Yeni binaya İnternet bağlatma/hat çekme

Bu konuyu okuyanlar

karakedi08

Öğrenci
Katılım
20 Şubat 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Arkadaşlar herkese merhaba. Bir konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var. Biz kentsel dönüşüm kapsamında eski binamizi yıkıp yerini yenisi yapması için bir müteahhit ile anlaştık. 1 yıl gibi bir süre içerisinde binamız tamamlandı ve yaklaşık 1 ay önce yeni evimize taşındık. Fakat bir sorun var. 1 yıllık süreçte oturduğumuz evdeki internetimizi yeni binamıza taşımak istedigimiz zaman bize altyapı olmadığını bu yüzden işlem yapamayacaklarını belirttiler. Ne yapmamız gerektiğini sorduğumuz zaman bize türk Telekom genel müdürlüğüne dilekçe vermemiz gerektiğini söylediler. Hesabı 3 aylığına dondurdular. Hemen gidip dilekçe verdik. Sokağımizda İnternet altyapısı var. Hatta fiber internet bile var. Hemen bitişiğimizdeki komşumuz fiber internet alabiliyor. Dilekçe verdik fakat haftalardır gelen giden kimse Yok. Sadece hat çekilecek fakat bu kadar basit bir işlem için haftalardır bekliyoruz. Bilişim teknolojileri / yazılım öğrencisiyim. O kadar plan proje beni bekliyor fakat internet olmadığı için hiçbir şey yapamıyorum. Birkaç gün önce konu ile ilgili btk ya şikayet de bulundum. Onlarda türk telekom ile iletişime geçmişler ( btk nin verdiği cevabı resim olarak yükleyeceğim. ) Ve türk telekom da bizi aradı. Btk dan talep geldiğini söylediler. Talebiniz alındı dediler. Ne zaman geleceksiniz dediğimde ise belli değil dediler. Ne yapacağım şaştım kaldım. Ne kadar daha bekliyeceğim ? Fikir, görüş ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar...
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20180220_173143.png
    IMG_20180220_173143.png
    167.9 KB · Görüntüleme: 20,087

hi-guys

Asistan
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
284
Reaksiyon puanı
74
Puanları
28
Yaş
27
(UZUN OLDU AMA OKUYUN )Merhaba. Yaklaşık bir ay kadar önce Türk Telekoma gittim vdsl internet satın aldım
(bulunduğum bölgede fiber yok) ve 1 haftada bağlanacağını söylediler. Ancak iki gün sonra bir mesaj geldi ve altyapı yok dediler ve eve elektrikçi çağırıp kablo döşettirin dediler. Onu da yaptırdık sonra tekrar mesaj geldi port yok diye başvurunuz iptal edilmiştir. Ben de müşteri hizmetlerini aradım bağırdım çağırdım pek işe yaramadı bana turcell vınn gibi alet satmaya çalıştılar ben kabul etmedim. Daha sonra neden ceo ya mesaj atmıyorum diye düşündüm ve twitterdan Paul Doany abimizi ve Türk Telekom Müşteri hizmetlerini etiketledim ve tweette sinirli bir şekilde yazdım. Peki sonuç ne oldu iki gün içinde geldiler port da açtılar kabloları düzenlediler ve interneti aynı gün kullanmaya başladım. Size de twitterdan ceo ya yazmanızı tavsiye ederim. Adam o kadar ilgili ki hemen size DM den ulaşıyor ve telefon numaranızı istiyor bire bir ilgileniyor yardımcıları. Twitter kullanıcı adınızı söylerseniz sdn forum üyeleri olarak tweet altında destekleriz
 

