Galaxy s3 siyahlik

omRcftc

Öğrenci
Katılım
14 Haziran 2012
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dun S3umu almistim cok begendim telefonu fakat simdi film izlemek icin aldim elime Telefonu kapatmistim. telefonu acarken ekranda siyah leke oldugunu gordum murekkep gibi.sadece karanlik ortamda siyah ekranda belli oluyor. Boyle olayla karsilasan varmi. Telpa garantili aldim telefonu sizce napayim
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Dun S3umu almistim cok begendim telefonu fakat simdi film izlemek icin aldim elime Telefonu kapatmistim. telefonu acarken ekranda siyah leke oldugunu gordum murekkep gibi.sadece karanlik ortamda siyah ekranda belli oluyor. Boyle olayla karsilasan varmi. Telpa garantili aldim telefonu sizce napayim

Siyah ekranda belirli bir alanın daha az aydınlanmasını mı kastediyorsun? Mesela tamamen beyaz veya sarı renk olduğunda tonlamada fark oluyor mu? detaylandırabilirsen daha açıklayıcı olur.
 

Felix Dzerjinski

Profesör
Katılım
2 Nisan 2012
Mesajlar
1,901
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Dun S3umu almistim cok begendim telefonu fakat simdi film izlemek icin aldim elime Telefonu kapatmistim. telefonu acarken ekranda siyah leke oldugunu gordum murekkep gibi.sadece karanlik ortamda siyah ekranda belli oluyor. Boyle olayla karsilasan varmi. Telpa garantili aldim telefonu sizce napayim
Ben Teknosadan aldım, ekran jilet gibi. Hiç bi sorun yok. Hiç durma erkenden hemen geri götür muhtemelen tamire vermeden yenisi verirler.
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Ben Teknosadan aldım, ekran jilet gibi. Hiç bi sorun yok. Hiç durma erkenden hemen geri götür muhtemelen tamire vermeden yenisi verirler.

Anladığım kadarıyla ekran aydınlatmasının homojen dağılmamasıyla alakalı ve ciddi bir sorun olarak düşünmüyorum. Tabi teknik anlamda konuya hakim arkadaşlar nasıl yaklaşırlar bilemiyorum. Benim şahsi tahminim bu. Ben olsam geri götürmezdim ki mutlaka teknik servise göndereceklerdir. yeni telefon sökülecek vs uğraş dur.
 

Felix Dzerjinski

Profesör
Katılım
2 Nisan 2012
Mesajlar
1,901
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Anladığım kadarıyla ekran aydınlatmasının homojen dağılmamasıyla alakalı ve ciddi bir sorun olarak düşünmüyorum. Tabi teknik anlamda konuya hakim arkadaşlar nasıl yaklaşırlar bilemiyorum. Benim şahsi tahminim bu. Ben olsam geri götürmezdim ki mutlaka teknik servise göndereceklerdir. yeni telefon sökülecek vs uğraş dur.

Açıkçası ben telefonu otobüste film izlemek için bile kullanıyorum. Bu sebeple böyle bir sorun beni çok rahatsız ederdi. Ancak arkadaşın bahsettiği şey sadece telefon açılınca oluyorsa çok problem değil ama video izlerken veya oyun oynarken böyle birşeyle karşılaşıyorsa bu büyük sorun. ( Açıklama bekliyoruz). Bir de "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun" gereği 8 gün içinde açıklama bile yapmadan iade edebiliyoruz diye biliyorum. Arkadaşta telefonu dün aldım yazmış. Hiç uğraşmadan gitsin yenisini alsın.
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Açıkçası ben telefonu otobüste film izlemek için bile kullanıyorum. Bu sebeple böyle bir sorun beni çok rahatsız ederdi. Ancak arkadaşın bahsettiği şey sadece telefon açılınca oluyorsa çok problem değil ama video izlerken veya oyun oynarken böyle birşeyle karşılaşıyorsa bu büyük sorun. ( Açıklama bekliyoruz). Bir de "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun" gereği 8 gün içinde açıklama bile yapmadan iade edebiliyoruz diye biliyorum. Arkadaşta telefonu dün aldım yazmış. Hiç uğraşmadan gitsin yenisini alsın.

Benim başıma geleni anlatayım. Optimus Black satın aldım vatan'dan. 1 piksel normal çalışmıyordu. ikinci yada üçüncü gün gittim.Değişim istiyorum dedim. Teknik servise göndeririz dediler. Değişim talebim olup değişim yapmadığınıza dair yazı verin dedim onuda vermediler. çok kişi ile konuştum kavga ettim hatta. Ancak faturanın arkasında cep telefonu ve birkaç ürün gamı ile alakalı maddeler var ve satın alırken kabul etmiş oluyorsunuz. Ancak uzaktan alışverişlerde, yani telefon internet vs.
7 yada 10 gün cayma hakkı oluyor.
 

Felix Dzerjinski

Profesör
Katılım
2 Nisan 2012
Mesajlar
1,901
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
"Tüketicinin Korunması ve aydınlatılması
Ayıplı Mal
Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.)
Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve
ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik
düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği
faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler
içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya
bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden
dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da
ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi
yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı
malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer
mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
sahiptir. "


Bu kanun maddesine aykırı birşeyi sözleşmeye veya faturaya koyamazlar koyarlarsa haksız şart olur.(Kanunda haksız şartlarda düzenlenmiş.) Ama işin teorisini bırakıp pratiğe gelirsek; arkadaş bu haklarını bilerek gidip firmaya başvurabilir. Çirkeflik yapıyorlarsa da bu maddeyi gözlerine sokabilir.Ama dediğin doğru birçok firma bu tarz durumlarda tüketici zor durumlara sokuyor.
Benim izleyeceğim yol budur açıkçası.
 
Üst