Yazıcım başarılı ile kuruldu fakat ??? yardım lütfen

aliservi

Öğrenci
Katılım
2 Ekim 2007
Mesajlar
79
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
37
Arkadaşlar intersportta kullandıgımız epson tm u 295 yazıcı kurduk fakat basarılı bir sekilde kurmamıza ragmen yazıcı adı altında hazır yazan yerde yok yazıyor ve yazıcıya gonderi yapıldıgında tepki yok ne yaptıysa şie yaramıyor bu sorunu daha once yasayan varmı acaba bios güncellemesi format yeni driver vs ne varsa denedim olmadı
 

Zerdust

Öğrenci
Katılım
25 Mart 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sayın Epson Yetkilisi

Boğaziçi bilgisayarda gördüğümüz Epson SX600FW Kablosuz cihazı beğenip vatan bilgisayardan satın aldık.

Yaklaşık bir haftadır 212 336 03 03 nolu telefondaki teknik servis verildiği iddiasıyla görüşüp yardım almaya çalışıyoruz.
Ama ne yazık ki henüz teknik destek almayı başarabilmiş değiliz.
(Mademki kalite kontrol nedeniyle görüşmeler kaydediliyor , o halde kayıtlarınızda mevcuttur.)
Çok basit , sıradan bir yardım konusunda yaklaşık bir haftadır mücadele ediyoruz.
Cihazı almamızın nedeni :
1- Epson’ unda güvenilir bir firma olması,
2- Aynı özelliklere sahip cihaz için neden daha fazla para ödeyelim düşüncesi,
( başka markalarında benzer ürünleri mevcuttur.)
3- Gelişen koşullarda maruz kaldığımız davranışların artık hiçbir firmada olmadığı düşüncesi.

Bu düşünce ile satın aldığımız ürünün kablosuz bağlantıda yaşadığımız bir sorundan ötürü yukarıdaki düşüncelerimizin tamamen dayanaksız olduğu kanıtlanmıştır.
Epson sattığı ürün hakkında bilgi sahibi değidir.
Bir haftadır ürünün teknik bilgilerine ulaşılamıyor, cümlesinden öteye geçemedik,
Çalışanları defalarca şu saate sizi arayacağız dediği halde aramamışlardır.
Bir yetkiliyle görüşme talebimiz beyhudedir, çünkü görüştürülmedik.
Diğer markaların neden pahalıya sattığını öğrenmiş olduk ( Bir süre önce Hp servisinde yaşanan bir sorundan ötürü HP tamir etmesi gereken ve garantisi olmayan cihazı tamir süresince hatalı davranışlarından ötürü yenisi ile değiştirdi)
Epson’un tüketici haklarına saygılı davranmasını bekliyoruz.
İyi bir cihaz üretmeyi başardığı halde ( yazılımları çook eksik ve başarısız )basit bir yönetim hatası nedeniyle kurumsal kimliğine önem vermemesini şaşkınlıkla tanık olduk.
Epson yetkilikerinin bu sorun karşısında tutunacakları tavrı merakla bekliyoruz.

Saygılarımızla
 
Üst