Xiaomi mi6 vs One plus 5

Konusu 'Telefon Önerileri' forumundadır ve EGEMEN ŞENGÜL tarafından 25 Haziran 2017 başlatılmıştır.


  1. EGEMEN ŞENGÜL

    EGEMEN ŞENGÜL Üyecik

    Katılım:
    3 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İSTANBUL

    - Xiaomi mi6 vs One plus 5

    Merhaba arkadaşlar sizce bu iki telefondan hangisini almalıyım neden?
     


  2. lgsever

    lgsever Profesör

    Katılım:
    5 Nisan 2017
    Mesajlar:
    1.738
    Beğenileri:
    377
    Ödül Puanları:
    83
    Cinsiyet:
    Erkek
    İkisinde harika telefonlar ama bana kalırsa one plus 5 ama tr de bulabilirseniz
    --- Gönderi Güncellendi ---
    Pardon mi 6 ben oneplus 5 i daha iyi biliyordum bence mi 6

    Xiaomi Mi 6 (64 GB) - OnePlus 5 Karşılaştırması - Epey
    Göz atabilirsin buradan
    --- Gönderi Güncellendi ---
    Yani hangisini alırsan al üzülmezsin
     
  3. Akif52

    Akif52 Profesör

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    48
    OnePlus 5 al. Neden mi? 6 GB ve 8 GB Ram opsiyonu, LPDDR4X teknolojisi (Her ikisinde var.), Harika bir Dual Camera ve Ön kameraya sahip, (Kaldı ki arka kamera ile ciddi anlamda güzel görüntüler mümkün, ayrıca 1080p 60 FPS çekimde var, 4K 30 fps.), Tamamen metal dayanıklı kasa, Gorilla Glass 5 Ekran, tasarım olarak Xiaomi mi6'dan daha iyi olmuş eminim tutuş hissiyatı çok iyidir. Videolarda izlemiştim Xiaomi mi6'da çok dandik bi kasa kullanmışlar arkadaki camdaki boya dökülebiliyor sanırım adam videoda gösteriyordu. Ayrıca Xiaomi mi6'nın kamerayla çekilmiş fotoğraflarını ve videolarını gördük. Gerçekten kötüydü. Zaten ikisinde de SD kart desteği yok. Uzatmaya gerek yok. Ancak çıksa Mi7 falan beklenir. (Aslında mi note 3'den umutluyum veya mix 2..) Daha fazla bilgi için: https://oneplus.net/5

    Bu arada OxygenOS çok güzel olmuş. Dash Charge'la Oneplus'ın batarya konusundaki vaatleri çok yüksek. Zamanla göreceğiz.
     
  4. Murat Burç

    Murat Burç Rektör

    Katılım:
    22 Haziran 2016
    Mesajlar:
    12.904
    Beğenileri:
    2.886
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Kütahya Merkez
    4k videoda sarsıntıyı önlemek dışında one Plus 5 düşük ışık tarafinda da geceleri sağlam durman gerekiyor op5le
     
  5. Akif52

    Akif52 Profesör

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    48
    Bu durumda mi6'yı mı alması gerekiyor yani?
     
  6. TeknoLee

    TeknoLee Asistan

    Katılım:
    22 Haziran 2017
    Mesajlar:
    485
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    One Plus 5 ram konusunda ezer geçer. Ama kamera konusunda bir şey diyemem.
     
  7. Ebubekir Demirhan

    Ebubekir Demirhan Doçent

    Katılım:
    7 Ekim 2016
    Mesajlar:
    858
    Beğenileri:
    169
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    OnePlus 5 bence daha iyi ama tedarik etmen ve ikinci elde satış daha zor vede şuan esnaflarda 400 tl fark var 2100 civarlarında garantisiz şekilde bence o farkı verecek kadar fark yok bazı noktalarda mi6 daha iyi f/p açısından mi6 alırım ama bütçe sıkıntı değilse oneplus alırım, belki ama ben bütçem ikisinede yetse yine mi6 alırım miui arayüzünü çok sevdiğimden
     
