Öneri Oyun Önerisi Listesi

Bu konuyu okuyanlar

Penetrator God

Doçent
Katılım
14 Ocak 2020
Mesajlar
868
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
529
Puanları
93
Yaş
26

The Darkness II bir aksiyon oyunudur, Digital Extremes tarafından geliştirilmiştir ve 10 Şubat 2012'de yayınlanmıştır. Oyuncu olarak oyunda Jackie Estacado rolünü üstleniyoruz., Karizmatik kahramanımız iki yıl sonra Franchetti suç ailesinin mafya babası olarak geri dönüyor. Ancak hayatından pek de memnun değildir. Geçmişin anıları onun normal insanlar gibi yaşamasına izin vermez.

Ayrıca kahramanımızın içinde hala yatan uğursuz güç ise işleri daha da kötüleştirir. Ardından Jackie ve ailesinin diğer üyelerine yapılan saldırının geniş çaplı bir çete savaşını başlattığı ortaya çıkar. Dahası, saldırının arkasında gizemli ve güçlü Victor Volante tarafından yönetilen üçüncü bir grup vardır. Örgüt, Jackie Estacado'nun taşıdığı öngörülemez gücü kontrolünü ele geçirmek istemektedir. Jackie bu süreçte düşmanlarıyla çeşitli ateşli silahlarla savaşıyor, ancak aynı zamanda karşı tarafın saflarında kaosa neden olan şeytani kollar gibi özel güçlerden de yararlanıyor.

Bir kol nesneleri ve düşmanları kesebilirken, diğer kolla farklı eşyalar yakalanabiliyor. Bu şekilde aynı anda dört uzuv birden kullanıyoruz. Ek olarak, kahramanın becerileri kapsamlı bir geliştirme ağacından sonraki yetenekleri satın alarak geliştirilebilir. Bunu yaparken düşmanları farklı şekillerde öldürerek ve kelimenin tam anlamıyla kalplerini sökerek toplanan karanlığın birikmiş gücünü kullanıyoruz. The Darkness II ortalama 8 saat bir oynanış sunmaktadır.


Alien Rage bilim kurgu türünde bir birinci şahıs nişancı oyunudur. City Interactive Studios tarafından geliştirilmiştir. Alien Rage, klasik FPS oyunlarının karakteristik fikirlerini oynanış mekaniklerindeki daha modern çözümlerle birleştiriyor. 24 Eylül 2013'te çıkış yapmıştır. Oyun, insanlık ile bir zamanlar tam bir uyum içinde yaşayan uzaylı bir ırk arasındaki mücadeleyi anlatıyor. Uzaylılar ve insanlar arasındaki ittifak bozulur ve ardından kel sert adam devreye girer ve büyük bir düşman ordusuna karşı tek başına savaşır. Hikaye basit ve anlaşılırdır. Geliştiriciler öncelikle fütüristik atmosferde dinamik bir aksiyon sunumuna odaklanmıştır.

Oynanış çok sayıda uzaylıya karşı yoğun silahlı çatışmalardan ibarettir. Bu açıdan oyun, Bulletstorm veya Call of Juarez: Gunslinger gibi bazı Polonya oyunlarından kaynaklanan etkili eylemler kafa vuruşları, patlayıcı bir konteyneri havaya uçurmanın neden olduğu tek bir patlamada tüm bir düşman grubunu ortadan kaldırmak gibi için oyuncuları ödüllendiren bir puanlama sistemi ile Quake ve Unreal serilerinin bir kombinasyonu gibi görünüyor. Ancak Alien Rage tam anlamıyla bir karakter geliştirme sistemine sahip değil. 14'ten fazla kapsamlı görev boyunca, bir siperin arkasından size ateş etmeyi tercih eden basit düşmanlardan, avcı gibi ortadan kaybolabilen rakiplere ve gerçekten baş belası olabilen patronlara kadar düzinelerce düşman türüne karşı savaşmaya devam ediyorsunuz.

