Türk Telekom hat değerlerimde kötüleşme

Emre Önal

Öğrenci
Katılım
26 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhaba, yaklaşık 1 sene önce hat değerlerim çok iyiyken şimdi hat değerlerim de baya düşüş var. Aslında bayadır böyleymiş ama ben yeni fark ettim. Gelecek ay taahhütüm bitiyor ve ben de 100mbpslik pakete geçmeyi düşünüyordum fakat şu anki değerlerim buna pek izin vermiyor gibi. Sizce neden olabilir ve nasıl düzeltebilirim?
 

Ekli dosyalar

  • 1607175414469.android.chrome (2).jpg
    1607175414469.android.chrome (2).jpg
    64.2 KB · Görüntüleme: 95
  • 1607175430305.android.chrome.jpg
    1607175430305.android.chrome.jpg
    65.5 KB · Görüntüleme: 96

ghost_of_sparta

Profesör
Cezalı
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
2,245
Reaksiyon puanı
2,808
Puanları
113
Merhaba, yaklaşık 1 sene önce hat değerlerim çok iyiyken şimdi hat değerlerim de baya düşüş var. Aslında bayadır böyleymiş ama ben yeni fark ettim. Gelecek ay taahhütüm bitiyor ve ben de 100mbpslik pakete geçmeyi düşünüyordum fakat şu anki değerlerim buna pek izin vermiyor gibi. Sizce neden olabilir ve nasıl düzeltebilirim?
Hat değerlerine baktığım zaman hat zayıflamasında 20dB (yüksek) bir yükseliş var. Ayrıca SNR Margin değerin mükemmele yakınmış ama düşüş olmuş.

1) Saha dolabına uzaklığın kaç?
2) DSL kablona ek yaptın mı?
3) Binanda-caddende internet kabiniyle herhangi bir ilgili çalışma oldu mu?
4) Eğer olmadıysa altyapısını kullandığın Internet Servis Sağlayıcısına arıza kaydı aç. Eğer sorunu düzeltmezlerse BTK Tüketici Şikayet Bilgi Sistemi ne şikayet et.
 

Emre Önal

Öğrenci
Katılım
26 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Hat değerlerine baktığım zaman hat zayıflamasında 20dB (yüksek) bir yükseliş var. Ayrıca SNR Margin değerin mükemmele yakınmış ama düşüş olmuş.

1) Saha dolabına uzaklığın kaç?
2) DSL kablona ek yaptın mı?
3) Binanda-caddende internet kabiniyle herhangi bir ilgili çalışma oldu mu?
4) Eğer olmadıysa altyapısını kullandığın Internet Servis Sağlayıcısına arıza kaydı aç. Eğer sorunu düzeltmezlerse BTK Tüketici Şikayet Bilgi Sistemi ne şikayet et.
DSL kablosuna kendim herhangi bir şey yapmamıştım. İnternet kablosu ilk çekildiğinde Türk Telekom kabloları bu şekilde bağladı. Yani kablolar bu şekilde bağlanmış ve elektrik bandıyla sarılmıştı. Ben de bandı çıkarıp baktım böyleydi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20201212_213352_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201212_213352_com.android.chrome.jpg
    38.1 KB · Görüntüleme: 101
  • Screenshot_20201212_213722_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201212_213722_com.android.gallery3d.jpg
    33.1 KB · Görüntüleme: 81
Üst