  8. Murat Burç

    Murat Burç Rektör

    Katılım:
    22 Haziran 2016
    Mesajlar:
    12.904
    Beğenileri:
    2.886
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Kütahya Merkez
    Hayır Op5 alsın bunlar dışında Op5 tercih etmeli diyorum
    Unutmuşum
    Birde op5in FHD60 avantajı var sanırım
    --- Gönderi Güncellendi ---
    Mesele şu OP5in EISi FHDde çok iyi çalışıyor fakat 4Kda çöp gelen geçenden tokat yiyor. Özellikle S8 ve iP7 Plus çok bariz eziyor 4k video stabilizasyonunda. Büyük ihtimal Mİ6da OIS avantajı ile biraz öne geçecek ama onun da OISi S8 ve iP7 plus ile kıyaslanamaz bu ikili mi6yı ezerler.
    OIS olmadığı için düşük ışık çekimlerinde OP5 ile sağlam durasın ki resim kaymasın çünkü izlediğim bir videoda OP5 , yine F1.7li S8den yine başka avantajlar içinde olsa bile OIS yüzünden S8den tokat yiyordu sağlam durmak mesele sağlam durursan OP5 ile de güzel sonuçlar elde edersin.
    Mesele şu Oxygen OS gördüğüm kadarılı ile MİUdan daha sade ve hızlı bu hız farkını günlük hayatta hissedemezsin. OP5in düşük ışık çekimi sağlam durursan Mİ6dan biraz daha iyi gibi duruyor. ve benim bildiğim (yanlışsam bilgilendirin ) Mİ6da kesin FHD60 FPS yok OP5de ise sanırım var . Ben OnePlus cı olduğum ve arka kameraları bazı alanlarda daha başarılı bildğim için OP5 alırdım. Tabi garantisiz vs ithalat garantisinde garantisizi seçebileceksen OP5 alırsın
     
  9. Yersiz76

    Yersiz76 Üyecik

    Katılım:
    Perşembe
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    Snapdragon 835, 6GB ram, 2,45 işlemci hızı her ikisinde de aynı. Nasıl biri diğerini ezer? ki hız testlerinde mi 6 daha iyi sonuçlar veriyor.

    Diğer yandan, teknik özellikleri çok çok yakın bu iki telefondan birisi seçilecekken rami kamerayı vs konuşmak saçma olur, çok çok ufak farklar var, biri bir yerden biri başka yerden kazanıyor. esas ayırt edici olan şu ki: Mi6 da suya ve toza karşı dayanıklılık var, fiyatı daha düşük, SAR değeri çok çok çok daha düşük, ekran boyutu/pil oranı sebebiyle pili daha iyi gidiyor. Yani mi6 bu yarışı her türlü kazanır. Türkiyeye resmi satışlarının başlamasıyla garanti olayları, ulaşılabilirliği, tamir/garanti/yedek parça/ikinci el satış işlerinde de çok önde. kardeşim mi6 al kafan rahat etsin.
     
  10. Zaptoss02

    Zaptoss02 Asistan

    Katılım:
    31 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    Mi6 kamera vasat gerçekten vasat 2300 lira verip note 4 kamerası almak gibi bişey
     
  11. ahmettaha111

    ahmettaha111 Üyecik

    Katılım:
    30 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    ben one plus 5 alırdım ekran daha büyük pil daha ii dayanır kamera beim içben one plus 5 alırdım ekran daha büyük pil daha ii dayanır kamera beim için öenmli deil ha kamera ii olsun dyorsan mi 6 ama arasında çok far yok
    --- Gönderi Güncellendi ---
    ben one plus 5 alırdım ekran daha büyük pil daha ii dayanır kamera beim için öenmli deil ha kamera ii olsun dyorsan mi 6 ama arasında çok far yok
     


  12. TeknoLee

    TeknoLee Asistan

    Katılım:
    22 Haziran 2017
    Mesajlar:
    485
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    Hah, aralarında performans farkı çok az olan iki telefondan bahsedildiği zaman kameradan bahsetmek saçmamı oluyormuş? :D Tamam, senin için kamera önemli olmayabilir, ama soran arkadaş için neyin önemli olup olmadığını nereden bildiğini sorabilirmiyim? Hangi hız testinde benzer sonuç verdiklerini söyleyebilir misin? Bataryasının daha iyi gittiğini nasıl bu kadar emin bir şekilde iddia edebiliyorsun? Ekran boyutu daha büyük olsa da One Plus 5 in ekran parlaklığı daha düşük ve Saf Android kullandığı için bataryası çok daha iyi gidiyor. Çok biliyorsan git batarya testlerini izle gör. Xiaomi nin MIUI arayüzü stabilizasyon konusunda Saf Android e göre daha kötü, o yüzden batarya süreleri daha kısa oluyor. Herşey ekran boyutu olsaydı, Iphoneların bataryaları herkesi tokatlardı. Git testlerde 6.3 inçlik Note 8 in 5.5 inçlik Iphone 8 Plus la nasıl benzer batarya performansları sergilediğini izle. :D Bir de toza dayanıklılıkla nasıl fark yarattığını merak ettim doğrusu:D Kamera önemsiz oluyor, ama sıçramalara karşı koruma seviyesindeki suya dayanıklılık fark yaratıyor?:D Ki mi 6 da toza dayanıklılık yok. Bir yorum yapacaksan önce git doğru dürüst bilgi topla sonra yap.
     