Uzaylıları etkili bir şekilde ortadan kaldırmak için hem fütüristik bir tabanca veya tam otomatik bir silah gibi temel ekipmanlardan hem de uzaylı tüfeği gibi daha gelişmiş silahlardan oluşan bir silah cephaneliğine sahipsiniz. Ayrıca roketatar gibi bazı kitle imha" silahları ve hatta çoğu zaman ciddi belalardan kurtaran çevresel unsurlar örneğin patlayan konteynerler da vardır. Oyunda Unreal Engine 3 kullanılmış, bu nedenle grafikler fena görünmüyor. Oyunda detaylı patlamalara ve çeşitli karakter modellerine sahip. Ziyaret edilen tüm yerler birbirine benzese de, diğer bilim kurgu oyunlarını, özellikle de Quake 4'ü biraz anımsatan atmosfer bunu telafi ediyor. Sesler de aynı derecede iyi sayılırlar, müzikler hızlı ve dinamik oynanışa uyum sağlıyor. Alien Rage ortalama 9 saat bir oynanış sunuyor.

Clive Barker’s Jericho, 1987 yapımı Hellraiser filminin yönetmeni Clive Barker ile işbirliği içinde geliştirilen aksiyon oyunudur. 23 Ekim 2007’de çıkış yapmıştır. Uçsuz bucaksız bir çölün ortasında terk edilmiş bir kasabayı araştırmak ve orada kol gezen tehlikeli kötülüğü etkisiz hale getirmek için gönderilen birkaç farklı karakterden oluşan özel bir paralı asker ekibinin üyesi rolünü üstleniriz.

Kontrol ettiğimiz ekipte doğaüstü yeteneklere sahip birkaç karakter bulunuyor. Üç erkek ve üç kadın Jericho ekibini oluşturuyor. Bu ekip daha sonra Alfa ve Omega ekiplerine ayrılıyor. Ana kahraman olarak biz yedinci üye olan Jericho’nun telepati konusunda uzmanlaşmış Ross adlı komutanıyız. En başında ölmesine rağmen, bize onun hayaleti üzerinde kontrol veriliyor ve diğer insanların bedenlerine sahip olabiliyoruz.

Diğer karakterler arasında, telekinezi ile mermileri yönlendirebilen usta bir keskin nişancı ve bir durugörü sahibi de var. Oynanış açısından, oyunda hayatta kalmanın yolu ekip üyelerinizin uygun işbirliği ve karakterlerin becerilerini birleştirmekten geçiyor. Oyun ortalama 7 saat bir oynanış sunuyor.


Bulletstorm Full Clip Edition, People Can Fly adlı oyun geliştiricisi stüdyosunun ilk olarak 2011 yılında piyasaya sürdüğü birinci şahıs nişancı oyununun yeniden düzenlenmiş bir versiyonudur. Bu versiyonda yine aynı Polonyalı stüdyo tarafından geliştirilmiştir. 2015 yılında, eski sahibi Epic Games'in bünyesinden ayrılarak bağımsız hale geldi ve oyunun haklarını elinde de tutmaya devam etti. Full Clip Edition her şeyden önce daha iyi grafiklere sahipken, oynanışı ise neredeyse hiç değişmedi. 7 Nisan 2017'de yayınlandı.

Bulletstorm'un hikayesi 26. yüzyılda geçiyor. Galaksideki en büyük süper güçlerden biri, karizmatik general Sarrano tarafından yönetilen Gezegen Konfederasyonudur. Emirleri ise Dead Echo adlı seçkin bir birim tarafından yerine getirilir. Biz ise bu bahsedilen grubun eski bir ajanı, şu anda bir korsan ve bir numaralı halk düşmanı olan Grayson Hunt rolünü üstleniyoruz. Zamanımızın çoğunu eskiden lüks bir eğlence merkezi olan Stygia gezegeninde geçiriyoruz. Yöneticileri yıllar önce gezegeni terk ederek mutasyona uğramış bitkilere bırakmışlar. Hayatta kalan halkıysa birçok vahşi kabileye bölünmüştür.

