Yalı Spor'dan Alışveriş Yapmayın!

Bu konuyu okuyanlar

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Yalı Spor'un internet sitesinden bir çanta siparişi verdim. Ödeme yöntemi olarak havale yolunu seçtim. Ürünün ücretini havale yaparak yatırdım.

Ardından mail attım ve ücretini yatırdığımı, ürünün elime ulaşmasının hızlandırılmasını talep ettim ve gelen mailde siparişimin ön sıralara alınacağı yazıldı.

Buraya kadar her şey tamam. Lakin bundan sonrası tam anlamıyla felaket, hatta rezalet.

Sitede ürünler 5 iş günü içerisinde yollanır yazıyor. Ben ürünü 30 Ocak'ta sipariş verdim. 31'inde 1'inde ve en son dün yani 2 şubat'ta müşteri hizmetlerini terar tekrar aradım. Sorun şuydu

SİPARİŞ DURUMUM : ÖDEME BEKLENİYOR!

Bir ton ıvır zıvır kolpa laf söylediler. Banka hesaplarında sorun oluşmuş. (Yersen)

Bugün yani 5. iş günü..... Sipariş durumum "Ürün tedarik ediliyor" şeklinde değişti. Ben de kızdım ve sitenin online chat bölümünden durumu yazdım. Sorumu sordum ve müşteri hizmetleri cevap vermeden sohbetten ayrıldı. Bu da resmi :

yalı sport.JPG


Yani gerçekten rezalet. Bence bu siteden alışveriş yapmayın yaptırmayın.
 

Simsizz1905

Doçent
Cezalı
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
972
Reaksiyon puanı
334
Puanları
83
Geçmiş olsun pesimist. Bakıldığında güvenilir bir siteye benziyor ama yaptıkları dolandırıcılık. İleriki süreçte ne yapmayı düşünüyosun ?
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Yalı Spor zaten büyük bir firma. Öyle dandik bir yer değil. Pazartesi yollamazlarsa siparişi iptal yoluna gideceğim.
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Teşekkür ederim.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,116
Puanları
113
benim elim o siteye hiç gitmez zaten oto kontrolüm ve axess amcanın da desteği ile yalı spor yok hükmünde benim için...
bizim lokasyonda min.3 tane şubesi var...
geçmiş olsun benden söz et korkarlar biraz...
 
Son düzenleme:

utkuversus

Mizuru
Emektar
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
17,627
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,135
Puanları
113
Yaş
20
Gecmis olsun dostum.
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Sağ olun arkadaşlar. Pazartesi günü gelişmeleri tekrar yazarım.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
" Yalı Spor'dan Alışveriş Yapmayın!" başlığı abartılı değil mi sence? Yalı Sporla yaşadığım sorun daha doğru olacak diye düşünüyorum. Sonuçta sizin bir hata ile karşılaşmanız herkesin karşılaşılacağı bir hata olmayabilir. Sonuçta insan yapımı bir sistem. Siteyi savunmuyorum ama başlık bana göre bariz abartılı.
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Bir sürü hatalar silsilesi var farkındaysan.

-Siparişinizi öne alacağız
-4 gün boyunca ödeme bekleniyor demesi
-Bankada problem oldu yalanı
-Müşteri hizmetlerinin cevap vermeden konuşmadan ayrılması.

Bütün bunlardan sonra başlık tam da yerinde bence.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Biz forumda yaşanan bir hata yüzünden SDN FORUMA GİRMEYİN başlığı atsak nasıl olur? Olmaz dimi? Neyse...
 

Ahmethz

Müdavim
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
83
ilk defa duydum bu siteyi
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,116
Puanları
113
yok abartılı değil abartılı olan o müdürü elime geçirince 32'lik dişlerini söküp tespih yapıcam derse....
 