  13. Zaptoss02

    Zaptoss02 Asistan

    Katılım:
    31 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    +1
     
  14. Moneyshaker

    Moneyshaker Üyecik

    Katılım:
    21 Eylül 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İzmir
    One plus şirketi bilgileri çalıyor diye haberler çıktı ne kadar doğru bilmiyorum ama insanı kuşkuya düşurmuyor değil ayrıca arada 400 lira gibi bir fark var bu kadar fiyat varkini sadece kameraya verildiğini düşünüyorum benim görüşüme göre mi6 nin kamerası vasat değil sonuçta profesyonel çekimler yapmıyoruz 400 lira da büyük bir fark
     
  15. beyzabetül

    beyzabetül Profesör

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2.208
    Beğenileri:
    171
    Ödül Puanları:
    63
    bende s8 den vazgeçip mi 6 mı alsam :)
     
  16. Zaptoss02

    Zaptoss02 Asistan

    Katılım:
    31 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    Mi6 kamerası s8 in %50 si etmez
     
  17. cern99

    cern99 Profesör

    Katılım:
    5 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    2.135
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    83
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İzmir
    Boşver onu S8'i aşağılama kompleksi var arkadaşta.
     
  18. Yersiz76

    Yersiz76 Üyecik

    Katılım:
    Perşembe
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    öncelikle bu bir kamera kıyası.
    bu hız testi.
    Diğer yandan dediklerimi adam gibi okumayacaksan ya da okuduğunu anlamıyorsan sıkıntı var demektir. kamera ve ram konusunda çok çok çok az farklar olduğu için bunları konuşmaya gerek yok demedim, kamerayı s.. et telefon kamerasından ne bekliyosun demedim. ikisinin kameraları arasında çok az bi fark var ve mesela bu benim attığım videoda mi 6 daha iyi. zaten kamera teknik özelliklerine bakarsan mi 6 alma oneplus5 al ya da tam tersi dedirtecek bir fark yok aralarında. herşey ekran boyutu demedim ayrıca. ekran boyutu BÖLÜ pil kapasitesi dedim. ya gerçekten çok zekisin de algı operasyonu yapıyosun ya da gerçekten gerizekalısın hangisi bilemedim ama note 8in bataryası 3300 mAh iken iphone 8plus 2675 mAh. yani aynı performansı göstermeleri çok normal. he verdiğin örneklerin saçmalıklarına rağmen bu iki telefonun batarya ömürleri konusunda haklıymışsın oneplus ın bataryası daha uzun süre gidiyor. beğenmediğin sıçramalara karşı dayanıklılık sertifikası az şeyi içermiyor ki ben elim ıslakken telefon tuttuğum için bundan 3 sene önce lg g2 mi kaybettim. ses açma kapama tuşundan sızan su anakartı yaktı 1000 liralık telefona 700 lira masraf istediler, ödeyemedim yaptırmadan hasarlı fiyatıyla sattım. ayrıca kaaaaç sözümden bi ikisini bi tarafından anlayıp bana ahkam kesmişsin ama "Türkiyeye resmi satışlarının başlamasıyla garanti olayları, ulaşılabilirliği, tamir/garanti/yedek parça/ikinci el satış işlerinde de çok önde" dediğim şeye bişey dememişsin, satış sonrası hizmetleri ve garanti kapsamları, hatta bi iki senede bir telefon değiştirilen günümüzde ikinci el satıştaki talep oranı, firmanın bu yıl kırdığı satış rekorlarına bakarak öngörülen pazar genişliği hakkında bişe demeyecek misin? ya da mesela şey, SAR DEĞERİ. telefonun sar değeri kafa ölçümlerinde 1300 1400lerde çıkıyo kardeşim bunun gibi bi telefon daha var mı? 50 liraya bi powerbank alırsın batarya ihtiyacın karşılanır, kamerada zaten nerdeyse fark yok olanda da ben hep xiaominin üstün olduğunu gördüm, ama hadi de ki oneplus önde bi milim, değer mi? kanser olursun lan zararlı zararlı. tüm telefonların sar değerlerinden 3 -4 kat daha fazla oneplus 5. ki bir de fiyat farkı var.
     
