MSI MI aman.. sakın MSI ALMAYIN...

earlhickey

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
SAHTEKAR MSI VE SAHTEKAR TEKNIK SERVİSİ ANKO BİLGİSAYAR...
Merhaba Arkadaşlar.Siz siz olun sakın MSI markalı ürün almayın, bozulursa cebinizden ödersiniz, garanti dedikleri para tuzağı....
Bilgisayar ürünlerinden almadan önce markaların teknik servis ve garanti olaylarını araştırın garanti dandik mi yoksa gerçekten garanti ediyormu bakın, benim gibi hata yapmayın.
Benim başımdan geçen ibretlik gerçek bir MSI hikayesi:
MSI dan yaklaşık 8 ay önce aldığım notebook bilgisayarım arıza yaptı ve teknik servisine yolladım. Garantisi 2 yıllık ve henüz 8 ay geçmişti, o yüzden garanti kapsamında yapılması için MSI yın teknik servisi ANKO BİLGİSAYAR a (zaten sadece 1 tane teknik servisi var) gönderdim..bana power jack in içerden kırılmış olduğunu ve 65 dolar artı kdv ödemem gerektiğini söylediler. Ben kabul etmediğimi şu açıklamamla ANKO BİLGİSAYAR a bildirdim : Bilgisayarı yere düşürmedim, bilgisayar herhangi bir darbeye maruz kalmadı, zira böyle birşey olsa dışarda bir eğiklik falan olur, su falanda dökmedim dedim. Ayrıca bilgisayarı alırken o kırılan power jack girişinin hatalı üretilmiş(çatlak vs) veya kalitesiz çabuk kırılan birşeyden üretilmesinden ötürü kırılmış olabileceğini söyledim. Karşıdaki SEVCAN isimli hanımefendi benim zorlamamla kırıldığı konusunda ısrar etti ve ödeme yapmayacaksam bilgisayarı geri yollacaklarını söyledi. Ben de cevaben adaptör kablosunun tek bir şekilde oraya takılabileceğini ve 2. yada 3. bir takış şekli olmadığını söyledim.Bana nasıl zorladığımı açıklamasını söyledim.Zorlamışssınız dedi SEVCAN hanım başka birşey demedi.Ben de "oraya çivi kalem bıçak vs sokmadım ki zorlayayım dedim".Oraya bilgisayar çalışsın diye adaptör fişini takmaktan başka birşey yapmadığımı söyledim.
Daha sonra MSI yın İstanbul daki Türkiye ofisini aradım. Ordan bana tekrar ANKO BİLGİSAYARI aramamı ve oranın müdürü YÜKSEL bey ile görüşmemi söylediler. Onunla görüştüm ve bana iki tür müşteri olduğundan bahsetti. Mealen biri kaz gibi söyledikleri ücreti ödeyen diğeride benim gibi hakkını arayan. Ben tabiki onun için hakkını arayan değil sorunlu bir müşteriydim. Benden bilgisayarla ilgili bilgileri aldıktan sonra beni arayacaklarını ve arızanın garanti kapsamı içinde yapılıp yapılmayacağını bildireceğini söyledi. Tam 2 gün geçti arayan soran yok. Ben aradım, adam(YÜKSEL bey) karşıma çıkamadı ve sekreteri beni SEVCAN hanıma bağladı, o ilk konuştuğum müşteri dostu(!) hanıma. Bana ücreti ödeyip ödemeyeceğimi sordu tekrardan. Ve hayır dedim. Ayrıca benim ödeme sebebim olarak Kore deki MSI yın power jack kırığını müşterinin ödeyeceğini emrettiğini,söyledi hanımefendi.Bende burası KORE değil TÜRKİYE dedim. Ve benim MSI HAZRETLERİNİN buyurduğu herşeyi kabul etmeyeceğimi hakkımı yasal olarak arayacağımı ilettim. SEVCAN hanımın şirketteki görevi müşterilere ücreti bildirmek ve itiraz edilirse kavga etmek galiba.
