Anatech firmasına ait mikrodalga garantisiz çıktı

Bu konuyu okuyanlar

toxic11

Öğrenci
Katılım
3 Ekim 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
3-4 ay önce urunmania.com sitesinden mikrodalga fırın aldım. Fırın açıklamasında 24 ay garantili yazmaktaydı. Ürün geldi. daha 2-3 ay olduğunda programa geçince patlamaya başladı ve işlemez oldu. Fırın Anatech adlı bir şirkete ait ve şirketin garanti belgesi 24 ay olarak kutunun içerisindeydi.
Arızayı önce anatech firmasını arayarak bildirdim. Firma bana bu mikrodalga fırın için ihlas mağazasına garanti verdiklerini ancak urunmania.com sitesine garanti veremediklerini söylediler. Ne alaka dedim ,garanti belgesi var elimde dedim. Ancak şirket bu ürün normalde ihlas mağazasında satılıyor ,urunmania.com sitesi bu ürünü size ikinci el olarak satmış diyor. Ya sıfır açılmamış kutulu almışım fırını.
Bu konuda şikayet sitelerine durumumu yazdım ve iki şirket hakkındada şikayette bulundum. Anatech beni arayarak garanti veremeyeceklerini ancak kargo masraflarını karşılarsam teknik servislerine yollarsam bakabileceklerini söyledi. Ben Marmarisde yaşıyorum ve koca mikrodalga İstanbula gidişi gelişi 50-100 tl arasında bir masrafla kargolanabilir. Zaten 100 tl civarında bir fiyatla aldım ve bir yüz tl ye yakın kargo ücreti vermek istemediğimi söyledim. Onlarda birşey yapamayacaklarını belirttiler.
urunmania.com sitesi hem kendi müşteri hizmetlerine yazdığım yazı hemde şikyetvar dan yazdığım yazıya , cevap vermeye tenezzül etmediler.
Yani mikrodalga fırın arızalı şekilde elimde kaldı ve ne yapacağımı bilmiyorum. Bu yazıyı ise sadece bu siteden alışveriş yapmak isteyeceklere bilgi vermek açısından yazıyorum. Bilginiz olsun.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Geçmiş olsun.
Firma aksini belirtmediği müddetçe zaten ürün bozulduğunda en azından gönderirken kargo ücretini siz ödersiniz.
Bir çok firmada bu böyledir.
İkinci olarak servisini arasaydınız elimde şu marka ürün var servise göndereceğim hangi adrese göndereyim diye sorup direk gönderseydiniz daha iyiydi.
Yada aldığınız o garip site ye geri gönderip onların servise göndermesini isteseydiniz.


Böyle bir ürün benimde başıma geldi.

Egreat marksında bir media player aldım servis işlerine Sancak Bilgisayar bakıyor.
Sadece kendi sattıkları ürünlere hizmet veriyorlarmış, bende onlar yerine daha ucuza satan deveyuku.com dan aldım.
Nitekim her türlü teknik destek işlemini yine Sancak Bilgisayar dan aldım.

Çamura yatarlar, uyuzluk yaparlar ancak kendi mallarını inkar edemezler, heleki elinizde garanti belgesi varsa 100TL lik bir frını inat ettim derseniz yenisini bile alabilirsiniz.
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Garanti belgesi kaşelenip imzalanmış mı?
 

toxic11

Öğrenci
Katılım
3 Ekim 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
www.urunmania.com sitesi ne kadar yazdıysam ve telefon ettiysem cevap vermedi. şikayetim.var a üyeler ve oraya yazdığım şikayetede cevap vermediler. Şimdi bulunduğum ilçede mikro dalga tamir eden birine tamir ettirmeye çalışacağım.
 

maxirabit

Öğrenci
Katılım
26 Kasım 2010
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Elinizde adınıza faturanız var mı? Normal olarak olması lazım onların ne dediğine bakmayın. Ürünün adınıza ait fatura varsa zaten bu ilk el ve sizin olduğunu kanıtlar.
Varsa ozaman hiç aramanıza bile gerek yok onları,kaymakanlığa gidip Tüketici Haklarına baş vurursanız,dilekçenizide yazdığınızda ozaman gereği yapılır.
 