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,559
Reaksiyon puanı
344
Puanları
83
Biz forumda yaşanan bir hata yüzünden SDN FORUMA GİRMEYİN başlığı atsak nasıl olur? Olmaz dimi? Neyse...
Burada uye böyle konu acsa sorun yok desteklersin ikili oynama şimdi
Müşteri haklidir, baslik ta yerinde olmuş.
 

nextman

Müdavim
Katılım
28 Nisan 2010
Mesajlar
1,221
Reaksiyon puanı
567
Puanları
113
Ünlü bir giyim mağazanın online sitesinin bana yaptığı daha büyük bir kazık tı tek seferde 3D secure ile bir defa yaptığım alışverişi 4 defa çekmiş. Anında bankadan uyarı geldi iade ettirene kadar alnımın damarı çatladı .Bence bu tür konuları paylaşmak da sıkıntı yok .
 

REDFOKS

Müdavim
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
63
Bunca zamandır internetten alış veriş yaparım ilk kez duydum bu siteyi ilginç...
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Bunca zamandır internetten alış veriş yaparım ilk kez duydum bu siteyi ilginç...

Hacım buna site demek yanlış. Yalı spor Türkiye'nin pek çok yerinde mağazası olan büyük bir firma. Bu da bu firmanın sitesi.
 

michuozawa

Müdavim
Emektar
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,604
Reaksiyon puanı
492
Puanları
83
yerinde başlık, üstüne gidilmese para yanar gider.
en güzeli sosyal mecralarda şikayeti dile getirip bunu yaymak o zaman tıpış tıpış peşine düşüyorlar işin.
keskinoğlu ile öyle bir sorunum olmuştu, ancak çok iyi geri dönüş yapmışlardı.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Arkadaş ne yandaşsiniz be mesajlarımı niye sildiniz. Konduramadiniz mi?
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
Arkadaş ne yandaşsiniz be mesajlarımı niye sildiniz. Konduramadiniz mi?

Sadece senin mesajların silinmedi. Ortalığı karıştırmaya gerek yok. Sakin olmak iyidir.
 

BJKolik

Dekan
Katılım
31 Aralık 2016
Mesajlar
6,419
Reaksiyon puanı
6,757
Puanları
113
Geçmiş olsun bence direk iptal edin geçin.
 

unsur

Asistan
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
311
Reaksiyon puanı
106
Puanları
28
Yaş
43
National Geographic dergisi yıllık abonesiyim, bugün ayın 4'ü insanlar bayiilerden şubat sayısına ulaşırken halen bana bu ay ki sayı ulaşmadı, telefon açacağım birazdan ve sorunun kaynağını öğrenmeye çalışacağım. Şimdi Nat Geo'yu almayın aldırmayın demek ne derece doğruysa, senin başlığında o derece doğru.

Öncelikle bir sorun oluşmuş, elektronik ortamda bu sorunlar oluşabilir, sizi anlıyorum bir şeyi aldınız ve bir an önce kullanmak istiyorsunuz, hakkınız ancak bende Koçtaş ile aynı sorunu yaşadım. Ödeme sorunu ndan kaynaklı ve gecikme sonunda ürünün ellerinde kalmadığındanda 15 günü buldu siparişin elime ulaşması. Şimdi herkese Koçtaş'tan alışveriş yapmayın, berbat ötesi alışveriş deneyimim yüzünden Kkmse alışveriş yapmasın Koçtaş'tan falan ddemiyorum. Sorun varsa burada paylaşırsın, zaten insanlar gerekli hassasiyeti gösterir. Siparişinde zaten en kısa sürede eline ulaşacak sürede tedarik edilir, çünkü firma merdiven altı diye tabir edilen firmalardan değil ki.
 

castlerock

Asistan
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
282
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Yaygın perakende ağına sahip birçok firma bizim de internet mağazamız olsun mantığı ile e-ticaret sayfası açıyor. Piyasada yetkin personel az, bu işi zaten asıl işi olarak yapanlar kaliteli hizmet veriyor ve hızlı büyüyor. Başta bahsettiklerim ise beceriksizliklerinden/ilgisizliklerinden böyle küçük operasyonlarda dahi başarısız oluyorlar... Bu da marka imajlarına ciddi zarar veriyor.
 
Üst