berklann
Asistan
- Katılım
- 23 Temmuz 2012
- Mesajlar
- 179
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 18
Merhabalar sizlere başımdan geçen bir hadiseyi anlatmak istedim. Başlıktan da anlayacağınız gibi başrol KVK
E-72 model telefonum vardı. Hediye olarak Galaxy S2 gelince E-72 arkadaşıma hediye etmek istedim. Ancak kulaklık girişi çalışmıyordu ve ekranın sol kısmında sağ kısmına göre renk çok daha parlaktı. Bozuk hediye verilmez sonuçta servise vereyim yaptırayım dedim.
07.07.2012 Tarihinde KVK Trabzon servisine götürdüm telefonu ve olaya giriyoruz.
Güler yüz konuşma muhabbet muhabbeti açtı ve sonunda masadaki arkadaş yanındaki meslektaşıyla muhabbeti bırakarak beni çağırdı galiba 10 dakika falan konuştular kendi aralarında sanki altın güne gitmişim gibi :blink:
Buyurun dedi kasadaki arkadaş direk soruna girdim böyle böyle 3.5mm jak da sıkıntı var çalışmıyor ve ekranının köşesinde leke gibi bişe var
bayan hemen ekran için bu kullanıcı hatası ücretli dedi :thumbdown: yalnız işin garip kısmı telefon kapalıyken yani ekranına hiç bakmadan nasıl anladı ya gerçekten bu KVK çalışanları (Söz yerini bulur) aşırı derecede zeki..
Telefonu ısrarla açtırdım ve bariz bir şekilde fabrikasyon hatası olan ekrandaki renk farklılığını o zeki arkadaşa gösterdim.. ''TAMAM İÇERİDEKİ MÜHENDİS ARKADAŞA BİLDİRECEĞİM SORUNLARINIZI GÜN İÇİNDE BİZ SİZE DÖNECEĞİZ'' denildi.
Aynı gün akşam bir telefon açtım ''MERHABALAR BERK BEY NASILSINIZ'':blink: zaten orada anladım. Müşteri gözünün içine bakarken yanındaki arkadaşıyla pasta kek tarifi alan bir kurumun elemanı neden bana hal hatır sorar :biggrin: Merhaba dedikten sonrası aynen şöyle.
''BUGÜN TESLİM ETMİŞ OLDUĞUNUZ E-72 MARKA/MODEL TELEFONUNUZDA ANAKART EĞRİLMESİ-İÇ DONANIMDA BÜYÜK HASAR TESPİT EDİLMİŞTİR. 65,80 TL ÖDEMENİZ TAKTİRİN DE ONARIMA BAŞLANACAKTIR.
Sorularıma başlayayım..
1- Yaklaşık 8 Aydır sadece kulaklık girişi bozuk olan telefonumda anakart eğrilmesi-iç donanımda büyük hasar varmış ve bunu hiç farkedemedim dediğim gibi KVK mühensileri aşırı zekii(!)
2-Hadi diyelim telefonun anakartı yamulmuş olsun ben nasıl kvkya verene kadar sıkıntısız kullandım ?
3-Ne zamandan beri 639TL ye aldığım cihazın anakartı 65,80 TLye değişiliyor.
Neyse sonraki gün kalktım KVK ya gittim cihazı almak istiyorum dedim. Yaptırmam için inanılmaz bir ısrar yok nokia mühendisleri incelemiş felan filan bişeler bişeler.. Yok dedim kadın peki dedi biraz bekleyin dedi ve içeri gitti.
10Dakika..
o arada şu olaylara şahit oldum
C6-01 adamın şikayeti şuymuş. cihaz donuyor şarjı çabuk bitiyor
KVK'nın zekii mühendisi ''amcacım bu telefonun içinde sıkıntı var 100 TL Masraf olur biz bunu yapalım ben sana bişeler ayarlarımda 80e bağlarız:blink::blink:..
dahası var ancak üşeniyorum gerçekten yazmaya..
Neyse 20 dakika felan sonra ben artık yerdeki kalebodurları saymakta sona yaklaşınca adımı söylediler ve telefonu fırlattı denebilecek şekilde bana verdiler teslim formunu da aynı şekilde.
Neyse dedim tekrar kapıdan çıkarken telefonun açma tuşuna bastım bastım bi hareket hareket yok..
Döndüm bu neden çalışmıyor dedim aldı telefonu şarja taktı ben kalebodurları bıraktığım yerden başladım. Ama yok bi numara yok telefon kapalı Berk bey bu cihazı ben mühendislerimize bi göstereyim dedi. Cebimde kullanacak telefonum olmasa orayı o gerizekalı bayanın başına yıkarım.
Neden dedim Cihaz açılmıyorda efendim anakartında sorun var açılmaması normal dedi. Ben size telefonu sağlam verdim en kötü ihtimal verdiğim gibi almam lazım dedim. telefonu verin tüketici haklarına başvuracağım dememle birlikte Berk bey ben bi mühendis arkadaşa göstereyim dedi ve yok oldu bayan resmen. 10 dakika sonra geldi ve telefon çalışıyor
Ancak sorunları devam ediyor.
Arkadaşıma şu gün vereceğim diye söz vermeseydim üşenmezdim o KVK denen gerizekalı embesil şirketin hakkından gelirdim.
