Yeni Ekran Kartı Sorunu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


TARIK6767

Üyecik
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
4
Puanları
1
Arkadaşlar 2. el bir rx 560 almıştım adamdan alırken çalışıyordu fakat ben kendi pcme takınca driveri kurdum ve bir anda çalışmadı driver kuruluyor ama kurulmadı olarak gözüküyor aygıt yöneticisinden baktığımda hata kodu 43 windows bu donanımı durdurdu diyor ama pcyi güvenli modda açınca o hata kayboluyor ve bu aygıt düzgün çalışıyor yazıyor acil yardım lütfen
 

ÆSir

1881-193∞
Yönetici
Super Moderator
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
3,465
Puanları
113
Konum
Asgardia
Bu acil bir konu mu? Sürücüyü aldığın adam ile görüş.
 

TARIK6767

Üyecik
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
4
Puanları
1
zaten onunla konuştum ve şu anda sadece driveri yüklemeye çalıştığımda 1603 diye bir hata verdi yüklerken araştırdım ama düzgün bir şey bulamadım yardım edebilecek kimse yokmu?

---- Mesajlar birleştirildi ----

yine kurdum ama değişmediyine kod 43 hatası verdi
 
Son düzenleme:

Rint

Profesör
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,505
Puanları
83
Konum
Kayseri

Acildeki !!!! leri uzatacağına internette biraz araştırma yapsaydın ya :)
 

Görkem Say

FENERBAHÇE Düşmanlarını Yeneceğiz
Yönetici
Super Moderator
Editor
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
15,660
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
Eski ekran kartı sürücünü DDU ile kaldırdın mı yoksa direkt üstüne mi bunu yüklemeye çalışıyorsun?
 

TARIK6767

Üyecik
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
4
Puanları
1

Acildeki !!!! leri uzatacağına internette biraz araştırma yapsaydın ya :)
yaptım zaten o videodakiler işe yaramadı :)

---- Mesajlar birleştirildi ----

Eski ekran kartı sürücünü DDU ile kaldırdın mı yoksa direkt üstüne mi bunu yüklemeye çalışıyorsun?
tamamen kaldırdım sonra kurdum olmadı win 10 format attım olmadı win 7 kurdum olmadı hepsinde aynı hata
 
Son düzenleme:

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
1,966
Puanları
113
Konum
System32
Sana bence mining yapılmış yorulmuş ve sorunlu kartı satmış gibi yada sen sürücüleri yalnış kuruyorsun bilemiyorum neden çalışmasın ki ?
 

TARIK6767

Üyecik
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
4
Puanları
1
beyler sorunu çözdün sadece ekran kartı bdriverinin kurmaya çalıştım yani hdmı ses sürücüsü vb kurmadım sorun çözüldü
 
Üst
stat counter