Yalnızlık gelip gecici midir yoksa ömür boyu yapışır mı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Claynt

Asistan
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
497
Puanları
28
Kız erkek ilişkisi olarak algılamayın yani arkadaşsızlık mesela şu an benim var 2-3 arkadaşım ancak kendimi yalnız hissediyorum bunların 5-10 kişilik wp grubu var benide alın diyemiyorum onlar teklif etmeden ayıp olur falan yalnız oldugumu düşünüyorum bazen gereksiz mi saçmalıyorum sizce acaba yaşım 19 bu dönem de kafa nasıl çalışır bilirsiniz herşeye takıyorum
 

Narrator

Asistan
Katılım
6 Ara 2017
Mesajlar
294
Puanları
28
Kilit noktası 13-18 yaş arası. Bu yaşlarda sosyal olamazsan hayatın boyunca yalnız kalırsın yüksek ihtimal.
 

crow88

Profesör
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
3,594
Puanları
83
spora başla,orada içindeki çekingenliği atarsın,hemde çok iyi,sağlam arkadaşlar edinirsin,çevren genişler,hangi spor diye sorma,evde yemek yerken hoşuna gideni yersin:) evde,sporda da aynısını yap,hangisini kafan sardı ,ona başla.
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
3,508
Puanları
113
Konum
istanbul
Yalnızlık kader değildir, sen ortamını yaratacaksın. Arayan belasını da bulur, şifasını da :) Ne aradığını bilmen yeterli ve biraz da çaba, azim...
 

Claynt

Asistan
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
497
Puanları
28
Valla bilemiyorum nasıl cabalicam tanımadığım insanlara mı yazayım tanışmak için sosyal medya dan
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
3,508
Puanları
113
Konum
istanbul
Valla bilemiyorum nasıl cabalicam tanımadığım insanlara mı yazayım tanışmak için sosyal medya dan
Kesinlikle çet çut filan önermiyorum, saçma sapan arkadaşlıklar oluyor o zaman, aslında öylesine arkadaşlık da denilmez.
Arkadaş dediğin vefalı olur, yardımcı olur... Bunun ortamı da iyi kişilerin, yüksek karakterlerin takıldığı ortamları keşfetmekten geçer. Biraz zordur bulmak ama buna değer.
 

kmurat

Profesör
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
4,687
Puanları
113
Gemin batmış ve hiç kimsenin geçmediği bir yerde bir ıssız ada'da tek başına sağ kalmışsan, bil ki ömür boyu yalnız kalacaksın. Türkiye gibi bir ülkede 80 milyon kişi ile birlikte yaşıyorsan, o zaman en fazla, insanlarla ilişki kurmayı öğrenip, ve ortak yaşamayı öğrenene kadar yalnız kalacaksın.
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
3,508
Puanları
113
Konum
istanbul
Bir insan ıssız adaya da düşse, mezara da girse asla yalnız kalamaz :D İyi veya kötü mutlaka birileri çıkar .
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
3,508
Puanları
113
Konum
istanbul
Saçmalıktan başka bir şey değil şu yazdığın. Merak edersen uzun uzun yazarım birazdan.
Neresi saçmalık, merak ettiğimden değil senin değerli düşüncen hakkında bizi aydınlatman gerekiyor çünkü bir eleştiri de bulunuyorsun ve sebepsiz yere belki de haksız yere...
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
3,508
Puanları
113
Konum
istanbul
Ben her fikre her kişiye saygı duymam ama hakkı vardır dinlemek gerekir diye düşünürüm. Bir dinleyelim bakalım. Sonuçta insanınz, hatamız olabilir, yanlışımız neymiş bilelim.
 

kmurat

Profesör
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
4,687
Puanları
113
Ne saçmalayacağını henüz kendi de bilmiyor.
 