Uzun oldu okuduğunuz için teşekkürler lütfen KVK'güvenceli hiç birşey almayın sizde yanmayın.
E-72 model telefonum vardı. Hediye olarak Galaxy S2 gelince E-72 arkadaşıma hediye etmek istedim. Ancak kulaklık girişi çalışmıyordu ve ekranın sol kısmında sağ kısmına göre renk çok daha parlaktı. Bozuk hediye verilmez sonuçta servise vereyim yaptırayım dedim.
07.07.2012 Tarihinde KVK Trabzon servisine götürdüm telefonu ve olaya giriyoruz.
Güler yüz konuşma muhabbet muhabbeti açtı ve sonunda masadaki arkadaş yanındaki meslektaşıyla muhabbeti bırakarak beni çağırdı galiba 10 dakika falan konuştular kendi aralarında sanki altın güne gitmişim gibi :blink:
Buyurun dedi kasadaki arkadaş direk soruna girdim böyle böyle 3.5mm jak da sıkıntı var çalışmıyor ve ekranının köşesinde leke gibi bişe var
bayan hemen ekran için bu kullanıcı hatası ücretli dedi :thumbdown: yalnız işin garip kısmı telefon kapalıyken yani ekranına hiç bakmadan nasıl anladı ya gerçekten bu KVK çalışanları (Söz yerini bulur) aşırı derecede zeki..
Telefonu ısrarla açtırdım ve bariz bir şekilde fabrikasyon hatası olan ekrandaki renk farklılığını o zeki arkadaşa gösterdim.. ''TAMAM İÇERİDEKİ MÜHENDİS ARKADAŞA BİLDİRECEĞİM SORUNLARINIZI GÜN İÇİNDE BİZ SİZE DÖNECEĞİZ'' denildi.
Aynı gün akşam bir telefon açtım ''MERHABALAR BERK BEY NASILSINIZ'':blink: zaten orada anladım. Müşteri gözünün içine bakarken yanındaki arkadaşıyla pasta kek tarifi alan bir kurumun elemanı neden bana hal hatır sorar :biggrin: Merhaba dedikten sonrası aynen şöyle.
''BUGÜN TESLİM ETMİŞ OLDUĞUNUZ E-72 MARKA/MODEL TELEFONUNUZDA ANAKART EĞRİLMESİ-İÇ DONANIMDA BÜYÜK HASAR TESPİT EDİLMİŞTİR. 65,80 TL ÖDEMENİZ TAKTİRİN DE ONARIMA BAŞLANACAKTIR.
Sorularıma başlayayım..
1- Yaklaşık 8 Aydır sadece kulaklık girişi bozuk olan telefonumda anakart eğrilmesi-iç donanımda büyük hasar varmış ve bunu hiç farkedemedim dediğim gibi KVK mühensileri aşırı zekii(!)
2-Hadi diyelim telefonun anakartı yamulmuş olsun ben nasıl kvkya verene kadar sıkıntısız kullandım ?
3-Ne zamandan beri 639TL ye aldığım cihazın anakartı 65,80 TLye değişiliyor.
Neyse sonraki gün kalktım KVK ya gittim cihazı almak istiyorum dedim. Yaptırmam için inanılmaz bir ısrar yok nokia mühendisleri incelemiş felan filan bişeler bişeler.. Yok dedim kadın peki dedi biraz bekleyin dedi ve içeri gitti.
10Dakika..
o arada şu olaylara şahit oldum
C6-01 adamın şikayeti şuymuş. cihaz donuyor şarjı çabuk bitiyor
KVK'nın zekii mühendisi ''amcacım bu telefonun içinde sıkıntı var 100 TL Masraf olur biz bunu yapalım ben sana bişeler ayarlarımda 80e bağlarız:blink::blink:..
dahası var ancak üşeniyorum gerçekten yazmaya..
Neyse 20 dakika felan sonra ben artık yerdeki kalebodurları saymakta sona yaklaşınca adımı söylediler ve telefonu fırlattı denebilecek şekilde bana verdiler teslim formunu da aynı şekilde.
Neyse dedim tekrar kapıdan çıkarken telefonun açma tuşuna bastım bastım bi hareket hareket yok..
Döndüm bu neden çalışmıyor dedim aldı telefonu şarja taktı ben kalebodurları bıraktığım yerden başladım. Ama yok bi numara yok telefon kapalı Berk bey bu cihazı ben mühendislerimize bi göstereyim dedi. Cebimde kullanacak telefonum olmasa orayı o gerizekalı bayanın başına yıkarım.
Neden dedim Cihaz açılmıyorda efendim anakartında sorun var açılmaması normal dedi. Ben size telefonu sağlam verdim en kötü ihtimal verdiğim gibi almam lazım dedim. telefonu verin tüketici haklarına başvuracağım dememle birlikte Berk bey ben bi mühendis arkadaşa göstereyim dedi ve yok oldu bayan resmen. 10 dakika sonra geldi ve telefon çalışıyor

Ancak sorunları devam ediyor.
Arkadaşıma şu gün vereceğim diye söz vermeseydim üşenmezdim o KVK denen gerizekalı embesil şirketin hakkından gelirdim.
Uzun oldu okuduğunuz için teşekkürler lütfen KVK'güvenceli hiç birşey almayın sizde yanmayın.