Sikayetvar.com Rezaleti!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 2)

N3CAT1

Dekan
Onursal Üye
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
6,611
Beğeniler
130
Puanları
63
#1
Malum şikayetlerimizi kullanmak için bu siteyi kullanıyoruz. 15-16 gün önce hepsiburada 'dan bir alışverişim oldu ve bir sıkıntı oldu bu alışverişte. Ben de herkes gibi şikayetimi internet ortamında paylaşmak için bu siteyi kullanacaktım.

Efendim üye oldum. İlk falso üye olurken geldi. Cep Telefonu ve Ev Telefonu doldurmak şart. Bir de süper üyelik var. Ücretsiz ama TC kimlik no istiyorlar. Arkadaşım ben nasıl güveneyim de vereyim size tc nomu, cep telefonumu.

Neyse süper üye değil de normal üye oldum. Cep ve ev telefonu yok yazdım. Sonra şikayetimi yazdım siteye. Onaylanması gerekiyor mesajın tabi. Bir e-mail geldi. Neymiş bilgilerim düzgün olmadığı için şikayetim onaylanmıyormuş. Neyse sinirlendim cep ve ev telefonumu girerek yeniden şikayetimi yazdım. Bu sefer de bekle babam bekle. Ne onay var ne de bilgi veren bir mesaj. Bunun sonucunda ordaki üyeliğimi iptal ettiemeye karar verdim.

Bir şikayetimizin yayınlanması bile o kadar zaman alıyorsa şikayet ettiğimiz e-ticaret sitesinden ne farkı kalıyor bunların.

Benim gözümde hiçbir halta yaramayan tamamen firmaların çıkarını gözeten bir site durumuna düştüler.
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
13,297
Beğeniler
175
Puanları
63
#2
ilk dönemki başarısını sürdürecek kalitede değiller, daha seri ve bağlantıları güçlü bir site kolayca bu sitenin önüne geçebilir. :)
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
261
Beğeniler
7
Puanları
0
#3
Benim gözümde hiçbir halta yaramayan tamamen firmaların çıkarını gözeten bir site durumuna düştüler.[/QUOTE]

Aynen katılıyorum
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
502
Beğeniler
3
Puanları
0
#4
o sitedede saten her turden sikayet var :D hatta siteyi bile sikayet edelim gerekirse :D tam bir rezalet durumunda site 100 binlerce sikayet vardir belkide yanitlanmamis :D
 
Katılım
19 Ara 2009
Mesajlar
2,946
Beğeniler
39
Puanları
0
#6
Sadece şikayetinizi oraya yazdığınız bir site. Hiçbir etkisi yok. Onun yerine buraya yazmak daha etkili olur...
 

HapS

Profesör
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,352
Beğeniler
52
Puanları
48
#7
şikayetiniz şikayet olacak cep telefonunu bile vermekten çekinen bir adamın şikayetini neden ciddiye alsınlar bu güne kadar iki şikayetim oldu birisi finans bank bir diğeri euroka sigorta anında yanıt aldım anında işim çözüldü. şimdi sana gelelim şikayet ediyorsun ama cep telefonunu vermiyorsun nasıl ulaşacak sana şirket yetkilileri mail mi atacak facebook dan msn den mi ekleyecek seni ?
 

N3CAT1

Dekan
Onursal Üye
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
6,611
Beğeniler
130
Puanları
63
#8
Dostum sana cep telefonu vermek normal gelebilir ama bana göre normal değil. Ben 5-6 yıldır aynı hattı kullanıyorum ve üniversite zamanında şenliklerde olan bazı başvurularda cep numaramı kullandığım için hala cezasını çekiyorum. Devamlı zırt bırt sms geliyor. Tanıtım, reklam, vb. Ve bunlardan bıktım artık. Çok zorunlu olmadığı sürece cep numaramı hiçbir yere vermiyorum.

Nerden bileyim bu adamların da reklam şirketlerine para karşılığı üyelerin cep numaralarını vermiyeceklerini.

Hadi bunu geçtim. Cep ve ev telefonumu verdim. Bu seferde şikayetin yayınlanmıyor.

Peki süper üyelik için TC kimlik no istemelerine ne demeli. Neyine güveneceksin de vereceksin TC noyu.
 

HapS

Profesör
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,352
Beğeniler
52
Puanları
48
#9
kimse seni zorlamıyor ver diye, hem etkili hizmet istiyorsun hem hiçbirşey vermek istemiyorsun bu ancak bizim milletimize has birşey ozaman hiçkimse birşey vermeden istediği şikayeti yazsın bu sence suistimal edilmez mi hiçbir suçu günahı olmayan bir kurumu gir öyle böyle at tut ne güzel dimi siz sadece kendi açınızdan düşünüyorsunuz empati denilen şey sıfır
 
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
116
Beğeniler
2
Puanları
18
#10
orası bi halta yaramaz saçma bir site insana zaman kaybından başka bişey kazandırmıyor.
 