Bulletstorm'da Grayson düşmanlarını askeri botuyla tekmeleyebilir ve yüzeylerde uzun kayma hareketleri yapabilir. Bir diğer önemli eklenti ise rakibi yakalayıp çekmemizi sağlayan enerjik tasmadır. Bunların yanı sıra, zengin bir tüfek cephaneliğine de sahibiz. Aksiyon standart silahlar, tekmelenebilen patlayıcı küreler ve top atarlar gibi daha sofistike aletlerle tamamlanıyor.

Oyunda, düşmanları öldürdüğümüzde puan alıyoruz. Bu tür öldürmelere "beceri atışları" deniyor. Örneğin, normal bize +10 bonus verirken, kafadan vuruş +25 veriyor. Tasmanın ve kahramanımızın diğer yeteneklerinin yaratıcı bir şekilde kullanılmasını eklersek, nihai puan daha da iyi olacaktır. Kazandığımız puanlar silahları modernize etmek için harcanabilir.

Bu sayede, tüfeğimiz aynı anda yüz mermi atabilir ve çoğu düşmanın kemiklerindeki tüm etleri kopararak geriye sadece dumanı tüten bir iskelet bırakabilir. Geliştirilmiş bir kırbaç ise yere öyle bir kuvvetle vurabilir ki düşmanlarımızı havada uçurur ve çaresizce süzülürken onları teker teker indirmemizi sağlar. Tek oyunculu senaryo bölümlerine ek olarak zamana karşı yarıştığımız ve mümkün olduğunca çok puan toplamaya çalıştığımız ek Echo modu da oynanabilir. Bulletstorm Full Clip Edition ortalama 9 saat bir oynanış sunmaktadır.


Vanquish beğenilen seri Bayonetta da dahil olmak üzere birçok oyunun yapımcısı olan Japon stüdyo PlatinumGames tarafından geliştirilmiş fütüristik bir üçüncü şahıs nişancı oyunudur. Ayrıca Resident Evil veya Dino Crisis gibi oyun serilerinin babası Shinji Mikami oyunun yapımcılarından biridir. Vanquish ilk olarak 2010 sonbaharında yedinci nesil konsollarda piyasaya sürüldü. Yedi yıl sonra, oyunun biraz geliştirilmiş bir versiyonu PC'de piyasaya sürüldü. Her iki durumda da aynı oyuna sahibiz, ancak teknik yönler söz konusu olduğunda, PC versiyonu çok daha iyi çıkmıştır

Vanquish'in hikayesi, dünyanın doğal kaynaklarının azaldığı ve iki ana dünya gücünün geriye kalan değerli az şey için savaştığı uzak bir gelecekte geçmektedir. Bu tuhaf enerji yarışının bir parçası olarak, Amerika Birleşik Devletleri gelişmiş bir uzay istasyonu, güneş enerjisini toplayabilen gökyüzünde bir şehir inşa eder. Ancak, Rus casuslar istasyonu ele geçirmeyi başarır ve hasat edilen güneş enerjisini San Francisco şehrini tamamen yok eden güçlü bir silaha dönüştürür. Rusya bunu yaparak ABD'yi tam ve koşulsuz teslimiyete zorlamak istemektedir.

Amerika Birleşik Devletleri, Rus saldırısına karşılık olarak, bir sonraki hedefleri olan New York şehrini yok etmeden önce onları durdurmak için ordusunu gönderir. Oyunu ABD hükümeti için çalışan ve istasyonu geri almak için gönderilen Birleşik Devletler Deniz Piyadeleri birliğinin bir parçası olan ajan olan Sam'in rolünü üstlenerek oynuyoruz. Kendisine insanüstü güç ve hız veren son teknoloji ürünü artırılmış reaksiyon giysisi ile donatılmış olan Sam, düşman güçlerini savuşturmak zorundadır.

