mr_rain
Guru
- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,957
- Reaksiyon puanı
- 441
- Puanları
- 83
Şirket zaten oldukça güçlü olan Renaultsport Megane 250nin gücünü daha da arttırarak 265 bgye yükseltmiş.
Renault, Megane RS Trophy adındaki otomobilin hafifletilmiş R26.Rnin varisi olmadığını, ince bir şekilde modifiye edilmiş, sınırlı sayıda üretilecek bir model olduğunu söyledi.
Trophynin 2,0 litrelik dört silindirli motorunun gücü standart otomobile göre 15 bg artırılarak 265 bgye çıkarılmış. Tork da 20 Nm arttırılarak 360 Nmye yükseltilmiş.
Bu değişiklikler sayesinde Trophynin 0-100 km/s hızlanma süresi standart otomobile göre 0,1 saniye azalarak 6,0 saniyeye inmiş. Azami hız da 4 kilometrelik bir artışla 254 km/sye çıkmış.
Renaultsport mühendisleri standart 250deki süspansiyonu ve şasiyi değiştirmemişlerse de, otomobil F1den ilham alan Bridgestone Potenza RE050A tipinde lastiklerle donatılmış.
Tarz değişiklikleri arasında kırmızı detaylara sahip 19 inçlik parlak siyah Speedline alaşım jantlar, hava giriş delikleri ve kapılardaki Trophy çıkartmaları ve standart LED gündüz seyir farları bulunuyor.
Trophynin iç kısmına sarı renkte emniyet kemerleri ve detaylar içeren Recaro koltuklar ve motor performansı, hızlanma, tur süresi, g kuvveti hakkında gerçek zamanlı bilgiler veren bir Renaultsport Monitörü eklenmiş.
Renault bu modelden 500 adet üretmeyi planlıyor.
KAYNAK
Renault, Megane RS Trophy adındaki otomobilin hafifletilmiş R26.Rnin varisi olmadığını, ince bir şekilde modifiye edilmiş, sınırlı sayıda üretilecek bir model olduğunu söyledi.
Trophynin 2,0 litrelik dört silindirli motorunun gücü standart otomobile göre 15 bg artırılarak 265 bgye çıkarılmış. Tork da 20 Nm arttırılarak 360 Nmye yükseltilmiş.
Bu değişiklikler sayesinde Trophynin 0-100 km/s hızlanma süresi standart otomobile göre 0,1 saniye azalarak 6,0 saniyeye inmiş. Azami hız da 4 kilometrelik bir artışla 254 km/sye çıkmış.
Renaultsport mühendisleri standart 250deki süspansiyonu ve şasiyi değiştirmemişlerse de, otomobil F1den ilham alan Bridgestone Potenza RE050A tipinde lastiklerle donatılmış.
Tarz değişiklikleri arasında kırmızı detaylara sahip 19 inçlik parlak siyah Speedline alaşım jantlar, hava giriş delikleri ve kapılardaki Trophy çıkartmaları ve standart LED gündüz seyir farları bulunuyor.
Trophynin iç kısmına sarı renkte emniyet kemerleri ve detaylar içeren Recaro koltuklar ve motor performansı, hızlanma, tur süresi, g kuvveti hakkında gerçek zamanlı bilgiler veren bir Renaultsport Monitörü eklenmiş.
Renault bu modelden 500 adet üretmeyi planlıyor.
KAYNAK