Daha daha sonra tekrar MSI yın İstanbul daki Türkiye ofisini aradım. Durumu anlattım ve ANKO BİLGİSAYAR ın müdürünün(YÜKSEL bey) durumundan bahsettim. Beni ordan ALP isimli bir beyefendi ile görüştürdüler. Durumu anlattım ve bana döneceğini söyleyerek telefon numaramı aldı. O gün beni aradı ALP bey ve bilgisayarımın arızasının GARANTİ KAPSAMINDA ÜCRETSİZ YAPILACAĞINI SÖYLEDİ. Ben de kendisine teşekkür ettim. O konuşmamızın üzerinden 8 gün geçtikten sonra bilgisayarım yapılmamış yani arızalı halde bana geri geldi. İçinde iki tane teknik servis iş emri kapanış formu vardı: birinde SEVCAN hanımın diğerinde FATOŞ ve SEVCAN hanımın bu belgeleri hazırladıkları yazıyordu.1. formun üzerinde ücretli şıkkı 2. sinde ise garantili şıkkı işaretliydi. 2. formda garantili şıkkı işaretli olmasına rağmen bilgisayar tamir edilmemişti. Tam bir komedi, garanti kapsamındaysa arıza niçin tamir etmiyorsun.Ve üzerlerinde ücreti ödemeyi reddettiğimden iade edildiği yazıyordu.
Bu görüşme faslı vs aşağı yukarı 15 gün sürdü.Bilgisayarı haziranın 1 inde yolladım 27 sinde elime tekrar arızalı olarak geçti.
Vesaire ben hakkımı tüketici olarak yasal olarak sonuna kadar arayacağım ama dilim öyle bir yandıki bir daha asla MSI dan çöp dahi alırsam ALLAH belamı versin.. Sizede tavsiyem sakın almayın.. Benim önceki notebook um HP idi.Şimdi onu kardeşim kullanıyor.2 kez arızaya gitti, birinde anakart değişti diğerinden wireless dalgası , bırakın benden para almayı, kapımdan aldırdılar bilgisayarı tekrar kapıma bıraktılar.. bu MSI RESMEN süründürdü beni. MSI benden anakartın bir parçası için 65 dolar artı kdv istedi. Zira versem dahi o parça yüzde yüz tekrar kırılacak eminin. Onu bildikleri için bence para istiyorlar..yani yapım hatası var orada..
Bu bakkal zihniyetli eski kafalı sahtekar esnaf anlayışına karşı sizleride mücadeleye çağırıyorum arkadaşlar, zira ancak böyle elde edebiliriz Türk halkı olarak haklarımızı... Özet olarak MSI a işiniz düşmesin, sizi mağdur etmeleri yetmezmiş gibi bir de telefonda süründürürler. O yüzden bence hiç MSI ürünü almayın başınız ağrımasın. Ben bunu duyurmak için elimden geleni yapacağım, zira ümidim benden başka mağdur vatandaşlarımızın olmaması..Elin KORE lisi gelip burda biz TÜRK leri başka TÜRKLER in eliyle düdüklüyor..
Sizinde böyle sorun yaşadığınız firmaları ifşa etmeniz çok iyi olur bence hem dünyevi hem de manevi açıdan kazancımız olur kişisel ve toplumsal olarak..
Gelişmelerden sizleri burada haberdar edeceğim, burdan takip edebilirsiniz...
Bu arada bu ürünü NT MAGAZALARI ndan almıştım. Hiçbirşey yapmadılar. Üreticinin tarafını tuttular diyebilirim bir bakıma..

