Telefonumun Ekranı Soğuktan Çatladı !

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Samsung Galaxy S7 Edge kullanıcısıyım . Arkadaşlarla dışarıya çıktım elimde telefon vardı ekran buz gibiydi dışarıda kar yağıyordu arkadaşım elinde çakmak sektirirken ekranın geri tuşuna çakmak geldi hafif bir şekilde ve telefonun orası çatladı.
Yani anlıyacağınız ekran çok soğuk olduğundan çakmak gelince orası çatladı benim hiçbir suçum yok garantiye göndersem kullanıcı hatası mı derler ?
Not : Telefonun kaskosu ve Cepkurtaran'ı var.

Çakmak dediğim gibi çok hafif şekilde geldi ve çatladı.
 

Hic

Asistan
Katılım
24 Ekim 2016
Mesajlar
399
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
Şansınızı deneyin derim fakat kullanıcı hatası deme olasılıkları çok yüksek. Cepkurtaran dediğiniz 1 yıllık telefona ne gelirse gelsin tamir ve donanım değişimi garantilerinden mi ? Öyleyse ekran değişimi olacaktır.
 

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Vodafone özel bişi cepkurtaran bilemiyorum yani gram suçum yok çok ufak bir çakmak deymesi sonucu böyle olucak ise ben ne yapabilirim ki hocam ekranın soğuk olduğundan sıcak deyince birden çatladı
 

Hic

Asistan
Katılım
24 Ekim 2016
Mesajlar
399
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
Götürün bakalım ne diyecekler inşallah sorunsuzca kabul ederler. Bu arada Safranbolu kışını bilirim. :)
--- Gönderi Güncellendi ---
Birde tavsiyem bir ihtimal çatlağın büyüme olasılığı var büyüdüğünde kullanıcı hatası deme olasılıkları artıyor benim düşünceme göre çok vakit kaybetmeden götürün derim.
 

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Aynen kar yağıyor fazlasıyla kar var soğuktan çatladı abicim şaka gibi valla sinirimden patlıyorum şuan.
-Yarın ilk işim getirmek olucak.
 

1905att

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2016
Mesajlar
36
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
29
Garanti karşılamazda kasko bu işler için var karşılar kasko
 

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Umarım hocam inşallah değiştirirler hiç bir suçum olmadığı halde değiştirmezlerse ne diyeyim artık bilemiyorum çıldırırım heralde.
 
Son düzenleyen moderatör:

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
113
Samsung Galaxy S7 Edge kullanıcısıyım . Arkadaşlarla dışarıya çıktım elimde telefon vardı ekran buz gibiydi dışarıda kar yağıyordu arkadaşım elinde çakmak sektirirken ekranın geri tuşuna çakmak geldi hafif bir şekilde ve telefonun orası çatladı.
Yani anlıyacağınız ekran çok soğuk olduğundan çakmak gelince orası çatladı benim hiçbir suçum yok garantiye göndersem kullanıcı hatası mı derler ?
Not : Telefonun kaskosu ve Cepkurtaran'ı var.

Çakmak dediğim gibi çok hafif şekilde geldi ve çatladı.
Kaskosu varsa yapma ihtimalleri var kardeşim bir göster derim.
 

Hic

Asistan
Katılım
24 Ekim 2016
Mesajlar
399
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
Garanti sözleşmesini ve kasko koşullarını dikkatlice incele sonra Karabük merkez de Adliye binasının bodrum katın da tüketici heyeti var eğer aksi bir durum gerçekleşirse oraya başvur süreç biraz uzar ama onlar zararlı çıkarlar tabi biz yine en iyi ihtimalini düşünelim inşallah sıkıntısız bir süreç olur senin için istediğin gibi değişimini yaparlar.
 

fragger

Dekan
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
113
Samsung Galaxy S7 Edge kullanıcısıyım . Arkadaşlarla dışarıya çıktım elimde telefon vardı ekran buz gibiydi dışarıda kar yağıyordu arkadaşım elinde çakmak sektirirken ekranın geri tuşuna çakmak geldi hafif bir şekilde ve telefonun orası çatladı.
Yani anlıyacağınız ekran çok soğuk olduğundan çakmak gelince orası çatladı benim hiçbir suçum yok garantiye göndersem kullanıcı hatası mı derler ?
Not : Telefonun kaskosu ve Cepkurtaran'ı var.

Çakmak dediğim gibi çok hafif şekilde geldi ve çatladı.