YellowRed

Rektör
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
Elinizde adınıza faturanız var mı? Normal olarak olması lazım onların ne dediğine bakmayın. Ürünün adınıza ait fatura varsa zaten bu ilk el ve sizin olduğunu kanıtlar.
Varsa ozaman hiç aramanıza bile gerek yok onları,kaymakanlığa gidip Tüketici Haklarına baş vurursanız,dilekçenizide yazdığınızda ozaman gereği yapılır.
aynen. hakem heyetine gidin. onlar gerekeni yapar. ürünü nerden aldığınız fark etmez. sonuçta elinizde faturalı, sıfır bir ürün ve garanti belgesi var. söke söke gerekeni yapmak zorundalar.
 

urunmania

Öğrenci
Katılım
6 Ekim 2012
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
3-4 ay önce urunmania.com sitesinden mikrodalga fırın aldım. Fırın açıklamasında 24 ay garantili yazmaktaydı. Ürün geldi. daha 2-3 ay olduğunda programa geçince patlamaya başladı ve işlemez oldu. Fırın Anatech adlı bir şirkete ait ve şirketin garanti belgesi 24 ay olarak kutunun içerisindeydi.
Arızayı önce anatech firmasını arayarak bildirdim. Firma bana bu mikrodalga fırın için ihlas mağazasına garanti verdiklerini ancak urunmania.com sitesine garanti veremediklerini söylediler. Ne alaka dedim ,garanti belgesi var elimde dedim. Ancak şirket bu ürün normalde ihlas mağazasında satılıyor ,urunmania.com sitesi bu ürünü size ikinci el olarak satmış diyor. Ya sıfır açılmamış kutulu almışım fırını.
Bu konuda şikayet sitelerine durumumu yazdım ve iki şirket hakkındada şikayette bulundum. Anatech beni arayarak garanti veremeyeceklerini ancak kargo masraflarını karşılarsam teknik servislerine yollarsam bakabileceklerini söyledi. Ben Marmarisde yaşıyorum ve koca mikrodalga İstanbula gidişi gelişi 50-100 tl arasında bir masrafla kargolanabilir. Zaten 100 tl civarında bir fiyatla aldım ve bir yüz tl ye yakın kargo ücreti vermek istemediğimi söyledim. Onlarda birşey yapamayacaklarını belirttiler.
urunmania.com sitesi hem kendi müşteri hizmetlerine yazdığım yazı hemde şikyetvar dan yazdığım yazıya , cevap vermeye tenezzül etmediler.
Yani mikrodalga fırın arızalı şekilde elimde kaldı ve ne yapacağımı bilmiyorum. Bu yazıyı ise sadece bu siteden alışveriş yapmak isteyeceklere bilgi vermek açısından yazıyorum. Bilginiz olsun.


Sayın Müşterimiz;
07.03.2012 Tarihinde tarafınızca yapılan alışverişte Micromaxx MD11471 ürün kodlu mikrodalga fırının servis ve garanti işlemlerinin ithalatçı firma sorumluluğunda olmasından dolayı konu ile ilgili “4440567” numarayı sizin adınıza arayarak ilgili birime konu ile ilgili şikayetinizin durumu tarafımızca bildirilmiştir fakat belirtmiş olduğunuz ürün ile ilgili resmi ithalatçı firma görevini yerine getirmekten kaçınmasından dolayı böyle bir sorun yaşanmaktadır. urunmania.com olarak üzerimize düşen resmi görüşme ve gerekli hukuki uyarılara rağmen resmi ithalatçı firma ürününe ve sorumluluklarını yerine getirmemekten itina ile kaçınmaktadır. Yaşanan sorunla ilgili firmayla mağduriyetinizin giderilmesi için görüşmeleriz devam etmektedir.
Saygılarımızla
ÜrünMania Destek Ekibi

http://www.urunmania.com
http://www.nsobilisim.com
NSO Bilişim Teknolojileri Tic. Ltd. Şti.
Salah BİRSEL 1715 Sok No:12/3
Karşıyaka / İZMİR
Vergi Dairesi : Karşıyaka
Vergi Numarası : 632 039 2887
Ofis : 232 461 5 461 (pbx)
Faks: 232 461 6562
 

Son mesajlar

Üst