Yurtdışı iPhone 6s kendiliğinden garantiden çıktı.

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
12 Eki 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Rize
#1
İyi günler, ben 9 Şubat 2017 tarihinde New York Apple Store’dan A1633 model numaralı iPhone 6s satın aldım.

Bu telefon Apple Destek uygulamasında 1 yıl sınırlı garantisi var gözüküyor.

Apple Desteği aradığımda da bana normalde garantisi olduğunu fakat, Zorlu Center ve Akasya AVM’de destek göremeyecekmiş.
Sadece KVK, genpa gibi servis noktalarına götürebilecekmişim.

Telefonumun kilit tuşu bozuk, home tuşu geç algılıyor, hoparlörünün sesi çok az, şarjı çabuk bitiyor.

Telefonumu Bakırköy Başarı Servise yolladım destek görmeden geri geldi, garantiden çıkmış. Apple’ı aradım baya bi araştırdı ekranlarında IMEI numarası yerine MEID numarasımı girilmiş vs. bir sorun olduğunu, Kanada cihazı olarak gözüktüğünü, normalde garantisinin olduğunu söyledi.
Yine yolladım fakat yine garantisi yokmuş, Yine Apple’ı aradım garantisinin olmadığını söylediler. Ben bana geçen gün garantisinin olduğunu söylediniz dedim, bana sadece şuan garantisi olmadığını söylediler.

Bin hevesle aldığım telefonumdan garanti olayı yüzünden çok soğudum, kullanmak bile istemiyorum o derece. Telefonumun çok fazla sorunu var. Sizce telefonumu Amerika’ya yollamak dışında ne yapabilirim ?
 
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
3,960
Beğeniler
1,102
Puanları
113
Konum
Mersin
#3
İyi günler, ben 9 Şubat 2017 tarihinde New York Apple Store’dan A1633 model numaralı iPhone 6s satın aldım.

Bu telefon Apple Destek uygulamasında 1 yıl sınırlı garantisi var gözüküyor.

Apple Desteği aradığımda da bana normalde garantisi olduğunu fakat, Zorlu Center ve Akasya AVM’de destek göremeyecekmiş.
Sadece KVK, genpa gibi servis noktalarına götürebilecekmişim.

Telefonumun kilit tuşu bozuk, home tuşu geç algılıyor, hoparlörünün sesi çok az, şarjı çabuk bitiyor.

Telefonumu Bakırköy Başarı Servise yolladım destek görmeden geri geldi, garantiden çıkmış. Apple’ı aradım baya bi araştırdı ekranlarında IMEI numarası yerine MEID numarasımı girilmiş vs. bir sorun olduğunu, Kanada cihazı olarak gözüktüğünü, normalde garantisinin olduğunu söyledi.
Yine yolladım fakat yine garantisi yokmuş, Yine Apple’ı aradım garantisinin olmadığını söylediler. Ben bana geçen gün garantisinin olduğunu söylediniz dedim, bana sadece şuan garantisi olmadığını söylediler.

Bin hevesle aldığım telefonumdan garanti olayı yüzünden çok soğudum, kullanmak bile istemiyorum o derece. Telefonumun çok fazla sorunu var. Sizce telefonumu Amerika’ya yollamak dışında ne yapabilirim ?
Yurt dışı telefonlara sıkıntılı bu yüzden ya özel serviste yaptıracaksın söylediğin arızalar için değermi bilmem ya da 2.el piyasasına atacaksın. Hiç olmadı bu şekilde kullanırım derseniz bir şekilde kullanacaksın
 
Katılım
12 Eki 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Rize
#4
Hiç bir yere şikayet etme şansım yok mu. Sonuçta ben bunu 1 yıl garantisi var diye aldım, sonradan kendiliğinden garantiden çıktı.
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haz 2005
Mesajlar
13,693
Beğeniler
1,119
Puanları
113
Konum
İstanbul
#5
Avrupa'ya giden birisine de verebilirsin. Ordaki Apple Store içinde çözmeye çalışsın.
 
Katılım
12 Eki 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Rize
#6
Avrupa'ya giden birisine de verebilirsin. Ordaki Apple Store içinde çözmeye çalışsın.
Maalesef böyle bir şansım yok. Bu telefonu getiren yazdan yaza Amerika’dan gelen kuzenlerim var fakat bir yaz yollayıp diğer yaz geri geleceğini düşünürsem. Telefonun modeli eskiyecek :) Daha ne anladım o işten.
 
Üst
stat counter