nyoo
Profesör
- Katılım
- 17 Nisan 2008
- Mesajlar
- 1,096
- Reaksiyon puanı
- 6
- Puanları
- 38
Merhaba arkadaşlar,
Uzun süredir bişeyler paylaşmıyordum, nasip bugüneymiş,
1 yıldan fazladır, yani AKN olayını kaldırmadan da öncedir Turknet abonesiydim, 150 GB AKN verdikleri dönemde herşey çok güzeldi, hangi saatte ararsan ara 10 saniye sonra karşında muhatap olabileceğin bir müşteri temsilcisi çıkıyordu, ta ki AKN yi kaldırana kadar.
Bu zaman zarfında kardeşim de dahil olmak üzere 3 farklı kişiye Türknet i tavsiye ettim ve abone yaptım, fakat geldiğimiz nokta içler acısı. Şirket BTK'ya kafa tutup yönetmeliklerde açık açık tarif edildiği halde çağrı merkezini kapattılar, büyük bir ihtimalle gelen yoğun şikayet nedeniyle istihdam edecek personel bulamıyorlar.
7-8 mbit civarında aldığım internet hızım neredeyse bir haftadır 2 mbit seviyesinde, konuya ilişkin çağrı merkezine ulaşmak için ne kadar çaba sarf etsemde nafile, karşınızda robot çıkıyor, deli koyun gibi dönüyorsunuz ama meramınızı anlatacak kimse çıkmıyor karşınıza.
Sonuç olarak robot bana bir destek kaydı oluşturdu, sistem de bir SMS attı, kaydınız alınmıştır diye, aradan 5 gün sonra bir bilgilendirme SMS'i daha, probleminiz giderilmiştir şeklinde, eve gelinde modemin arayüzünden yaptığım kontrollerde bağlantı hızımın 2 mbit olduğunu görünce çok şaşırdım, adamlar resmen dalga geçiyor.
Bir kaç güne kadar başka bir operatöre taşınıyorum, size de bir kardeş tavsiyesi kesinlikle Türknet'ten uzak durun çok pişman olursunuz, gerçek kullanıcı deneyimlerine merak eden ve Türknet'e geçmeyi düşünen arkadaşlara Twitter'da arama kısmına @TurkNetDestek yazıp aratmalarını öneririm, insanlar resmen kan ağlıyor, hatta o kadar ki iş hakaret e kadar gitmiş, o yüzden burada ekran görüntüsü paylaşamıyorum.
Hepinize iyi geceler, sevgiyle kalın.
Uzun süredir bişeyler paylaşmıyordum, nasip bugüneymiş,
1 yıldan fazladır, yani AKN olayını kaldırmadan da öncedir Turknet abonesiydim, 150 GB AKN verdikleri dönemde herşey çok güzeldi, hangi saatte ararsan ara 10 saniye sonra karşında muhatap olabileceğin bir müşteri temsilcisi çıkıyordu, ta ki AKN yi kaldırana kadar.
Bu zaman zarfında kardeşim de dahil olmak üzere 3 farklı kişiye Türknet i tavsiye ettim ve abone yaptım, fakat geldiğimiz nokta içler acısı. Şirket BTK'ya kafa tutup yönetmeliklerde açık açık tarif edildiği halde çağrı merkezini kapattılar, büyük bir ihtimalle gelen yoğun şikayet nedeniyle istihdam edecek personel bulamıyorlar.
7-8 mbit civarında aldığım internet hızım neredeyse bir haftadır 2 mbit seviyesinde, konuya ilişkin çağrı merkezine ulaşmak için ne kadar çaba sarf etsemde nafile, karşınızda robot çıkıyor, deli koyun gibi dönüyorsunuz ama meramınızı anlatacak kimse çıkmıyor karşınıza.
Sonuç olarak robot bana bir destek kaydı oluşturdu, sistem de bir SMS attı, kaydınız alınmıştır diye, aradan 5 gün sonra bir bilgilendirme SMS'i daha, probleminiz giderilmiştir şeklinde, eve gelinde modemin arayüzünden yaptığım kontrollerde bağlantı hızımın 2 mbit olduğunu görünce çok şaşırdım, adamlar resmen dalga geçiyor.
Bir kaç güne kadar başka bir operatöre taşınıyorum, size de bir kardeş tavsiyesi kesinlikle Türknet'ten uzak durun çok pişman olursunuz, gerçek kullanıcı deneyimlerine merak eden ve Türknet'e geçmeyi düşünen arkadaşlara Twitter'da arama kısmına @TurkNetDestek yazıp aratmalarını öneririm, insanlar resmen kan ağlıyor, hatta o kadar ki iş hakaret e kadar gitmiş, o yüzden burada ekran görüntüsü paylaşamıyorum.
Hepinize iyi geceler, sevgiyle kalın.