Hepsiburada Tarafından Dolandırıldım

Yunus Sami

Öğrenci
11 Kasım‘da hepsiburada üzerinden bir koşu bandı satın aldım. Ancak ürünüm hala gelmedi. Ve problemim sadece bu değil. Ürünüm teslim edildi yazıyor. Hem de bana teslim edilmiş güya. Halbuki bana hiçbir şey teslim edilmedi. Koşu bandının yanında bir egzersiz tekerleği hediye ediliyordu. O egzersiz tekerleği gelmiş sadece ben evde yokken onu da site güvenliği teslim almış. Ama onu bile ben teslim almışım olarak yazmışlar.

10 gün boyunca ürünün satıcısı Finspor ile, kargo firması Ceva Lojistik ile ve tabi ki satıcı platform Hepsiburada ile defalarca kez görüştüm. Bazen günde 3-4 kez. Ama hiçbir şekilde bir sonuç alamadım. Her defasında hepsi “tarafınıza geri dönüş yapacağız” dediler fakat hiçbirinde de geri dönüş yapmadılar. Hatta uygulama üzerinden açtığım talepleri de hep reddettiler.

En son biraz sert konuştum. Ücret iadesi istiyorum artık dedim. Sonra mail yoluyla geri döndüler. Ama onda da demişler ki ürünü kargoya geri verin ücret iadesi yapalım. Aradım “Ürün bana hiç gelmedi ki neyi kargolayacağım” dedim. Özür dileriz, beklemeye devam edin geri döneceğiz dediler.

4 bin liram çöpe gitsin istemiyorum. Ki 4 bin lira gerçekten iyi para, içinde olduğumuz pandemi sürecinde...

Bu konuda yasal takip başlatmayı düşünüyorum. Acaba Hepsiburada’da yetkili bi tanıdığı olan var mı?
 
Hocam alışveriş siteleri aralarında en sağlam firma diye bilirdim hepsiburadayı şaşırdım bu konuya açıkcası işlemlerin çok daha hızlı olması için twitterdan yazın bence orada her konuda daha hızlı sonuç alırsınız.
Bence şuçu hepsiburadaya atmamalıyız bende birsürü kez alışveriş yaptım sıkıntı çıktığında hemen düzelttiler. Bence sıkıntı satan firma'da onlar verildiğini söylediği için hepsiburada bişey yapamıyor.
 
11 Kasım‘da hepsiburada üzerinden bir koşu bandı satın aldım. Ancak ürünüm hala gelmedi. Ve problemim sadece bu değil. Ürünüm teslim edildi yazıyor. Hem de bana teslim edilmiş güya. Halbuki bana hiçbir şey teslim edilmedi. Koşu bandının yanında bir egzersiz tekerleği hediye ediliyordu. O egzersiz tekerleği gelmiş sadece ben evde yokken onu da site güvenliği teslim almış. Ama onu bile ben teslim almışım olarak yazmışlar.

10 gün boyunca ürünün satıcısı Finspor ile, kargo firması Ceva Lojistik ile ve tabi ki satıcı platform Hepsiburada ile defalarca kez görüştüm. Bazen günde 3-4 kez. Ama hiçbir şekilde bir sonuç alamadım. Her defasında hepsi “tarafınıza geri dönüş yapacağız” dediler fakat hiçbirinde de geri dönüş yapmadılar. Hatta uygulama üzerinden açtığım talepleri de hep reddettiler.

En son biraz sert konuştum. Ücret iadesi istiyorum artık dedim. Sonra mail yoluyla geri döndüler. Ama onda da demişler ki ürünü kargoya geri verin ücret iadesi yapalım. Aradım “Ürün bana hiç gelmedi ki neyi kargolayacağım” dedim. Özür dileriz, beklemeye devam edin geri döneceğiz dediler.

4 bin liram çöpe gitsin istemiyorum. Ki 4 bin lira gerçekten iyi para, içinde olduğumuz pandemi sürecinde...

Bu konuda yasal takip başlatmayı düşünüyorum. Acaba Hepsiburada’da yetkili bi tanıdığı olan var mı?
Sorunun yoğunluktan olduğunu düşünüyorum.
 
Yahu neden uğraşıyorsun hepsioradayla? Gearbest gibi yerlerden söyle. Hem Artık hepsibruadada kötü satıcılar çoğaldı
Koşubandını gearbestten mi sipariş etsin. Ayrıca 30 kilo üzeri ürünler için gümrük müşavirliği ile anlaşıp ürünü gümrükten geçirmek gerekiyor. Birde vergi yüzde 20den 48e çıkıyor doğal olarak.
 
