Youtube İzlenme Sayısını Nasıl Arttırabilirim

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


antibursa11

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
6
Puanları
0
Merhaba Arkadaşlar Geçenlerde canlı yayın yapmayı sağlayan Twitcht Ortamındaki Bir Olayı Video Çekip Youtubeye yükledim. İlk Yükliyenlerden Olmama rağmen Başka bir Youtube Kanalı Benden saatler sonra yüklediği Halde Benim izlenme Sayımı 2ye katladı. Yüklediği İlk Anda Daha Hiç İzlenmemişken. Aradan 1 Gün geçti ve İzlenme Sayısı 2.5kat Fazla oldu.


Yaptığım Videolarda en uygun Etiketleri Koydum fakat googleye aratınca Benim videom İlk Sıralarda Çıkmadı. Adını Düzenledikten Sonra İlk Sıralara Çıkmaya Başladı. Fakat Hayla Benden Geç yüklemiş olan Sayfa benden 2.5KAT daha fazla izlendi.


yani Arkadaşlar youtubede izlenme olayını nasıl arttıracağım Onun kanalında Her dakka artmaya başlıyor. Bunun bir Yardımı varmı.



Ekli dosyayı görüntüle 13009
Ekli dosyayı görüntüle 13010
 

Spacebear

Üyecik
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
79
Puanları
6
Muhtemelen o arkadaşın içerik ile ilgili bir Facebook veya Twitter sayfası var ve yüklediği videoyu orada paylaşarak izlenen sayısını artırmıştır.
 

antibursa11

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
6
Puanları
0
dostum Adamın Reklamını Hiç görmedim. Bazı arkadaşlar Kanal yeniyse olabilir dediler. kanal 1 yılı aşkındır var içindede 30 sayı var benim abone sayım 20 Civarında onun 500. sadece bu video değil. Kanalın Yüklediği video 10 izlenme 1 gün Sonra 2.500 Civarında. bende paylaştım facebook gruplarında ama hayla benden fazla

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Ve şuan Bu Yazıyı yazarken bile 100 izlenme Sayısı Artmış Nasıl oluyor bu olay ya :cursing:
 

Spacebear

Üyecik
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
79
Puanları
6
dostum Adamın Reklamını Hiç görmedim. Bazı arkadaşlar Kanal yeniyse olabilir dediler. kanal 1 yılı aşkındır var içindede 30 sayı var benim abone sayım 20 Civarında onun 500. sadece bu video değil. Kanalın Yüklediği video 10 izlenme 1 gün Sonra 2.500 Civarında. bende paylaştım facebook gruplarında ama hayla benden fazla

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Ve şuan Bu Yazıyı yazarken bile 100 izlenme Sayısı Artmış Nasıl oluyor bu olay ya :cursing:
İllaki içerik ile ilgili bir çevresi vardır veya bot kullanıyordur.
 

antibursa11

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
6
Puanları
0
Tamamdır. Peki Bu bot yasal mı reklamlar ile para kazanmayı aktif etmiş. bot ile yaparsa hesabı kapatılmaz mı anlaşılmaz mı.
 

antibursa11

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
6
Puanları
0
Bugun 1Bin Olan Videosu Şuan 4bin Oldu. şuan bahsettiğim videosundada 3bin izlenme artmış nasıl oluyor adam günde 5bin izlenme yapıyor ?
 

antibursa11

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
6
Puanları
0
hocam ek olarak anasayfa videosunu youtubede aratında 140bin. videoya girince 160bin her dakka artış var bot olma ihtimali var mı
 

antibursa11

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
6
Puanları
0

arekamint

Asistan
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
280
Puanları
28
Diğer videoları da popüler ise Youtube sıralamalarda onu braz daha öne çıkartmış olabilir.

Youtube a sıralama reklamı vermiş olabilir.
Çok büyük bir sosyal medya hesabı olabilir de olabilir :)
 

Bak Bilgilere!

Üyecik
Katılım
15 Ocak 2016
Mesajlar
16
Puanları
1
Youtube'da, google adwords ile veya farklı sitelerde videosu ile ilgili reklam vermiş olabilir. Sende yapabilirsin reklamın ücretini senin belirleyip videonun tanıtımını yaptıra bilirsin.

Bot ile yaptığı zaman zaten gelir sağlamıyor sadece görüntülenme sayısı artıyor diye biliyorum.

Bide etiketlerinin gerçekten videonun bulunması sağlayacak etiketler mi onu sorgulamalısın.

Seo hakkında da internette araştırma yapmanı öneririm.

https://www.youtube.com/watch?v=llfoEHFypZk
 

Tripmaker

Asistan
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
161
Puanları
18
Arkadaşın olayını bende yaşadım. İzlenme sayısını kasanlar var ama nasıl halen fikrim yok.
 

ER43

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2015
Mesajlar
27
Puanları
1
Youtube de izlenmelerim nasıl artar sorusunun cevabı videoda :)
 

Death Mark

I have given a name to my pain, and it Batman
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,487
Puanları
113
Reklam sponsorluk kanalına özgü ne hakkında yayıncılık yapıyorsan çekilişler falan çok etkili olacaktır
 

gokhanseker

Üyecik
Katılım
19 Eyl 2018
Mesajlar
67
Puanları
8
Addmefast'da macro yüklemiştim sabah açık bırakıyodum akşam eve döndüğümde bayağı puan kasmış oluyordu oraya tüm sosyal hesaplarımı koyuyordum günde 1000 view alıyodum ben ama siliniyo youtube anlıyo bot yaptıgını ilginç
 
Üst
stat counter