Lenovo İdeapad 320 SSD ve Garanti Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Alican 34

Öğrenci
Katılım
7 Şubat 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Merhaba arkadaşlar. Bilgisayarımı 1 hafta önce aldım. ilk açtığımdan beri hdd'den olduğunu düşündüğüm bir tıkırtı sesi geliyor. ses şu şekilde. videodakine benzer bir ses sürekli var. öncelikle bu bir sorun mu değil mi bilmiyorum. servise göndersem ve bir şey yapılmadan geri dönerse daha yeni almışken 20 gün boş yere bilgisayarsız geçirmek istemiyorum. kaç defa servisi aradıysam da tatmin edici bir cevap alamadım.

ben de bu konuyu servise gönder, gelmesini bekle yok bir daha gönder sürecine girmeden hdd yi ssd ile değiştirerek çözeyim dedim. zaten ssd kullanmak şart oldu bu devirde ve bilgisayarda kullandığım programların da kasmasını istemiyorum. diyorum ki bir ssd alıp takayım hem hdd sesinden kurtulurum hem de hız kazanırım. ancak servisi arayıp sorduğumda bilgisayara herhangi bir müdahele yapılırsa garantiyi bozar diyorlar. ssd alıp bilgisayarla beraber servise göndereyim siz takın dediğimde ise yapamayacaklarını sadece mevcut donanımlarla ilgilendiklerini söylüyorlar. şimdi benim anlamadığım ssd garantiye aykırı bir şey mi , kullananlar nasıl hallediyor bu meseleyi ?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,996
Puanları
113
Merhabalar;

Genellikle gaming model laptoplar hariç ürünün içinin açılmasını veya üründe parça değişimi yapmak garantiyi devre dışı bırakır.Markadan markaya göre değişir tabii.Ben Dell 7567 modelini kullanıyorum istediğim gibi RAM,HDD,SSD değişimi yapmakta özgürüm.Bu tamamen firma ile alakalı.Ya böyle bir bilgisayarınız olup SSD değişimi yapabilirsiniz yada Laptop kendisinden SSD ile gelmeli.
 

Alican 34

Öğrenci
Katılım
7 Şubat 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
anladım teşekkür ederim
 
Üst