ALEOT
Öğrenci
- Katılım
- 3 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 2
- Puanları
- 3
- Yaş
- 22
evkurdan aldığım pc elime geç geldi bilgisayar geldiğinde heme odama gidip bilgisayarı açtım kutudan çıkarttığımda pc'nin Camının açık olduğunu farkettim yani koruma stickeri yırtıktı ( yırtılırsa garanti dışına çıkıyor pc ). kurulumunu yaptıktan sonra freedos bi pc olduğu için bios menüsünün gelmesini bekledim siyah ekran dışında birşey yoktu evkurun müşteri hizmetlerini aradım ve açan olmadı yaklasık 20. aramada felan telefon açıldı sonunda ve beni başka bi numaraya gönderdiler 10 20 defa da onlari aradım ve açan olmadı 20 yaş altı olduğum için sokağa çıkamıyodum. 3 4 saat sonunda bilgisayarı topladığım gibi babamla evkur mağzasına gittik satış elemanı ve müdürü bu pc nin stickeri açık olduğunu ve garanti kapsami dışında olduğunu söylediler bunun üzerine pc nin o gün içinde geldigini ve 1 hafta geciktiğini söyledik ve bilgisayarın kutudan çıktığı gibi açık olduğunu dile getirdik. cimer tüketici haklarına başvurucağımızı söyleyince kabul ettiler ve ertesi gün servise gitti elimize 1 ay içinde ulaşıcağını söylediler bende yeni aldıgım pc bozuksa 1 ay ben beklemek zorunda değilim mağduriyetimi karşılayın diye söylediğim zaman birşey yapamiycaklarını söylediler biraz ısrar üzerine 1 haftaya elinizde olur denildi. 1 hafta sonra evkur mağzasına gittigimde servise verildi 1 hafta icinde net olur denildi bu sefer aradan , 1 hafta sonunda gene mağzaya gittiğim de daha servise bile ulaşmadığını ögrendim müdür ve çalışan yetkilinin tavırları ses yükseltmeleri vb davranışları vardı. Evkur mağza müdürü gidin istediğiniz yere başvurun naparsanız yapın gibi şeyler söylendi 3 haftadır elime ne pc ulaştı ne mağduriyetim karşılandi cimere başvurdum tüketici haklarına başvurdum halaha geri dönüş yok , eğer pc elime ulaşır ve bunu siz açmışsınız gibi bi söylemde bulunursa bozuk bir pc almış olucam ve ben napıcağım tavsiyesi olan varsa yazabilir mi ?