Dostum Çağrı merkezinde çalıştığımdan söylüyorum, T.C Gümrük ve Ticaret bakanlığı gereğince garanti koşullarında kullanıcı kaynaklı durumlar kullanıcı sorumluluğu altında değerlendirilir ve Garanti dışında işlem görür çünkü ekranın kendiliğinden kırılması/çatlaması bir kere fizik kurallarına aykırıdır böyle bir şey olması imkansız denecek şekildedir, yani senin şansın %1, 99 kullanıcı hatası diyecekler. Belirtilen ücretle birlikte kasko yaptığın yerle görüşürsen ordan işlemlerini yaptırırsın.
 

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Dostum Çağrı merkezinde çalıştığımdan söylüyorum, T.C Gümrük ve Ticaret bakanlığı gereğince garanti koşullarında kullanıcı kaynaklı durumlar kullanıcı sorumluluğu altında değerlendirilir ve Garanti dışında işlem görür çünkü ekranın kendiliğinden kırılması/çatlaması bir kere fizik kurallarına aykırıdır böyle bir şey olması imkansız denecek şekildedir, yani senin şansın %1, 99 kullanıcı hatası diyecekler. Belirtilen ücretle birlikte kasko yaptığın yerle görüşürsen ordan işlemlerini yaptırırsın.
Abicim ben bugün gittim vodafoneye kaskosuyla birlikte verdim çok yüksek ihtimal ücretsiz ekranı değiştirirler dediler bana. Yani şimdi sen demişşin ya garanti dışı diye bunu samsung'un kendi çalışanları mı yapıcak yoksa kaskocu mu yapıcak ? Bir de sence de dediğin gibi kullanıcı hatası demezler demi yani ?
 

Apocalypse_

Profesör
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,926
Reaksiyon puanı
1,271
Puanları
113
Abicim ben bugün gittim vodafoneye kaskosuyla birlikte verdim çok yüksek ihtimal ücretsiz ekranı değiştirirler dediler bana. Yani şimdi sen demişşin ya garanti dışı diye bunu samsung'un kendi çalışanları mı yapıcak yoksa kaskocu mu yapıcak ? Bir de sence de dediğin gibi kullanıcı hatası demezler demi yani ?
Vodafone kimin ile anlaşmalıysa o firmada tamir görüyor
 

fragger

Dekan
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
113
Abicim ben bugün gittim vodafoneye kaskosuyla birlikte verdim çok yüksek ihtimal ücretsiz ekranı değiştirirler dediler bana. Yani şimdi sen demişşin ya garanti dışı diye bunu samsung'un kendi çalışanları mı yapıcak yoksa kaskocu mu yapıcak ? Bir de sence de dediğin gibi kullanıcı hatası demezler demi yani ?
Kaskonun amacı zaten senin ücretini karşılar samsung sana kullanıcı hatası der ücret belirtir, kaskoda samsungun verdiği ücreti karşılar
 

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Kaskonun amacı zaten senin ücretini karşılar samsung sana kullanıcı hatası der ücret belirtir, kaskoda samsungun verdiği ücreti karşılar
Yani samsung tarafından yapılıyor demi abicim kaskonun kendi firmasında yapılmıyor. Çünkü ben sadece samsung çalışanlarının yapmasını istiyorumda.
 

Ali KÖSE

Öğrenci
Katılım
7 Şubat 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
benim Samsung S7 Edge markalı telefon var ve benim 1 yaşındaki yeğenim telefonumu aldı ve yere attı sonucunda telefonumun camı enine doğru çatladı kaskosu var ama benim sıkıntım kasko bunu sıkıntı çıkarmadan tamir eder mi? ve kaç günde geri alırım telefonumu? cevaplarsanız çok sevinirim :)
 

DesipecT

Öğrenci
Katılım
16 Aralık 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
Evet telefon elime 2.5 ay sonucunda ulaştı arkadaşlar ve telefon aşırı derecede nanayı yemiş durumda kısaca özetleyim ;
Arka kapağını çiziksiz gönderdim çizikle geri döndü
Arka kapakla batarya arasında boşluk var hafif sıkınca arka kapak içine göçüyor
Telefonda ara sıra kasmalar fark edilir şekilde arttı
Telefonun Sarjı su gibi gidiyor
Telefon elime ulaştığında yapışkan izleri duruyordu.
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
83
soğuk garanti dışı bir faktör diye biliyorum, telefonun bi belgesinde belli sıcaklık dereceleri arasında kullanınız gibisinden bir ibare geçer.
 
Üst