Windows 10 Çıktı! İndir!

  • Konbuyu başlatan shiftdelete.net
  • Başlangıç tarihi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


S

shiftdelete.net

SDN Okuru
Windows 10 Çıktı! İndir!

Microsoft'un merakla beklenen Windows 10 güncellemesi yayınlandı. Kademeli olarak sunulan Windows 10 güncellemesi hakkındaki detaylar haberimizde.

Windows 10 güncellemesini yüklediniz mi?
 

muratveb

Profesör
Onursal Üye
Katılım
23 Tem 2009
Mesajlar
2,205
Puanları
48
Dreamspark üyelerine verilerecek mi acaba ?

Eğer verilecekse tarih bellimidir arkadaşlar bilgisi olan varmı?
 

Hedgehog!

Doçent
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
607
Puanları
18
Varolan işletim sisteminin üzerine kuracağından, temiz bir şekilde nasıl back-up alabiliriz arkadaşlar?


İleride format atıp yeniden kurmak gerektiğinde sürekli olarak update üzerinden mi yüklemek zorunda kalacağız?


Yardımcı olursanız memnun olurum.
 

wMwMw

Profesör
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
1,447
Puanları
48
Konum
Mars
Hala c'de ki bölüme dosyalar inmemiş bende :/
 

thorahmet58

Üyecik
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
52
Puanları
0
sana bişey soorucam şimdi bunu yüklersek ürün anahtarı istermi çünkü bende anahtar yok win8.1 den geçiş yapıcam birde sonrası için orjinal olarak bunu indirip depolarsak sonradan kurdugumuzda sıkıntı çıkarırmı
 

wMwMw

Profesör
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
1,447
Puanları
48
Konum
Mars
Aynen bu şekilde indirip yükseltme yaptığımızda sıkıntı çıkar mı ?

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Neyse artık indirmeye başladım MediaCreationToolx64 ile umarım sıkıntı çıkmaz
 

erenberk

Reis
Onursal Üye
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
10,735
Puanları
48
Kurulum yapmış biri aşağıdaki sorulara cevap verebilir mi acaba?

1-Harddiskte yedek almamıza gerek var mı yoksa verilerimiz silinmeden tutuluyor mu?
2-Daha önceden yüklediğimiz lisanslı yazılımlar için lisans anahtarlarını yedeklememize gerek var mı? Mesela Office için bir daha kurulum mu yapmamız gerekecek?
 

Matthew Bellamy

Profesör
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
3,276
Puanları
63
Konum
MUSE
Şimdi bu yöntem ile yapınca serial'mı soruyor ?

- - - Mesaj Güncellendi - - -

O Kadar rezervasyon yaptırdık ya :) SoftwareDistrubiton'dan dosyaları silicem sonrada update yapsam serial isticek sanırım yani ben öyle anladım ?
 

wMwMw

Profesör
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
1,447
Puanları
48
Konum
Mars
Serialini bul sen.Ben bir dosya ile buldum ama dosyayı internetten buldum güvenilirliğini bilmiyorum. İstersen atabilirim. Ancak sorumluluk kabul etmem.
Hocam 8.1'in seriali var bende de kabul eder mi orası düşündürücü :)
 

Matthew Bellamy

Profesör
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
3,276
Puanları
63
Konum
MUSE
Hocam 8.1'in seriali var bende de kabul eder mi orası düşündürücü :)
Niye kabul etsin ki ? İkisi de farklı işletim sistemi

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Windows 10 güncellemesini hala alamayanlarınız varsa hemen çözümünü yazıp onları rahatlatayım:
Belki bir kısmınız biliyordur dosyalar çoktan C:\$Windows.~BT dizinine inmeye başladı. Ama Setup dosyasını çalıştırmayı denediğinizde 80240020 kodlu bir hata veriyor.
Çözümü ise şöyle:
1. "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" dizinine girin ve tüm dosyaları silin.
2. Arama kısmına "cmd" yazıp !Yönetici olarak çalıştırın! ve "wuauclt.exe /updatenow" yazıp Enter'a basın.
3. Şimdi Denetim Masasına gidip Windows Update'e gidip yeni güncellemeleri kontrol edin. Eğer olmazsa işlemi tekrarlayabilirsiniz.
 
Üst
stat counter