  19. TeknoLee

    TeknoLee Asistan

    Katılım:
    22 Haziran 2017
    Mesajlar:
    485
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
    1.) Bir Lg G2 ile One Plus 5 in suya dayanıklılık seviyelerini bir tutarak kelimelerle tarif edilemeyecek kadar zekice bir şey yaptın:D Lg G2 nin bataryası değişebildiği için suya dayanıklılığı sıfırdı ve suyu tamamen geçiriyordu, ki sen de bunu deneyimlemişsin, bırak One Plus 5 gibi bir amiral gemisini, artık batarya değişimi olmayan, arka kapağı açılmayan orta segment telefonlar bile suyu kolay kolay geçirmiyor, One Plus da kağıt üzerinde sıfır suya dayanıklılık olsa dahi en az Mi 6 daki kadar suya dayanıklılık var, One Plus ki suya toza dayanıklılık daha fazla olsun diye Micro SD kart girişini kaldırdı. Onu Mi 6 da yaptı, ama şimdi git ıslak elle One Plus 5 i tut G2 ye olan oluyor mu görürsün.
    2. Kamera konusunda attığın video detaysız ve kalitesiz, ki bu videoda dahi One Plus ın bazı noktalarda bariz üstünlüğü görünüyor, eğer kamera konusunda çok meraklıysan daha detaylı düşük ışık, video çekimi karşılaştırmalarını izle, One Plus düşük ışıkta üstün, Mi6 bir noktada daha iyi o nokta da OIS olması, ama telefon kamerasından bir halt olmaz dediğine göre OIS in ne olduğunu bilmeyebilirsin, çok meraklıysan git araştır:D
    2. Performans konusunda en sağlam karşılaştırmaları yapan kanallar bellidir, bu karşılaştırma çok sağlıklı değil, One Plus 5 in 8 GB ram lisi S8 de dahil tüm telefonları tokatlıyordu, 6 GB lısından bahsediyoruz, Xiaomi işlemci optimizasyonunda o kadar kötü ki zamanında Snapdragon 820 li Mi 5 modeli Snapdragon 625 li orta segment model olan Zenfone 3 ten hız testlerinde tokat yemişti, Snapdragon 659 lu Samsung C9 Pro Snapdragon 821 li Mi Mix i geçmişti, Mi 6 da bu durum biraz düzeltildi ama hala kötü. Hem Benchmark puanları, hem performansı. Mi 6 gibi boyutu küçük, ekran parlaklığı az bir telefon, üstelik de 6 GB ram li bir telefon 5.8 inçlik çok daha üstün ekran parlaklık düzeyine sahip 4 GB ram li s8 tarafından geçilmişti, One Plus 5 in 6 GB ramlisi onu geçiyor, 8 GB ramlisi zaten eziyor
    3. Note 8, Iphone 8 Plus örneğimide yorumlama şekline sadece gülüyorum:D Note 8, devasa bir ekrana sahip, 500 ppi lik ekranlı, üstelik de Samsung Experience gibi stabil olmayan bir arayüzle IOS gibi stabil, ekranı 5.5 inçlik ekrana sahip ve parlaklık değeri çok daha düşük Iphone 8 Plus la aynı süreleri veriyordu, ki Mi 6 nın batarya süresinin One Plus 5 inkinden daha kötü olduğunu sen de söyledin.
    4. Bir de SAR değeri demişsinde, ben bu forumda ve başka forumlarda uzun süre One Plus 5 kullananlarla yazışmıştım, ne garip, hiç biri kanser olmamıştı:D
    Arada küçük fark varmış şu varmış bu varmış, senin o küçük dediğin farklarla şimdi teknoloji dünyası ilerliyor, ama bu farkları küçük görürsün, senin bakış açın.
    Bide yedek parça falan demişsin, bunu göz önünde alan adam zaten ithalatçı garantili telefon almaz:D Velevki sen haklı olasın, sonuçta bunlar senin deyiminle KÜÇÜK farklar...:D
    Bir de son olarak şunu söylemek istiyorum, bu forumda ne kadar süredir varsın ve kimleri tanıyorsun? Bu konuyu açan arkadaş daha önceleri telefon kameralarıyla ilgili pek çok soru sormuştu, kameraya önem verdiğini biliyoruz ki kameradan bahsediyoruz:D Senin için önemsiz olabilir ama onun için önemli, ki orada da kesin bir şey dememiştim.
    Eee, başka? Neyse, burada çok vakit kaybettim:D Mi6 daha iyi olsun One Plus 5 daha iyi olsun... Ben kesin bir şey demiyorum, ama saçmalayacağına git biraz daha araştır, sonra adam gibi iş yap
     
  20. ahmettaha111

    ahmettaha111 Üyecik

    Katılım:
    30 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    one plus 5 derim ama hafıza öneli ise xiaominin 128 gb 2139 tl onada bak
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş