iPhone 6 değişim için Servis yanıtı

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Merhaba arkadaşlar 31.08.2016 tarihinde telefonum ofis iletişime ulaştı ve kayıt altına alındı.
05.09.2016 tarhini (bugün) sms geldi ve ekran değişimi için parça bekliyoruz dendi.

Ben tamir istemediğimi özellikle belirttim gönderdiğim kağıtta.

Sorunlarım:

Cihazın ekranında sararma mevcut, ön kamereda kayma mevcut, titreşim bazen kendi kendine açıp kapatıyor, ekranda bazen boiluk sesi var, konuşma esnasında karşı tarafdan ses az geliyor, ısınma sorunu, bazen kendi kenidne kapanıyor, batarya çabuk bitiyor ve data kablo sorunu mevcut.

Gelen tespit yanıtı:

Yapılan görsel ve meaknik incelemeler soncuunda cihazın Ön kamerasında kayma sorunu gözlemlenmiştir.
Garanti kapsamında yeni iphone 6 ekranı ile değişimi sağlanacaktır.

Telefon artık içime sinmemeye başladı, garantısi bu ayın 25 de bitecek. ilk çıktığı gün aldım yani ilk part olduğu için kronik sorunlu telefon, o kadar para verdik herşeyi geçtim benden kaynaklanan bi durum olmadığı halde cihazım neden içi açılıp tamir görecek?
O kadar boş şeyler için swap cihaz veriyorlar benimki ilk part sorunlu telefon neden değişim yapmazlar?

ayrıca
Kahramanmaraşta oturuyorum ve buradan yollamıştım. Gaziantepte pupa bilişim var yarın telefonu gönderim desem pupuya kendim gitsem inceleseler gün içinde telefonu değiştirirler mi?

ya da Cihazım şu an ofis iletişimde istanbulda oturan arkadaşlarımı yollasam cihazımı onlara verirler mi teyit etsem? diyelim verdiler polis arkadaşım var o akasya centere götürse randevuyu sıkıntı ederler mi? ederlerse randevu alsam o gitse sorun olur mu? ve değişim ihtimali ne olur?

Arkadaşlar iyice okuyup anlayıp çözüm mesajlarınızı bekliyorum.
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
yok mu yardım edebilecek biri.
 

serhatdundar

Asistan
Katılım
27 Ağustos 2016
Mesajlar
488
Reaksiyon puanı
99
Puanları
28
Öncelikle Gaziantep'te olduğunu söylediğiniz Pupa Bilişim ile irtibat kurup durumu anlatın, aynı gün içerisinde sorunu çözeceklerini söylerlerse cihazın İstanbul'dan sevkini yaptırırsınız, olmaz ise Ofis İletişim'e yazılı ve sözlü olarak (mail ve telefon yoluyla) telefonu bir arkadaşınızın alabilmesi için yetki verdiğinizi söyleyin, cihazı arkadaşınıza verip vermemek insiyatiflerine kalmış. (arayıp sorabilirsin) Cihazın İstanbul'daki arkadaşına ulaştığını var sayarsak; evet, senin adına yapılmış randevuya gidebilir, zaten girişte arkadaşınızı elinde iPad ile ranedvu sistemini kontrol eden bir yetkili karşılayacaktır, arkadaşınız sizin bilgilerinizi vererek yetkili kişiden check-in yaptırıp randevuya katılabilir.

Buraya kadar da her şeyin yolunda gittiğini farz edersek iki sonuç var,

Birincisi; Apple sizi kusurlu gösterecek ve sıfır cihaz vermek için sizden 1100-1200 TL gibi bir ücret isteyecek.

İkincisi ise Apple ürünü garanti kapsamında değerlendirecek ve sizden hiç bir ücret talep etmeden ürünün hatalarını giderecek.(Ekran değişimi, swap cihazı, belki de sıfır cihaz) Hangisini verirlerse artık.

Apple destek ile de görüşmeni tavsiye ederim.
 

Türe

Asistan
Katılım
30 Ağustos 2012
Mesajlar
331
Reaksiyon puanı
58
Puanları
28
Direk Apple Store'a gitmiş olsaydınız muhtemelen değişirdi cihazınız. Benim sessize alma tuşum çok yumuşaktı yani cebimde kendi kendine çok sık değişiyordu ve sırf bu yüzden yeni telefon verdiler.
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Direk Apple Store'a gitmiş olsaydınız muhtemelen değişirdi cihazınız. Benim sessize alma tuşum çok yumuşaktı yani cebimde kendi kendine çok sık değişiyordu ve sırf bu yüzden yeni telefon verdiler.
hocam sabah arayacağim tamir yapmamalarını söyleyeceğim.
cihazı istanbuldan polis bi abime verirler mi? ayrıca app store polis diye randevusüz bakarlar mı acaba. malum garantisinin bitmesine az kaldı.
 

serhatdundar

Asistan
Katılım
27 Ağustos 2016
Mesajlar
488
Reaksiyon puanı
99
Puanları
28
(0212) 708 3700 Sabah 10'dan sonra arayıp sor, direkt AppleStore'un numarası.
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Öncelikle Gaziantep'te olduğunu söylediğiniz Pupa Bilişim ile irtibat kurup durumu anlatın, aynı gün içerisinde sorunu çözeceklerini söylerlerse cihazın İstanbul'dan sevkini yaptırırsınız, olmaz ise Ofis İletişim'e yazılı ve sözlü olarak (mail ve telefon yoluyla) telefonu bir arkadaşınızın alabilmesi için yetki verdiğinizi söyleyin, cihazı arkadaşınıza verip vermemek insiyatiflerine kalmış. (arayıp sorabilirsin) Cihazın İstanbul'daki arkadaşına ulaştığını var sayarsak; evet, senin adına yapılmış randevuya gidebilir, zaten girişte arkadaşınızı elinde iPad ile ranedvu sistemini kontrol eden bir yetkili karşılayacaktır, arkadaşınız sizin bilgilerinizi vererek yetkili kişiden check-in yaptırıp randevuya katılabilir.

Buraya kadar da her şeyin yolunda gittiğini farz edersek iki sonuç var,

Birincisi; Apple sizi kusurlu gösterecek ve sıfır cihaz vermek için sizden 1100-1200 TL gibi bir ücret isteyecek.

İkincisi ise Apple ürünü garanti kapsamında değerlendirecek ve sizden hiç bir ücret talep etmeden ürünün hatalarını giderecek.(Ekran değişimi, swap cihazı, belki de sıfır cihaz) Hangisini verirlerse artık.

Apple destek ile de görüşmeni tavsiye ederim.
Uzun cevabınız için önce teşekkür ederim.
apple online destek beni engelledi galiba dünden beri konuşuyordum bugün o sekme çıkmıyor arama yeri falan çıkıyor.
cihazda darbe çizik falan hiç bişey yok para isteyemez , ekran değişimi apple store de yaparsa bana hiç bi gereği kalmıyor ki bu kadar aksiyonun.
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Merhaba arkadaşlar 31.08.2016 tarihinde telefonum ofis iletişime ulaştı ve kayıt altına alındı.
05.09.2016 tarhini (bugün) sms geldi ve ekran değişimi için parça bekliyoruz dendi.

Ben tamir istemediğimi özellikle belirttim gönderdiğim kağıtta.

Sorunlarım:

Cihazın ekranında sararma mevcut, ön kamereda kayma mevcut, titreşim bazen kendi kendine açıp kapatıyor, ekranda bazen boiluk sesi var, konuşma esnasında karşı tarafdan ses az geliyor, ısınma sorunu, bazen kendi kenidne kapanıyor, batarya çabuk bitiyor ve data kablo sorunu mevcut.

Gelen tespit yanıtı:

Yapılan görsel ve meaknik incelemeler soncuunda cihazın Ön kamerasında kayma sorunu gözlemlenmiştir.
Garanti kapsamında yeni iphone 6 ekranı ile değişimi sağlanacaktır.

Telefon artık içime sinmemeye başladı, garantısi bu ayın 25 de bitecek. ilk çıktığı gün aldım yani ilk part olduğu için kronik sorunlu telefon, o kadar para verdik herşeyi geçtim benden kaynaklanan bi durum olmadığı halde cihazım neden içi açılıp tamir görecek?
O kadar boş şeyler için swap cihaz veriyorlar benimki ilk part sorunlu telefon neden değişim yapmazlar?

ayrıca
Kahramanmaraşta oturuyorum ve buradan yollamıştım. Gaziantepte pupa bilişim var yarın telefonu gönderim desem pupuya kendim gitsem inceleseler gün içinde telefonu değiştirirler mi?

ya da Cihazım şu an ofis iletişimde istanbulda oturan arkadaşlarımı yollasam cihazımı onlara verirler mi teyit etsem? diyelim verdiler polis arkadaşım var o akasya centere götürse randevuyu sıkıntı ederler mi? ederlerse randevu alsam o gitse sorun olur mu? ve değişim ihtimali ne olur?

