Winrar Şifre Kırma !!!

Konusu 'Diğer Yazılım Konuları' forumundadır ve El Padrino tarafından 10 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

  1. El Padrino

    El Padrino Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    6.030
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    38

    - Winrar Şifre Kırma !!!

    Merhaba arkadaşlar.Torrentten bir dosya indirdim.Şifreli çıktı.Şifreyi öğrenmek için bir sitenin linkini not defterine yazıp koymuşlar dosyanın içine.O siteye girincede ne olduğu belirsiz %99 ihtimal bilgisayara virüs bulaştırmaya çalışan bir site.Şifreyi öğrenemedim bir türlü.Rarda duruyor dosya.Bu şifreyi nasıl öğrenebilirim? Nasıl kırabilirim ? Bir çözümü var mı ? Google'da biraz araştırdım ama kayda değer bir sonuç bulamadım...:hammer:
     
  2. lordarcual

    lordarcual Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    3.212
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Aynısı banada oldu.



    Ne mi yaptım tabiikide küfür yağmuru.
     
  3. cipro06

    cipro06 Doçent

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    enteresan
     
  4. salak adam

    salak adam Doçent

    Katılım:
    9 Ekim 2011
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne olduğunu bilmiyorsan sil gitsin başka indir.
     
  5. cipro06

    cipro06 Doçent

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
  6. El Padrino

    El Padrino Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    6.030
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    38
    Son çare öyle yapıcam mecburen ama sorunları çözmekten zevk aldığım için uğraşmak istedim biraz:turned:

    Eyvallah sağol.Bunu bulmuştum ama işe yaramıyor.6 yıl önceki program zaten.Yararsız yani...
     
  7. SamsungGalaxyS3

    SamsungGalaxyS3 Profesör

    Katılım:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.024
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    @El Padrino
    Dayım Çilingir buda numarası 0 555 555 ** 55 :D :D
    Peder 1 saat müsade senin için sorunsuz çalışan winrar şifresi kıran program bulucam :yes:​
     
  8. burns206

    burns206 Profesör

    Katılım:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.873
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    programlar var ama superbilgisayarin yoksa oyle 1-2 cekirdekli 1.5ghz islemcilerin kirmasi yuzyillar surer :p
     
  9. El Padrino

    El Padrino Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    6.030
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    38
    Eyvallah yiğenim sağolasın :) Bende araştırdım biraz (bu arada google da arama yapmada üzerime yoktur, aradığım herşeyi bulabilirim) ancak çok program var ama gerçekten işe yarar bir program bulamadım maalasef.Sende çok yorma kendini.Bulamazsak sağlık olsun.Tekrar indiririm.

    Süper bir bilgisayarım yok maalasef.4 çekirdekli 4,4 ghz lık, 4 gb DDR3 ram li güzel bir sistemim var.Her programın altından kalkacağına inanıyorum.Senin bildiğin program varsa söyle hemen.Çalışmalara başlayalım... :)
     
  10. Mert Ahmet

    Mert Ahmet Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    6.021
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    48
    dosya adını google a yazınca çıkıyor bazen :D
    mesela googleda elpadrino.rar şeklince arayınca herhangi bi yerde açıkta yazılmışsa bulabilirsin :)
     
  11. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye SDN Okuru

    Hiç kırmaya uğraşma, bu dosyalar tahmin ettiğinz gibi, virüs, ve zararlı yazılım yüklemek içn veya para koparmak için torrent sitelerine konuyor. şifre de çok kısa değilse hiç bir program kıramaz, yıllar sürer, kırsan dahi içindeki dosyanın sağlam olduğu garanti mi? sahte çıkma ihtimali de yüksek. en mantıklısı şifresiz başka bir dosya indir.
     
  12. Cloakengaged

    Cloakengaged Dekan

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.104
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    0
    Öyle birşey yok. RAR şifresi kıran brute-force programlarıda şifre uzunluğuna göre günler haftalar aylar sürer..
    Senin indirdiğin rar'ın içindekide istediğin dosya değildir büyük ihtimal yada virüslüdür.

    En iyisi rarın ismini google'a yaz. (xx.rar password şeklinde)
    Bulamazsan başka yerden indir.
     
  13. configure

    configure Asistan

    Katılım:
    8 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    En kolayı tekrar indirmek. Bulabilirsen dosya paylaşım sitelerinden,forumlardan falan bul. Torrent ile uğraşma. Hem forumlarda .rar dosyasının şifreside yazar :)
     
  14. mazruf

    mazruf Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    20.892
    Beğenileri:
    616
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Türkiye
    Hem torrent hem de şifreli ise "sahte"dir o.

    Şifreyi bulsan da rar'dan çıkanlar pek işine yaramaz.
     
  15. El Padrino

    El Padrino Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    6.030
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    38
    Zaten ilk inen dosyayı rardan çıkardım.Sonra içinden aynısı bir daha çıktı.Onuda tekrar çıkardım.Yine aynısı içinden çıktı.Onuda çıkarmak isteyince şifre istedi.Onun yanında da şifreyi öğnmek için yapmam gerekenlerin yazılı olduğu bir metin dosyası vardı.Bir site linki yazılıydı.Onu kopyalayıp tarayıcıma yapıştırmam gerekiyormuş.Ben virüsten falan korkmadığım için girdim siteye.Arka planı siyah klasik virüs yuvası bir site.İçinde dolaştım biraz.Yönergeleri izledim.Ama karşıma saçma saçma şeyler çıkıp durdu.Yani ne yaparsam yapayım şifre falan çıkmadı karşıma.Bende kapattım.Büyük ihtimal virüs bulaşmıştır zaten ama 2 dakikalık işi var benim için:biggrin:
     
  16. arsenik

    arsenik Rektör

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    12.053
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    48
    Cinsiyet:
    Bay
    Gönderdiği siteyi versene bakalım ne sitesiymiş. :D
     
  17. Kadima

    Kadima Rektör

    Katılım:
    17 Mart 2011
    Mesajlar:
    11.393
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    63
    o text dosyasının linkini ver bir deneyelim indirmeyi istersen? :) @ El Padrino
    şifreyi kırmak çok zaman alır en iyisi tekrar indirmek :)
     
  18. E32KERNEL

    E32KERNEL Doçent

    Katılım:
    12 Eylül 2010
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    4 çekirdekle olmaz. :D Brute-force 'un altından değil 4, 8 çekirdekte olsa kalkamaz. :)
    Belki bir kuantum bilgisayarımız olsa, işimizi görebilirdi. :D :D
    Ben diyim, boşuna program aramayın. :D
    Hele bir de şifrede *, -, _ falan varsa, aboooooovvv. :D
     
  19. Samed Tarık

    Samed Tarık Doçent

    Katılım:
    4 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    504
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    rar ismini tamamen kopyala google'a yapıştır mutlaka bi şifre bulursun bu yöntemel çok şifre buldum :)
     
  20. Ben Kenobi

    Ben Kenobi Profesör

    Katılım:
    6 Kasım 2011
    Mesajlar:
    3.206
    Beğenileri:
    164
    Ödül Puanları:
    63
    hocam o tür siteleri biliyorum.
    anket doldurma siteleri olarak geçiyor ama para verip anket dolduruyorsun.
    sonra download'a hak kazanıp şifreyi indiriyorsun.
    şifreyi yazıp dosyayı açıyorsun ve sahte olduğunu görüyorsun.
    bir keresinde bir film indirmişti bizim arkadaş, parayı vermiş ve içinden şu video çıkmış :D
     

Sayfayı Paylaş