Narrator

Asistan
Katılım
6 Ara 2017
Mesajlar
294
Puanları
28
Neresi saçmalık, merak ettiğimden değil senin değerli düşüncen hakkında bizi aydınlatman gerekiyor çünkü bir eleştiri de bulunuyorsun ve sebepsiz yere belki de haksız yere...
Her şeyin sebebi genetik. Ergenlik dönemine kadar başka çocuklarla konuşmak konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadığımı hatırlıyorum. Çocukluğumda birkaç mahalle arkadaşım vardı ama aynı zamanda kitap okumaktan ve bilgisayarla uğraşmaktan zevk alıyordum (ailem beni bir salak olarak yetiştirdi.) 13 yaşındayken hayatımda meydana gelen bazı olaylar nedeniyle hafif ama inatçı bir depresyona girdim. Bu süre zarfında bütün sosyal etkileşimi kestirdim ve gece gündüz bilgisayar başında oturdum. Ne alaka mı? Ailemdeki herkesin -benim kadar olmasa da- sosyal anlamda az çok problemi vardı, sosyalliğin en önemli olduğu yıllarımı evde geçirmek zorunda kaldım, ve akıl sağlığıma aşırı derecede zarar verdi. Lise 1'deyken hiç kimseyle konuşmayan garip çocuktum. Sonuç? 1 sene sınıfta kaldım liseyi zar zor bitiriyorum neredeyse 19 yaşıma gireceğim bu zamana kadar bir kızla veya erkek arkadaşlarla bir ilişki yaşamadım. Babam çocukluğum sırasında anneme kötü davrandığını görmeseydim, muhtemelen kadınlarla çok daha içli dışlı olurdum.

Hayatımın boktan analizine, genetiklerime dayanarak başkalarıyla sosyalleşmede genetiğin büyük katkısı olduğunu söyleyebilirim. Eğer sağlıklı bir ergenlik geçirdiysen bir ihtimal düzelme şansın var. Ama çocukluğun sırasında büyük ölçüde sıkıntılar yaşadıysan, muhtemelen seni daha kötü bir şekilde etkileyecek.
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
3,508
Puanları
113
Konum
istanbul
Ruh çok önemlidir, kalp ve akıl sağlığı sadece genetik demek değildir. Doğuştan engelli hem de epey bi engelli bir çok kişi hayatını güzelleştirebilirken karamsarlığa kapılmak ve pes etmek zaten hayatın anlamını unutmak demektir. Hayatımızı ne olursak olalım, nasıl görünürsek görünelim asla umudumuzu yitirerek devam ettiremeyiz. Yaşama savaşma azmiyle tutunmamız gerekir, hayatı biz güzelleştirebiliriz, hayat ise bizi imtihan etmek için var edilmiştir. Dolayısı ile bu perspektiften baktığımızda derin yaralardan, çeşitli kaygılardan kurtulmuş oluruz. Dünyanın gelip geçici ama önemli de bir yer olduğunu, bu hayatta bizim bir amacımız olduğunu, iyi yetişmek, iyi bir yuva kurmak ve iyi bir geçim sağlamak en başta gelen vazifelerimizden olduğunu aklımızdan çıkarmadan çalışmalıyız . Bu gerçek hangi hal ve şartta olursak olalım geçerlidir. Tüm sıkıntılar geçicidir eğer biz inanırsak ve doğru bi şeyler yapmayı becerebilirsek... Kendimize ait düşünceleri saplantılı bir halde karamsarlık doktrini, yasası imiş gibi kabul etmemeliyiz, baştan kaybederiz yoksa...
 

kmurat

Profesör
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
4,687
Puanları
113
Bunun genetik ile bir ilgisi yok. Bilinçsiz Bilgisayar kullanımı insanları pasifleştiriyor.
 

mertince

Üyecik
Katılım
21 Eki 2018
Mesajlar
77
Puanları
18
Kız erkek ilişkisi olarak algılamayın yani arkadaşsızlık mesela şu an benim var 2-3 arkadaşım ancak kendimi yalnız hissediyorum bunların 5-10 kişilik wp grubu var benide alın diyemiyorum onlar teklif etmeden ayıp olur falan yalnız oldugumu düşünüyorum bazen gereksiz mi saçmalıyorum sizce acaba yaşım 19 bu dönem de kafa nasıl çalışır bilirsiniz herşeye takıyorum
Konu nerden nerey geldi neyse Claynt kardeş yanlızlığı azaltmak ve arkadaş bulmak için en iyi yapabileceğin şeylerden biri spor yapmak çünkü cidden sana benzer kişiler bulabiliyorsun bence denemene değer
 

Claynt

Asistan
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
497
Puanları
28
Bilmiyorum arkadaşlar bu yaşta şükür 45 bin liralık arabam var altım da para da bi öğrenciye göre cok cok iyi 1100tl gibi bi para cekıyor ay sonu cebıme şimdi liseden bi arkadaşla buluştuk manitası geldi onun baya keyifli vakit geçirdim başka mekana gectiler gel 101 oynarız falan spora gidicem gelmiyim dedim spordan döndüm şuan yazıyorum. bu cocukla biraz takılsam baya ortamım olucak gibi baya cevresi var
 

kmurat

Profesör
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
4,687
Puanları
113
Judo'ya git. Hemen yakın temasa geçiyorsun. Bu da sana ileride sözlü iletişime geçiş için tecrübe ve güven verir.
 
Üst
stat counter