karakedi08

Öğrenci
Katılım
20 Şubat 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
(UZUN OLDU AMA OKUYUN )Merhaba. Yaklaşık bir ay kadar önce Türk Telekoma gittim vdsl internet satın aldım
(bulunduğum bölgede fiber yok) ve 1 haftada bağlanacağını söylediler. Ancak iki gün sonra bir mesaj geldi ve altyapı yok dediler ve eve elektrikçi çağırıp kablo döşettirin dediler. Onu da yaptırdık sonra tekrar mesaj geldi port yok diye başvurunuz iptal edilmiştir. Ben de müşteri hizmetlerini aradım bağırdım çağırdım pek işe yaramadı bana turcell vınn gibi alet satmaya çalıştılar ben kabul etmedim. Daha sonra neden ceo ya mesaj atmıyorum diye düşündüm ve twitterdan Paul Doany abimizi ve Türk Telekom Müşteri hizmetlerini etiketledim ve tweette sinirli bir şekilde yazdım. Peki sonuç ne oldu iki gün içinde geldiler port da açtılar kabloları düzenlediler ve interneti aynı gün kullanmaya başladım. Size de twitterdan ceo ya yazmanızı tavsiye ederim. Adam o kadar ilgili ki hemen size DM den ulaşıyor ve telefon numaranızı istiyor bire bir ilgileniyor yardımcıları. Twitter kullanıcı adınızı söylerseniz sdn forum üyeleri olarak tweet altında destekleriz
(UZUN OLDU AMA OKUYUN )Merhaba. Yaklaşık bir ay kadar önce Türk Telekoma gittim vdsl internet satın aldım
(bulunduğum bölgede fiber yok) ve 1 haftada bağlanacağını söylediler. Ancak iki gün sonra bir mesaj geldi ve altyapı yok dediler ve eve elektrikçi çağırıp kablo döşettirin dediler. Onu da yaptırdık sonra tekrar mesaj geldi port yok diye başvurunuz iptal edilmiştir. Ben de müşteri hizmetlerini aradım bağırdım çağırdım pek işe yaramadı bana turcell vınn gibi alet satmaya çalıştılar ben kabul etmedim. Daha sonra neden ceo ya mesaj atmıyorum diye düşündüm ve twitterdan Paul Doany abimizi ve Türk Telekom Müşteri hizmetlerini etiketledim ve tweette sinirli bir şekilde yazdım. Peki sonuç ne oldu iki gün içinde geldiler port da açtılar kabloları düzenlediler ve interneti aynı gün kullanmaya başladım. Size de twitterdan ceo ya yazmanızı tavsiye ederim. Adam o kadar ilgili ki hemen size DM den ulaşıyor ve telefon numaranızı istiyor bire bir ilgileniyor yardımcıları. Twitter kullanıcı adınızı söylerseniz sdn forum üyeleri olarak tweet altında destekleriz

İlginize çok teşekkür ederim. Şikayeti ilgilizcemi yazmalıyım yoksa Türkçe mi ? Aydınlatırsaniz çok memnun olurum.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Evet dediğinizi yaptım ve ard Arda 2 kez türk telekomdan arandım. Şuna çok şaşkınım. CEO abimiz sen çok yaşa. Ayrıca sanada sonsuz teşekkürler dostum. Sanırım yakın bir zamanda internetime kavuşacağım..
 
Son düzenleme:

hi-guys

Asistan
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
284
Reaksiyon puanı
74
Puanları
28
Yaş
27
İlginize çok teşekkür ederim. Şikayeti ilgilizcemi yazmalıyım yoksa Türkçe mi ? Aydınlatırsaniz çok memnun olurum.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Evet dediğinizi yaptım ve ard Arda 2 kez türk telekomdan arandım. Şuna çok şaşkınım. CEO abimiz sen çok yaşa. Ayrıca sanada sonsuz teşekkürler dostum. Sanırım yakın bir zamanda internetime kavuşacağım..
Rica ederim. Umarım kısa zamanda çözülür.
 

karakedi08

Öğrenci
Katılım
20 Şubat 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Tekrar merhaba. Dediginiz gibi ceo ya yazmak gerçekten işe yariyor. O akşamdan kisa bir süre sonra caddede kazı yapildi. Fiber döşendi. Geçen cuma ise kapimizin girişine kadar siyah boru cektiler. Artık sadece kablolama işleminin kaldığını uzun sürmeyeceğini soylüyorlar. Sorum şu; gerçekten az mı kaldı ? Ne kadar bekleyeceğim ?
 

hi-guys

Asistan
Katılım
5 Eylül 2016
Mesajlar
284
Reaksiyon puanı
74
Puanları
28
Yaş
27
Tekrar merhaba. Dediginiz gibi ceo ya yazmak gerçekten işe yariyor. O akşamdan kisa bir süre sonra caddede kazı yapildi. Fiber döşendi. Geçen cuma ise kapimizin girişine kadar siyah boru cektiler. Artık sadece kablolama işleminin kaldığını uzun sürmeyeceğini soylüyorlar. Sorum şu; gerçekten az mı kaldı ? Ne kadar bekleyeceğim ?
yaklaşık 3 ay olmuş son durumunuz nedir ?
 

karakedi08

Öğrenci
Katılım
20 Şubat 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaklaşık 1 ay felan oldu internetime kavuştum. Benimle aynı sorunu yaşayanlara Allah yardım etsin.
 