N3CAT1

Dekan
Onursal Üye
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
6,611
Beğeniler
130
Puanları
63
#11
Üstad sonuç itibariyle insanlar şikayetlerini forumlarda ya da çeşitli sitelerde de yapıyor. Forumlarda cep veya tc no istendiğine şahit oldun mu? Biri karalama veya suistimal yapacaksa bunu forumlarda daha etkili yapar çünkü günlük yüzlerce-binlerce kişi forumu ziyaret ediyor.

Eğer empati yapılacaksa bizim açımızdan da empati yapılmalı. Bir site üyelerin çıkarını değil de firmaların çıkarını düşünüyorsa burda empati yok demektir zaten.

Ayrıca empati olmadığını, firmaların çıkarının gözetildiğini de şurdan anlayabilirsiniz. Bazı şikayetlerde Çözüldü simgesi var. Şikayetin sahibi olan site herhangi bir cevap yazdığı zaman çözüldü simgesi ekleniyor hemen. Üyeye sormak yok çözüldü mü çözülmedi mi diye.
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
13,297
Beğeniler
175
Puanları
63
#12
kimse seni zorlamıyor ver diye, hem etkili hizmet istiyorsun hem hiçbirşey vermek istemiyorsun bu ancak bizim milletimize has birşey ozaman hiçkimse birşey vermeden istediği şikayeti yazsın bu sence suistimal edilmez mi hiçbir suçu günahı olmayan bir kurumu gir öyle böyle at tut ne güzel dimi siz sadece kendi açınızdan düşünüyorsunuz empati denilen şey sıfır
bu konuda haklısın, eskiden beri cep numarasını isterler, bizim evden 3 tane cep telefonu var kayıtlı, şikayet ettiğimizde ilgili firma arayıp ilgileniyor. Ancak bu yaz yaptığım şikayetlerde fark ettim ki eskiye oranla hem yavaşlamışlar hem sitelerinde problemler var. :)

Üstad sonuç itibariyle insanlar şikayetlerini forumlarda ya da çeşitli sitelerde de yapıyor. Forumlarda cep veya tc no istendiğine şahit oldun mu?

Eğer empati yapılacaksa bizim açımızdan da empati yapılmalı. Bir site üyelerin çıkarını değil de firmaların çıkarını düşünüyorsa burda empati yok demektir zaten.

Ayrıca empati olmadığını, firmaların çıkarının gözetildiğini de şurdan anlayabilirsiniz. Bazı şikayetlerde Çözüldü simgesi var. Şikayetin sahibi olan site herhangi bir cevap yazdığı zaman çözüldü simgesi ekleniyor hemen. Üyeye sormak yok çözüldü mü çözülmedi mi diye.
necati, başka yere yazdığın da ilgili firma seni arayıp şikayetini gidermeye çalışmıyor, şikayetvar'da üye firmayı şikayet ettiysen seni arayıp, ilgileniyorlar. :)
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
912
Beğeniler
14
Puanları
0
#13
şikayetvar sitesi aslında geçen yıl bi anket çalışması yapacaktı. ankete katılanlara ödül filan vereceklerdi. güzel bi çalışmaydı. lakin ne anket var ortada ne de ciddi bir yönetim. sanırım patronlar siteye el koydu. eskisi kadar aktif değiller
 

N3CAT1

Dekan
Onursal Üye
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
6,611
Beğeniler
130
Puanları
63
#14
necati, başka yere yazdığın da ilgili firma seni arayıp şikayetini gidermeye çalışmıyor, şikayetvar'da üye firmayı şikayet ettiysen seni arayıp, ilgileniyorlar. :)
Ama üye olurken ad ve soyad da giriyorsun. İlgili firma ad soyaddan kendi sistemlerinden bulur ve ararlar sizi.

Tamam biraz paranoyakım, kabul ediyorum :D Ama benim cep telden dilim yandığı için çekiniyorum arkadaş :D
 

HapS

Profesör
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,352
Beğeniler
52
Puanları
48
#15
bu birazda sizin yazdığınız şikayete bağlı birşey diyorum ya iki defa şikayetim oldu ikisinde de döşediğim şikayede anında yanıt geldi işimi hallettiler hatta ikinci şikayetimde kısmen haksızdım sigorta şirketi euroka normalde sigortadan para almanız için önce exper gelecek hasar tespiti yapacak vs. experler bağımsız çalişiyor şirket çalişani değil ben daha kesin sorun çıkarır bu hipne sigorta şirketleri diye daha exper gelmeden döşedim şikayeti :))) neyse euroka sigortadan aradılar anında dedim nerde exper kaç saat oldu kazanin olduğu vs. döktürüyorum telefonda sigorta yaparken kıçımdan ayrılmadınız vs. derken o gün exper geldi işini gücünü ve diğer müşterilerini birakip 3 günde işlemler tamamlandi 4. gün para hesabimdaydi bu işler böyle birazda siz bileceksiniz prosedürü mal bir müşteriyseniz bundan tabiki şirket faydalanacak mesele apple iphone çekme problemi vardi müşteri apple mail atiyor nedir felan steve jobs siktir ordan telefonu tutmayı öğren diye fırça atiyor elemana :))) adam mal hak ediyor steve fırçaliyor hahah
 