Mekanikler açısından Vanquish, oynanışın Rus askeri güçlerini ortadan kaldırmaya dayandığı son derece dinamik ve göz alıcı bir üçüncü şahıs nişancı oyunudur. Oynarken çeşitli nesnelerle etkileşime girebilir, kapıları açabilir, asansörleri ve diğer mekanizmaları çalıştırabiliriz. Kahramanımız yanında üç adet silah el bombası ve patlayıcı taşıyabiliyor.

Oyunun siper sistemi, çatışmaya girdiğimizde çok işe yarıyor. Duvarlar, araçlar ve diğer büyük nesneler bize doğal bir siper olarak hizmet edebilir ancak bazıları çok uzun süre ateş altında kaldığında yok edilebilir. Ek olarak, oyun Call of Duty gibi oyunlardan bilinen otomatik olarak yenilenen sağlık mekaniğini kullanıyor. Sam ağır hasar aldığında, oyunun zamanı otomatik olarak yavaşlatılır ve ona düşmanlarını ortadan kaldırma veya sağlık puanlarını yenilemek için kısa da olsa siper alma şansı verir.

Vanquish yedinci nesil konsolların kısıtlamaları nedeniyle oyunun 2017'de piyasaya sürülen PC versiyonundan çok daha kötü grafiklere sahipti. PC'deki Vanquish'in görsel efektler söz konusu olduğunda herhangi bir sınırlaması ise yoktur, bu nedenle saniyede 200 kare hızında 4K'dan daha yüksek çözünürlüklerde oynanabilir. Bu sürüm aynı zamanda Steam başarıları ve kartları, oyunu bulutta kaydetme imkanı ve konsollarda yayınlanan tüm DLC'lerle birlikte geliyor. Vanquish ortalama 8 saat bir oynanış sunmaktadır.


Legendary Spark Unlimited stüdyosu tarafından geliştirilen bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Ekibin üyeleri daha önce Call of Duty ve Medal of Honor gibi popüler serilerde çalışmıştır. Gamecock Media tarafından yayınlanmıştır. 1 Aralık 2008'de çıkış yapmıştır. Legendary'de Charles Deckard rolünü üstleniyoruz. Charles hayatını kazanmak için değerli sanat eserleri çalan bir tarihi eser kaçakçısıdır.

Bir gün şansın yüzüne güldüğünü düşünür çünkü Pandora'nın kutusunu ele geçirir. Fakat kutu açıldığında, kurtadam, grifon veya minotor gibi gizemli efsanevi yaratıklar serbest kalır. Bu yetmezmiş gibi kutuyu açan kişi kendisi olduğu için bu onun üzerinde bazı büyülü yan etkiler gösterir. Artık keşfetmesi gereken yeni süper güçleri vardır. Modern dünya ise bu kargaşaya kesinlikle hazır değildir ve canavarlara karşı topyekûn bir kıyamet savaşı başlar. Ana karakter Charles ise bu savaşı bitirmesi gerektiğine karar verir, çünkü asıl suçlu zaten kendisidir. Legendary'de görevimiz, geniş şehir alanlarını keşfederken hayatta kalmak ve canavar gruplarıyla savaşmaktır.

Sokakların yanı sıra, kiliseler de dahil olmak üzere ilginç bir şekilde tasarlanmış iç mekanları da ziyaret ederiz. Atmosfer karanlıktır. Hikaye ise günümüzde geçiyor, bu yüzden silahlar modern tüfeklere benziyor. Daha önemlisi, yolculuğumuz boyunca canavarlara karşı mücadelede genellikle tek başımıza olmuyoruz. Yapay zeka yoldaşlardan oluşan bir askeri ekip tarafından yardım alıyoruz. Ayrıca oyun görsel açıdan korkutucu tasarlanmış canavar modelleriyle öne çıkıyor ve her canavar türü birbirinden tamamen farklı davranış tarzlarıyla sizi şaşırtabiliyor. Bu da hepsine karşı savaşırken değişik yaklaşım yolları tercih etmenize neden olabiliyor. Legendary ortalama 6 saat bir oynanış sunuyor.