Koşubandını gearbestten mi sipariş etsin. Ayrıca 30 kilo üzeri ürünler için gümrük müşavirliği ile anlaşıp ürünü gümrükten geçirmek gerekiyor. Birde vergi yüzde 20den 48e çıkıyor doğal olarak.
Koşu bandını elle seçip alsın. Ancak yurtdışından öyle teknelojik ve hafif aletleri getirmek daha mantıklı. Hem ben pcbway adlı yerden 120 tane pcb getirmek için anlaşmak zorunda kaldım müşavirle:(
 
Büyük ihtimal kargo firmasında kaybolmuş ve vermişler gibi gösteriyolar çünkü hiç bilinmedik bir marka ve ismine bakılırısa büyük ihtimal aile firması
Finspor aile firması değil ayrıca İstanbulda 6 Avmde yeri olan bir firma. Ben 2007de İstanbul Optimum AVM açıldığında Migrosta part-time çalışıyordum. O zaman orada Finspor dükkanı vardı halen de var. Burada problem lojistik firmasından kaynaklanıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Koşu bandını elle seçip alsın. Ancak yurtdışından öyle teknelojik ve hafif aletleri getirmek daha mantıklı. Hem ben pcbway adlı yerden 120 tane pcb getirmek için anlaşmak zorunda kaldım müşavirle:(
Ama arkadaşın açtığı konu farklı.
 
Finspor aile firması değil ayrıca İstanbulda 6 Avmde yeri olan bir firma. Ben 2007de İstanbul Optimum AVM açıldığında Migrosta part-time çalışıyordum. O zaman orada Finspor dükkanı vardı halen de var. Burada problem lojistik firmasından kaynaklanıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ama arkadaşın açtığı konu farklı.
inanırım. bu yüzden aras kargo seçiliyor genellikle. veya yurtiçi
 
11 Kasım‘da hepsiburada üzerinden bir koşu bandı satın aldım. Ancak ürünüm hala gelmedi. Ve problemim sadece bu değil. Ürünüm teslim edildi yazıyor. Hem de bana teslim edilmiş güya. Halbuki bana hiçbir şey teslim edilmedi. Koşu bandının yanında bir egzersiz tekerleği hediye ediliyordu. O egzersiz tekerleği gelmiş sadece ben evde yokken onu da site güvenliği teslim almış. Ama onu bile ben teslim almışım olarak yazmışlar.

10 gün boyunca ürünün satıcısı Finspor ile, kargo firması Ceva Lojistik ile ve tabi ki satıcı platform Hepsiburada ile defalarca kez görüştüm. Bazen günde 3-4 kez. Ama hiçbir şekilde bir sonuç alamadım. Her defasında hepsi “tarafınıza geri dönüş yapacağız” dediler fakat hiçbirinde de geri dönüş yapmadılar. Hatta uygulama üzerinden açtığım talepleri de hep reddettiler.

En son biraz sert konuştum. Ücret iadesi istiyorum artık dedim. Sonra mail yoluyla geri döndüler. Ama onda da demişler ki ürünü kargoya geri verin ücret iadesi yapalım. Aradım “Ürün bana hiç gelmedi ki neyi kargolayacağım” dedim. Özür dileriz, beklemeye devam edin geri döneceğiz dediler.

4 bin liram çöpe gitsin istemiyorum. Ki 4 bin lira gerçekten iyi para, içinde olduğumuz pandemi sürecinde...

Bu konuda yasal takip başlatmayı düşünüyorum. Acaba Hepsiburada’da yetkili bi tanıdığı olan var mı?
Dolandırıldıysanız bile bunun Hepsiburada ile alakası olduğunu sanmıyorum. Çünkü aldığınız ürünün satıcısı Hepsiburada değil ve kargo şirketi de Hepsiburada ile anlaşmalı değil galiba. Bence fiyatı yüksek olan ürünlerin satıcısı Hepsiburada değilse alınmamalı.
 
Ben o yüzden hep satıcı Hepsiburada yazandan alıyorum ürünleri 5 yıldır müşterisiyim sadece tek bir siparişimde satıcı Hepsiburada değildi şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamadım dediğim gibi satıcı Hepsiburada yazandan al.
 
Üst