ersin

Asistan
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
236
Beğeniler
28
Puanları
0
#16
Bu siteyi eskden beri takip ediyorum. İlk zamanlarında gayet iyiydi ve etkiliydi. Şimdi gene etkili , yazdığınız şikayete cevap alabiliyorsunuz ( marka imajına dikkate den firmalardan). Ama işleyişinde garip şeyler oluyor.
Yazdığım bir mesajı komple değiştirdiler bana sormadan , bunu imla düzeltmeleri diye düşünüp kendilerine mesaj attım. İmla düzenlemeleri için yaptığınız değişiklikler hem yazdığım şikayeti ifade etmeye çalıştığım şeyden çok farklı yansıtmış hem de yazdığım bazı cümleleri de atmışsınız dedim. Sonra düzelttiler biraz.
Şikayetim için firmadan aradılar beni, ama çözüme yönelik birşey olmadı. Firma aradığı için , sitede "Çözüldü" diye işaretlemiş. Ben de tekrar mesaj atarak, firma tarafından arandığımı fakat çözüme dair birşey olmadığını yazdım. Neden çözüldü diye işaretliyorsunuz ve ben bu duruma neden müdahale edemiyorum diye. Sonra "çözüldü" ibaresini kaldırdılar.

İşin özü, sistemde tıkanmış ve işlemeyen şeyler var. Kullanıcıları korumak yerine , firmaları koruma eğilimindeler.
 

N3CAT1

Dekan
Onursal Üye
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
6,611
Beğeniler
130
Puanları
63
#17
Şikayetim yayınlansaydı ben de ilgili firma aradığında iyi bir fırça kayacaktım. Şikayetimi yazdıktan sonra sonuç alamıyorum ki, yayınlanmıyor. Ayrıca şikayet metnim aşağıdaki gibi. Yayınlanmayacak bi falso mu var?

74597224 sipariş numaralı mutfak robotu alımını 2 Eylül günü yaptım. Ama 15 gündür ürünüm hala gelmedi. 4 gün önce aşağıdaki gibi bir mail geldi:

Sayın Müşterimiz, 74597224 nolu siparişiniz 2 iş günü içerisinde temin edilip en kısa sürede tarafınıza ulaştırılacaktır. Yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz. Ürününüz kargolandığında üyeliğinizde belirttiğiniz cep telefonunuza sms ve e-posta adresinize mail olarak bilgi verilecektir. Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Saygılarımızla.. Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz: http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Ama 3 gündür sipariş durumuna baktığımda "Ürünleriniz kutulanıp, kargoya teslim edilmektedir..." yazısı çıkıyor hep önüme. Nasıl bir ürünse 3 günde kutulanıp kargoya verilemedi. Telefonla arıyorum hatları meşgul. İnternet üzerinden soru soruyorum soruya cevap yok.

Bir de neymiş efendim gecikmeden ötürü bi miktar puan yolladılar. Puanın 1 lira bile karşılığı yok. Ayrıca bir daha alışveriş yapacağımı zannediyorlar sanırım :)
 

mila12

Dekan
Onursal Üye
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
9,532
Beğeniler
31
Puanları
48
#18
Sikayetvar.com artık kendisi şikayet edilebilecek site haline gelmiştir. Ayrıca sorunlar çözülmese bile hemen çözüldü ye alıyorlar. Orada artık boşa vakit kaybetmeyin. Zaten çoğu firma bile bakmıyor oraya
 

N3CAT1

Dekan
Onursal Üye
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
6,611
Beğeniler
130
Puanları
63
#19
Evet @ersin ve @mila12 'nin dediği gibi şikayetler üyelere sorulmadan Çözüldü statüsüne alınıyor. Buna bizzat şait oldum okuğum şikayetlerde.
 

DarKeN

Profesör
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
1,102
Beğeniler
42
Puanları
48
#20
HapS isimli arkadaşın söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Eğer iyi bir hizmet istiyorsan sana ulaşabilmeleri için cep telefonu numaranı vermelisin eğer oradan ulaşılamazsan ev telefonundan ulaşılır ve gereksiz şikayetlerle, dalga geçmek için siteyi suistimal ediyorsan tc kimlik no nu da verirsin ki seni dava edebilme hakları ellerinde olsun... Site oldukça başarılı daha önce bir sefer kullanmıştım ve sorunum halledildi. Şu an sitenin yoğunluğundan mıdır bilemem ama bazı gecikmeler yaşanabiliyor diye duyumlar alıyorum.
 
stat counter