Arkadaşlar iyice okuyup anlayıp çözüm mesajlarınızı bekliyorum.
Dediğiniz sorunlara kısaca cevap vereyim.Sorunlarınızın çoğu halledilebilir sorunlar ekran değişimi olduktan sonra ön kamera kayması gibi sorunlarınızda halledilir çünkü ekranın üzerinde geliyor ön kamera bildiğim kadarıyla.Kendi kendine kapanma sorununuza gelince aynı sorun bende de vardı ve gittiğimde cihazın yazılımsal problemi olduğunu uygulama çakışmasından dolayı böyle bir sorunun oluştuğunu söylediler ve itunes üzerinden sıfırladılar bir daha kapanma sorunu olmadı.Isınma sorununu ise Apple ın sitesindeki destek bölümünden bir danışman ile konuşma başlatırsanız ve tanılama isterseniz cihazınızda tehlikeli bir ısınma olmuş mu hemen söylüyorlar.Bazı uygulamalar telefonu ısındırabiliyor gayet normal birşey.Apple da cihazınızın donanımsal sorunu var ise değişim olur(ekran,batarya gibi çıkabilen parçaları değiştiriyorlar.)Siz kimseye inanmayın gittim 2 dakikada yeni cihaz verdiler kesinlikle öyle birşey yok.Gerçekten cihazınızda sorun varsa ve düzeltilemiyorsa değişim cihazı verirler.Siz bir applestore a gidin benim cihazımda uygulamalar kendi kendine kapanıyor diyin size hangi uygulamanın saat kaçta kapandığını bile söylerler.Kusura bakmayın cihazınızda ekran hariç bir sorun yoksa değişim cihazı vermezler onlar testleri yapıyorlar donanımsal sorunu varsa yeni cihaz veriyorlar.
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Dediğiniz sorunlara kısaca cevap vereyim.Sorunlarınızın çoğu halledilebilir sorunlar ekran değişimi olduktan sonra ön kamera kayması gibi sorunlarınızda halledilir çünkü ekranın üzerinde geliyor ön kamera bildiğim kadarıyla.Kendi kendine kapanma sorununuza gelince aynı sorun bende de vardı ve gittiğimde cihazın yazılımsal problemi olduğunu uygulama çakışmasından dolayı böyle bir sorunun oluştuğunu söylediler ve itunes üzerinden sıfırladılar bir daha kapanma sorunu olmadı.Isınma sorununu ise Apple ın sitesindeki destek bölümünden bir danışman ile konuşma başlatırsanız ve tanılama isterseniz cihazınızda tehlikeli bir ısınma olmuş mu hemen söylüyorlar.Bazı uygulamalar telefonu ısındırabiliyor gayet normal birşey.Apple da cihazınızın donanımsal sorunu var ise değişim olur(ekran,batarya gibi çıkabilen parçaları değiştiriyorlar.)Siz kimseye inanmayın gittim 2 dakikada yeni cihaz verdiler kesinlikle öyle birşey yok.Gerçekten cihazınızda sorun varsa ve düzeltilemiyorsa değişim cihazı verirler.Siz bir applestore a gidin benim cihazımda uygulamalar kendi kendine kapanıyor diyin size hangi uygulamanın saat kaçta kapandığını bile söylerler.Kusura bakmayın cihazınızda ekran hariç bir sorun yoksa değişim cihazı vermezler onlar testleri yapıyorlar donanımsal sorunu varsa yeni cihaz veriyorlar.
Anlatamadım galiba,
titreşim tuşu bozuk arada kendi kendini sessize alıyor genele alıyor çok sinir bozucu.
bu olay her zaman olmuyor günde bi kaç kez mutlaka oluyor.
ayrıca cihazımın performarsından hiç memnun değilim aynı iphone 6 lar benim cihazdan çok daha hızlı restore falan yaptığım halde.
ayrıca ekran değişimi diyorsunuz da bu benim sorunum değil ki ben neden tamir görmüş bi cihaz kullanayım? hemde bu kadar sorunu varken 2 yıla yakın kullandım cihazı artık son demine geldi değişim istiyorum bundan doğal ne var? çok değişimlere şahit oldum boş şeylerden cihaz değişenleri.
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Anlatamadım galiba,
titreşim tuşu bozuk arada kendi kendini sessize alıyor genele alıyor çok sinir bozucu.
bu olay her zaman olmuyor günde bi kaç kez mutlaka oluyor.
ayrıca cihazımın performarsından hiç memnun değilim aynı iphone 6 lar benim cihazdan çok daha hızlı restore falan yaptığım halde.
ayrıca ekran değişimi diyorsunuz da bu benim sorunum değil ki ben neden tamir görmüş bi cihaz kullanayım? hemde bu kadar sorunu varken 2 yıla yakın kullandım cihazı artık son demine geldi değişim istiyorum bundan doğal ne var? çok değişimlere şahit oldum boş şeylerden cihaz değişenleri.
Bende size diyorum ki zaten Apple tarafından atanmış bir premium reseller(ofis iletişim) noktasına yollamışsınız cihazınızı.Siz eğer cihazınızda böyle sorunlar olduğunu düşünüyorsanız cihazınız tamir edilsin aynı şikayetleriniz devam ederse 1 hafta içinde gene ofis iletişime yollarsınız.Kusura bakmayın artık tamir görmüş cihaz kullanmak istemiyorum devri bitti.Kafanıza göre ben tamir istemiyorum değişim cihazı verin diyemezsiniz.Cihazınızdaki sorunlar onarılamayacak sorunlar olsaydı zaten verirlerdi yeni cihaz demekki değil.Gayet de iyi bir servise vermişsiniz geçen forumdaki bir arkadaş cihazına gayet iyi servis desteği verdiğini yazmıştı.İsterseniz Silikon vadisine yollayın cihazınızda düzeltilemeyecek bir sorun yoksa hep aynı sonucu elde edersiniz.
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Bende size diyorum ki zaten Apple tarafından atanmış bir premium reseller(ofis iletişim) noktasına yollamışsınız cihazınızı.Siz eğer cihazınızda böyle sorunlar olduğunu düşünüyorsanız cihazınız tamir edilsin aynı şikayetleriniz devam ederse 1 hafta içinde gene ofis iletişime yollarsınız.Kusura bakmayın artık tamir görmüş cihaz kullanmak istemiyorum devri bitti.Kafanıza göre ben tamir istemiyorum değişim cihazı verin diyemezsiniz.Cihazınızdaki sorunlar onarılamayacak sorunlar olsaydı zaten verirlerdi yeni cihaz demekki değil.Gayet de iyi bir servise vermişsiniz geçen forumdaki bir arkadaş cihazına gayet iyi servis desteği verdiğini yazmıştı.İsterseniz Silikon vadisine yollayın cihazınızda düzeltilemeyecek bir sorun yoksa hep aynı sonucu elde edersiniz.
geçin o ayakları, tamir ettikçe para alıyorlar o yüzden tamire yöneliyorlar. titreşim yine bozuk kalacak bayram giriyor araya bayramdan sonra da garantinin bitime çok az gün kalacak, yarın arayıp cihazımı tamir etmeden geri yollamalarını söyleyeceğim.
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
geçin o ayakları, tamir ettikçe para alıyorlar o yüzden tamire yöneliyorlar. titreşim yine bozuk kalacak bayram giriyor araya bayramdan sonra da garantinin bitime çok az gün kalacak, yarın arayıp cihazımı tamir etmeden geri yollamalarını söyleyeceğim.
Ben sizin niyetinizi anladım zaten.
 