Aşağıda benim email adresim telim ve MSI dan aradığım telefon numaraları var..
benim email : sobre7mar@yahoo.com

MSI İstanbul tel : 0216 456 99 71-70
ANKO BİLGİSAYAR (MSI yın tek,biricik teknik servisi) : 0216 371 12 00
 

Ugur.pc

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2009
Mesajlar
1,142
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Forum Kurallarına Dikkat edelim ...

13. Başlıkta ve mesaj içeriğinde yazı yazarken normal cümle kurallarına uyulmalıdır. Yazıların hepsinin büyük ya da hepsinin küçük harf olması, yanlıştır. (örn: Örnek Başlık ya da Örnek başlık) şeklinde yazılabilir.
 

HapS

Profesör
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,350
Reaksiyon puanı
63
Puanları
48
böyle durumlarda sağlam bir mail döşeyip direkt üretici firmaya mail atmak veya telefon etmek gerekiyor (kore) Türkiyedeki iş ortağınız görevini yapmıyor diye de notunu iliştirecen bak ondan sonra evinden gelip aliyorlar mi almiyorlar mi görecen. seninde dediğin gibi sahtekar esnaf zihniyetiyle bu işler olmaz ay başı veya ay sonu esnafdan bişey alinmaz :D kirayı elektriği senden çıkartmaya uğraşır malesef türkiyedeki esnaf böyle ve bu zihniyetten işleri büyütmüş şirket görünümlü esnaf model işletmecilerde böyle
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,420
Reaksiyon puanı
131
Puanları
63
power jack in içerden kırılmış

Kullanıcı Tarafından oluşturalan hatalar Zaten Garanti kapsamında Değildir . Uygun Fiyata Değiştirirler

Direk Markayı Kötülemende Yanlış Bence
 

LogSgLe

Asistan
Katılım
27 Şubat 2009
Mesajlar
100
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
msi diyince aklıma gelen ilk şey arza
 

anti_aslan

Öğrenci
Katılım
7 Aralık 2006
Mesajlar
52
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
evet böle durumlarda direk yurtdışıyla bağlantıya geçmeli ayriyetten asus diyen arkadaş asus un teknik servisinin de bundan pek farkı yok yani
 

tmpuser

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,248
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ücretli olarak Başka bir servise Bilirkişiye göster ama tamir ettirme eğer senin hatanla olmamış derse

sende senden para isteyen teknik servisi mahkemeye ver olsun bitsin
 

FillsMartin

Profesör
Katılım
13 Mayıs 2009
Mesajlar
1,513
Reaksiyon puanı
15
Puanları
0
valla ben dayanamazdım çok fena söverdim telefonda, müşteriyi memnun etmedikten sonra, sen orada ne işe yararsın ?
 

esser

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sana katılıyorum arkadaşım benimde başıma gelidi anakart elimde patladı.Bir arkadaşımın başına geldi bilgisayarcı kendi insiyatifinde 2.el başka bir kart verdi.Msı kesinlikle sorunlu bir kart.
 

maske500

Doçent
Katılım
28 Temmuz 2008
Mesajlar
525
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
valla ben 1 buçuk yıl önce msı bi laptop almıştım.ilk zamanlar çok güzel kullanıyordum.ama 2 ay sonra filan makina acaip ısınmaya başladı.düşünün kış günü dizimde duruyo ve dizimi acaip ısıtıyordu.bi süre kullandım.sonra ses de sorunlar baş göstermeye başladı.mesela bilgisayarı açtım taktım bi film yada kayıtlı bir film izlemeye başladım.1 saat sonra cıııızt cııızt sesler.hani cd bozuk olurda bozuk olan yerine gelince bi ses çıkarya aynı o ses.içinde cd olsa da olmasa da aynı.neyse idare ettik.sonra bi arkadaşımın masaüstü bilgisayarıyla takas ettim.üste de 50tl verdim.ulan acaba kazık mı yedik filan diye hani aklıma geldi.neyse dedik alışveriş bitti artık dönüş yok dedim.sonra benim bilgisayarın ekran bozuldu,touchped bozuldu o sesler hat safaya ulaştı,ısınmalar gittikçe arttı.dedim ki oh kurtulmuşum.ama tabi kazık atan ben değilim yanlış anlama olmasın.arkadaşa verirken böyle böyle dedim verdim.velhasıl MSI olmaz arkadaş olmaz.ucuz diye sakın aldanmayın.kalite sıfır.ha bu arada sattığım o bilgisayar 3 defa garantiye gitti hala aynı. MSI:thumbdown:
 
Üst