Sherlock.Holmes

Asistan
Katılım
10 Şubat 2018
Mesajlar
131
Reaksiyon puanı
51
Puanları
28
Sanırım internet ilk olarak yeni yapılan binanızda türk telekom ankastre kutusu olmadığı için bağlanamamış kazı çalışması ile bu sorunun giderildiğini düşünüyorum eğer boş port sorunu yaşamazsanız internetiniz kısa sürede bağlanır
 

memoguitar67

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Tekrar merhaba. Dediginiz gibi ceo ya yazmak gerçekten işe yariyor. O akşamdan kisa bir süre sonra caddede kazı yapildi. Fiber döşendi. Geçen cuma ise kapimizin girişine kadar siyah boru cektiler. Artık sadece kablolama işleminin kaldığını uzun sürmeyeceğini soylüyorlar. Sorum şu; gerçekten az mı kaldı ? Ne kadar bekleyeceğim ?
Selamlar, benim apartmanım’da sıfır ve internet altyapısı yok Telekom genel müdürlüğünü ara dediler ama ne çare.. Ben de ceo’ya Mesaj atmak istiyorum. İngilizce yazacağız di mi ?
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Valla bende ceo yazdım beni aradılar ama boş 14 aydır bekliyorum ben üstelik %92 AĞIR ÖZÜRLÜYÜM yatağa bağımlı bir şekilde yaşıyorum ama anlayan yokki yıl olmuş 2018 böyle sorunlar olmamalı
 

EterNexus

Öğrenci
Katılım
30 Temmuz 2018
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Ben de 3 yıl önce başvudum 15 gün önce geldiler belirli mahalle kitlesine kadar mahallelere internet altyapısı bağlıcaklarını söylediler ben açıkcası bu kadar kötü hizmet görmedim Acun Ilıcalı adaya internet getirdi istanbul un göbeğinde internet bağlatamıyoruz
 

EterNexus

Öğrenci
Katılım
30 Temmuz 2018
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28

EterNexus

Öğrenci
Katılım
30 Temmuz 2018
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Süperonline geri dönüş yaptı ve Türktelekomun adsl altyapısı geçmediği sürece fiber internet bağlatılamıyor
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,866
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,109
Puanları
113
hep btk nın b...k yemesi Turkcell'e engel olmak için çakal lübnanlıya yönlendirmek için...
 

Habibe tmbs

Öğrenci
Katılım
18 Ekim 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
32
Tekrar merhaba. Dediginiz gibi ceo ya yazmak gerçekten işe yariyor. O akşamdan kisa bir süre sonra caddede kazı yapildi. Fiber döşendi. Geçen cuma ise kapimizin girişine kadar siyah boru cektiler. Artık sadece kablolama işleminin kaldığını uzun sürmeyeceğini soylüyorlar. Sorum şu; gerçekten az mı kaldı ? Ne kadar bekleyeceğim ?

---- Mesajlar birleştirildi ----

Arkadasım bende bir bucuk yıldır altyapı bekliyorum altyapı yok diyip cıkıyolar işin içinden.benim ne yapmam lazım nereye basvurmam lazım anlatırmısın rica etsem
 
Son düzenleme:

gardenn

Öğrenci
Katılım
18 Ekim 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
38
Az önce süperonlineyi aradım ve Türktelekom gibi altyapı olmadığını ve gelmesinin uzun sürceğini belirttiler
Hocam sürekli rahatsız edeceksiniz. TT müdürlüklerine, müşteri hizmetlerine, bimer, cimere, btk ya, şikayetvar a ve her yere... Ben TT den ayrıldım. memnunum. Kabloneti, Türknet i de bir deneyin derim.
 

sduzgun

Öğrenci
Katılım
19 Ekim 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
36
bende ekim ayı başında yeni binaya taşındım , 9 ekim 2018 de gayrettepe telekom müdürlüğüne alt yapı kablosunun gelmesi için dilekçe verdim , aynı gün btk üzerinden iletişime geçtim dönüş yaparak talebimin işleme alındığını ilettiler. aradan 1 hafta geçti ses çıkmadı , buradaki bir arkadaşın türk tekeom ceo'suna yazma önerisi üzerine yazdım aynı gün dönüş yaparak , talebimin projelendirildiğini , projenin onayda olduğunu ilettiler. projenin onayının ne kadar süreceğini bilmediklerini , aracı firma, elektrik birimi vs vs bir çok birimden onaydan geçtiğini ilettiler. proje numarasını aldım , takip ediyorum umarım kısa sürede bağlarlar , ay başına kadar sonuç çıkmazsa ceo beye tekrar yazacağım.
 

Demirhan1872

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2018
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Arkadaşlar aynı sıkıntı bizim binada da var alt-yapı olmadığı için eve internet bağlatamıyoruz ne yapmamız gerektiğini soylermisiniz

---- Mesajlar birleştirildi ----

Arkadaşlar aynı sıkıntı bizim binada da var alt-yapı olmadığı için eve internet bağlatamıyoruz ne yapmamız gerektiğini soylermisiniz
Bide şu ceo bey e mesajımızı ingilizce mi yoksa türkçe mi iletmeliyiz
 
Son düzenleme:
Üst