FOM

Profesör
Emektar
Katılım
2 Nisan 2016
Mesajlar
2,577
Reaksiyon puanı
1,264
Puanları
113
Merhaba.
İstanbulda arkadanışınız varsa cihazı ulaştırın. Akasya sabah saat 10'da açılıyor ve randevu almadan gidilebiliyor. Tabiki kuyruk oluyor bu kuyruk 1 saatte sıra getiriyor fakat işinizi çözüyorlar ve aynı gün değişim yaparlar cihazı arkadaşınız sizd gönderir. En sağlıklı yöntemin böyle olduğunu düşünüyorum vakit de kısa kalmışken garantinin bitimine istanbula göndermenizi tavsiye ederim.
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Ben sizin niyetinizi anladım zaten.
bilmiyorum yaşın kaç, ben 21 yaşındayım ve niyetimi anladım derken ne kastediyorsun. ben en başından beri değişim için ısrar ettim bu yazılarımdan ne gibi bi niyet aradın? Sorunlu cihazım var sadece ekranla alakalı sorun yok ve cihazımın swap ile değişimini istiyorum bu benim en doğal hakkım.
bu formda daha önce açılmış konuyu okudum çocuk telefonu düşürmüş estetik olarak rahatsız oluyorum nasıl bişey uydurup cihazı değiştiririm demiş ve öneride bulunmuşlar, çocuk daha sonra telefonu akasyada değiştirmiş.
 

trm

Asistan
Katılım
20 Ekim 2015
Mesajlar
473
Reaksiyon puanı
52
Puanları
28
Benim telefonum ekranında bastıkça çıt çıt ses geliyordu, Ankara'da olduğum için AppleStore gidemedim, premium servis yetkisi olan Lydia'a götürdüm 2 gün sonra sıfır cihaz verdiler. Telefonda düzelmeyecek sorun varsa değiştiriyorlar... 6s
 

Avni Ali

Öğrenci
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
30
Benim telefonum ekranında bastıkça çıt çıt ses geliyordu, Ankara'da olduğum için AppleStore gidemedim, premium servis yetkisi olan Lydia'a götürdüm 2 gün sonra sıfır cihaz verdiler. Telefonda düzelmeyecek sorun varsa değiştiriyorlar... 6s
benimkinde yeni ekran takacağız dediler saçmalıyorlar iyice herkese ayrı davranıyorlar
 
Üst