şirketiymiş piranha çinde fason yaptırıyo bu telleri yani neyse telefonu gönderdim inanırmısınız telefon numaraları yok maille yazışıyom yetkiliyle telefonunu vermiyo sen ver diyo biz sizi ararız diyo şaka gibi neyse uzatmıyım 1o gün aradan sonra bir mail attılar kulanıcı hatası 100tl ücretle yapılacanı onay istiyolar baya söylendim nasıl kulanıcı hatası iki ayda nasıl bozulur ama nafile tabi verdik 100 tl yi yapıldı 550 600 tl lik cihaz şarj soketi 100 tl lenet olsun dedik ödedik tam 18 günde yapıldı oda ayrı bir rezillik
tabi bunlada bitmiyo 45 gün içinde yine aynı durum yine benzer temassızlıklar yani yine almaz oldu şarjı yine yolladım bu kez mailde yazdım aldığım tarihi bozulduğu tarihi servisden geldiğini filan yani kaç arayla bozulduğunu bu kez bir hafta ses çıkmadı gelen mailde yine kullanıcı hatası olduğunu müşteri memnuniyeti için ücretsiz yapıldığını cihazın hazır olduğunu söylediler şu an geleli 3 gün oldu bakalım ne zaman bozulacak diye bekliyoz yani ucuz diye aldık çöp oldu para hepsi sömürüyo yani anlıcanız üç beş liralık parca şarj soketi dediğin nedirki 100 tl aldılar
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eylül 2012
Mesajlar
1,510
Reaksiyon puanı
1
Puanları
218
Bir sey diyecegim ama,
Sanki teleservice ve telpa cok iyi ?
Distributorlerin hepsi rezil.
Yalnizca apple garantili cihazsa cok iyidir.
Apple'daki satis sonrasi insaf hicbir ureticide bulunmuyor.
Hele Sony,hTC ve NOKIA'nin dist. tam anlamiyla rezillik.
Telpa unlu oldu sarj soketi = 50 TL ile.
SamEsung azicik daha insafli.Ama genellikle kullanici hatasi diye yolladigi cok cihaz var.
Kimse bana su iyi bu iyi demesin allah hepsinin cezasini versin.Yurtdisi alin daha iyidir.
Kasko gibisi de yok.Dusunen arkadaslara tavsiye ediyorum.

Doğru, yetkili servisler de arzu edilen kalitede değil, ancak bu firmalarla muhattap olunduğunda karşınızda hem daha kurumsal firmalar hem de markanın kendisi var.
Samsung gitsin kumda oynasın, kendisi ülkede olduğu halde hala uluslararası garanti vermiyor, şok olmuştum duyduğumda (geçen sene Eylül'de almıştım bu bilgiyi, değiştiyse yanlışlık olmasın.)

Tekil örnekler çok doğru değil belki ama, ben One X'i servise bıraktığımda ertesi gün telefon alıyorum "değişim yapacağız ama One X yok artık elimzide, istesek gelmesi 1 ayı geçer, One Mini M4 verelim mi?" diye soruyorlar.
Arkadaşın S3 Mini'sini bu firmalardan birine verdi, 19 iş günü ne Bimeks'e bilgi verdiler, ne aradığında arkadaşıma bilgi verdiler, sonra telefon geri geldi; ne işlem yapıldığını öğrenebilene madalya takıyorlar.

Durum böyle olunca distribütor ve yetkili ithalatçı firmalar da kötünün iyisi oluyor. Ha benim çok yakın bir arkadaşım yıllardır greymarket telefon kullanıyor, G1 almışlığı var o zamanlardan beri, hiç de işi düşmedi servise, o da güzel şans ne diyebilirim. :) Benim harcadığımın yarısını harcamadı şimdiye kadar telefona.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
pekı ithalatçı firma garantılı telefon orjınalıyla aynımıdır tek fark garantımıdır
 
Üst