Windows 7 de sistem geri yükleme

Konusu 'Windows 7' forumundadır ve lorboloji tarafından 14 Eylül 2009 başlatılmıştır.

  1. lorboloji

    lorboloji Doçent

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    - Windows 7 de sistem geri yükleme

    Windows 7 de sistem geri yükleme yapacağım.Ama yerini bulamadım.Sölerseniz sevinirim .Bir de sistem geri ykleme de sildiğim bir dosya geri gelirmi? Şimdidien teşekkürler.
     
  2. MeLankoLia

    MeLankoLia SDN Okuru

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.240
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bilgisayar sağ tıkla özellikler daha sonra gelişmiş sistem ayarları en son olarak ta sistem koruması

    yani bilgisayar sağ tıkla > özellikler > gelişmiş sistem ayarları > sistem koruması
     
  3. ALMİ

    ALMİ Profesör

    Katılım:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.357
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    0
    başlata sistem geri yükleme yaz çıkar ingilizceyse system restore yaz.
     
  4. lorboloji

    lorboloji Doçent

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Sağolun arkadaşlar sorunumu hallettim. :)
     
  5. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar ben geri yüklemeye basıyorum yer yok diyo seçerken hata veriyo
     
  6. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    ben sistem geri yüklemeyi açtım. Fakat ordaki ileri butonu aktif değil. Yani basılmıyo. Bir yardım ederseniz çok sevinirim
     
  7. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Arkadaslar bilgisayarimi amerikadan kuzenim getirmisti. ben turkce windows 7 yukleyip kullaniyordum iki yildir. arkadasim flashini takinca virus bulasti ve ben antivirus yukledim ardindan bulasmadan sileyim diye. biliyosunuz ki bazen antivirusler sistem dosyalarini virus olarak gorebiliyor. uyari verdiginde ben de sil butonuna bastim. dolayisiyla goctu laptopum:)
    sistem compaq sistem kurtarma ekrani geldi kurdum ve amerikadaki ayarlarina geri dondu ve tum arsivim gitti. simdi sistem geri yukleme yapicam ama en yakin uzak tarih son kurdugum tarih ve dolayisiyla ben 1 ay onceki ayarlarima donemiyorum. arsivim c: surucusundeydi. kurtarabilirmiyim bu konu hakkinda bilgisi olan varsa bilgilendirirse cok sevinirim
     
  8. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    teşekkürler iyiii işime yaradı:cool::devil::lol::yes::hammer:
     
  9. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    istediğimiz bir tarihe ger yükleme noktası oluşturamıyoruz..:dil:
     
  10. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Ben istediğim tarihe gitmek istiyorum o nu nasıl hazırlayacağım ?
     
  11. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar zaten 1 yıl geri falan yaparsanız bilgisayar çöker
     
  12. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    zaten cokktu cokecegi kadar pc istediğim tarihe geri yükleme bnde yapmak istiyorum. Madem bir yıl öncesine aldıkmı çöküyo cokcekse tam coksun........:lol:
     
  13. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Arkadaşlar sanırım win 7 de bu imkan sağlanmıyor yani önceleri xp ile takvim çıkıyordu ve bir yıl öncesine kadar gidebiliyorduk (Tabi öncesinde sistem geri yüklemeyi açmışsak).Ama win 7 de ben de bulamadım eğer bilen varsa hızlı bir şekilde paylaşırsa sevinirim. İstenilen bir tarihe bizim belirlediğimiz tarihe şimdiden teşekkürler
     
  14. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    ya benim sorunda sistem geri yükleme kapalı diyo ve açamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
     
  15. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    su sekilde yaparsiniz bilgisayarinizi sadece dosyalari görüntülemek için programlar var biraz arastirirsaniz bulursunuz eger sistem arsivinize zarar verilmemisse alabilirsiniz ama bence bilgisayarciya götürün onlar halleder ....
     
  16. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    kardeş sistemi geri yüklerken error verriyo ben ne ne yapabilirim formant mı lazım yoksa?
     
  17. mekolac44

    mekolac44 Doçent

    Katılım:
    12 Kasım 2012
    Mesajlar:
    776
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adam sorunu düzeltmiş 85k hit yemiş
     
  18. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    sistem geri yüklemek için güvenlik duvarını etkinleştirmeniz gerekmektedir :/
     
  19. ByGoxu

    ByGoxu Asistan

    Katılım:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Giden gitmiş, yapacak bir şey yok. Üstüne soğuk su iyi gider. :)
     

Sayfayı Paylaş