Inversion Saber Interactive tarafından geliştirilmiş ve Bandai Namco Entertainment tarafından yayınlanmıştır. 27 Temmuz 2012'de çıkış yapmıştır. Inversion'da yaşadığınız barışçıl şehri bilinmeyen bir düşman tarafından işgal edildiğinde kendinizi savaşın içinde bulan genç bir baba ve eş olan David Russel'ın rolünü üstleniyoruz. Kızının kaybolduğu, sıradan silah ve taktiklerin işe yaramadığı polis ve ortağı Leo Delgado, yerçekiminin temel güçlerinde ustalaşmak ve dünyayı kurtarmak için birlikte hareket etmek zorunda kalacaklar. Görevimiz, normal fizik kurallarının işlemediği yerçekimsel anomali bulmacalarını çözmektir. Bunların yanı sıra, havada süzülebilir ve duvarlarda da yürüyebiliriz. Oyun ortalama 8 saat bir oynanış sunmaktadır.


Binary Domain Devil's Details tarafından geliştirilmiş, SEGA tarafından ise yayınlanmıştır. 27 Nisan 2012'de çıkış yapmıştır. Oyunda 2080 yılındayız. Yer Tokyo, Japonya. Amada Şirketi, kendilerini insan sanan insansı robotlar yaratarak Cenevre kanununun 21. maddesini ihlal eder.

Hollow Children adı verilen bu robotlar insan nüfusuna sızarak insan ve makine arasındaki gerilim hat safhaya ulaşır. Bizler ise Dan Marshall ve Rust ekibinin üyeleri olarak ne pahasına olursa olsun Amada'yı bulmakla görevlendiriliriz.

Sürükleyici ve takım tabanlı nişancı oyununda, fütüristik Tokyo'nun kontrolünü ortaya çıkan robotik bir tehditten geri almanız gerekiyor. Son derece zeki robotik düşmanlarla heyecan verici karşılaşmalar, ekibinizi başarıya yönlendirmek için taktiksel düşünmenizi, zorlu, gerçek zamanlı ahlaki kararlar vermenizi ve ekip arkadaşlarınıza da güvenmenizi gerektirecek.

Ekibinizin insani bağı en büyük güçleri mi olacak yoksa makinelere yenik mi düşecekler? Binary Domain 10 saat bir oynanış sunmaktadır.


Homefront, popüler birinci şahıs nişancı türü bir oyundur. Oyun, Frontlines'ın yaratıcıları olan KAOS Studios tarafından geliştirilmiştir Oyun, modern bir savaş filmi olarak stilize edilmiştir. Oyun 14 Mart 2011'de çıkış yapmıştır. Homefront'un hikayesi Amerikalı senarist John Milius, Apocalypse Now filminin senaryosunun yaratıcısı tarafından yazıldı.

Hikaye 2027 yılında geçmekte ve Amerika Birleşik Devletlerinde yaşanan ekonomik krizden on yıl sonra meydana gelen olayları anlatmaktadır. Oyunda oyuncu, işgalci Kuzey Kore güçleriyle savaşan Amerikan direnişinin bir üyesi rolünü üstleniyor. Savaşlar sırasında oyuncuya üç arkadaş katılır ve ona savaşta yardımcı olurlar. Bunların isimleri Hooper, Connor ve Rianna. Ancak, oyuncunun hikaye de hiçbir etkisi yoktur. Buna ek olarak, bazen direniş grupları ve hatta Amerika ordusu da savaşlara katılır.

Oyuncunun ekranda meydana gelen olayları birinci şahıs perspektifinden gözlemlediği animasyonlu sahneler sık sık oynanışı kesiyor. Oyun sırasında normal M16 tüfeklerinden fütüristik av tüfeklerine ve keskin nişancı tüfeklerine kadar çeşitli silahlar kullanılabiliyor. Ayrıca bir helikopteri uçurma ve bir Humvee aracında topçu rolünü üstlenme fırsatınız oluyor.

Zaman zaman piyade ve düşman araçlarına karşı çok etkili olan Goliath adlı bir RC aracı da kontrol edilebiliyor. İşgal altındaki Amerika ilginç bir şekilde tasvir edilmiş. Oyunda kanlı infazlara veya toplu mezarların gösterilmesi gibi acımasız sahnelere sıklıkla yer verilmiş. Oyunun tek kişilik hikayesi ortalama 5 saat sürmektedir.


Aliens vs Predator Piyadeler, Uzaylılar ve Predatorler arasındaki savaşlara odaklanan bir FPS oyunudur. Oyun, 1999 yılında çıkmış olan Alien vs Predator oyununun geliştirilmesinden sorumlu olan stüdyo Rebelion tarafından geliştirilmiş ve Sega tarafından yayınlanmıştır. 16 Şubat 2010'da çıkış yapmıştır. Aliens vs Predator'da oyunun karanlık ve acımasız evrenindeki üç karakteristik grubun üyeleri olarak oynuyoruz. Piyadeler tarafından temsil edilen insanlar, uzaylılarla eşit şartlarda savaşmalarını sağlayan çeşitli son teknolojilerle donatılmıştır. Filmlerden ve çizgi romanlardan iyi bilinen Uzaylılar, tek amaçları evrim ve üreme olan son derece tehlikeli ve ölümcül bir türdür. Predatörler ise doğuştan savaşçı ve avcıdır, evrende dolaşarak yeni mücadeleler ve avlar ararlar. Eşsiz teknolojileri, kendilerini kısmen gizlemelerine ve yaşam formlarını aramak için çevreyi taramalarına olanak tanır.

Serinin önceki oyunlarında olduğu gibi Aliens vs Predator'da da iç içe geçmiş üç tek oyunculu senaryo mevcut. Her biri mevcut ırklardan birine Predator, Xenomorph veya insanlara adanmıştır ve tamamen farklı oyun mekanikleri sunar. Oyunun konusu ikinci Alien filmindeki olaylardan yaklaşık 30 yıl sonra geçiyor. BG-386 koloni gezegeninde garip bir piramit bulunmuştur. Piramidi kazmak Xenomorphları uyandırmış ve Predatorları da av için cezbetmiştir. Rebellion serinin bu bölümünde bazı değişiklikler getirmiştir, karakter dengesi belki de en önemlisidir. Xenomorphların hareket hızı azaltıldı ve rakibimizi kovalarken daha taktiksel düşünmemiz gerekiyor, örneğin onları kör etmek için ışıkları kapatmak gibi. Ayrıca artık düşmanlarımızı sadece öldürmek değil, aynı zamanda asimile etmek zorunda olduğumuzu da belirtmek gerekir.

Her zamanki gibi her türlü gelişmiş silahla donatılmış olan Predatorlar, mekanlarda daha hızlı dolaşmak için her türlü yüzeyi kullanabiliyor. Tıpkı önceki oyunlarda olduğu gibi, Piyadeler belki de oyundaki en tehdit altındaki kahramanlardır, ancak bu sefer ellerinde bazı son teknoloji silahlar var. Kısacası Aliens vs Predator serinin önceki oyunlarına göre çok daha acımasızdır. Aliens vs Predator serisinin diğer oyunlarında olduğu gibi, mevcut ırklar için karakteristik olan birçok yeri keşfedebiliyoruz. Uzay kolonilerini, uzaylı ve insan uzay gemilerini ve yabancı gezegenleri ziyaret ediyoruz. Ayrıca kullanabileceğimiz bir dizi silah da var. Tüfek ve el bombalarını, Xenomorphlar ölümcül pençelerini ve kuyruklarını, Predatorlar ise plazma tabancalarını, mızraklarını, tatar yaylarını ve diğerlerini kullanabiliyor. Oyun ortalama 12 saat bir oynanış sunmaktadır.
 

Son mesajlar

Üst