Webtekno çocuk pornosuna mı teşvik ediyor?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Irgatov27

Üyecik
Katılım
25 Haz 2018
Mesajlar
2
Puanları
1
Konum
istanbul
Tüm teknoloji sitelerini takip eden biriyim. Ama bugün gördüğüm şey çok canım sıkıldı. Söz konusu editör, ben haber yazdım diye bayağı pedofili siterin yolunu yordamını yapmış. Adam site ismi vermiş yahu, site ismi. RE - ZİL - LİK! Ben savcılığa şikayetimi yaptım için rahat. Silerler diye tüm ekran kaydını her şeyi aldım, belgeledim. Webtekno'yu çocuk pornosu ve pedofiliye teşvik ettiren bu yazısı için kınıyorum. 3 tık gelecek diye yapılan içeriğe bak.

Benim gibi küçük çocukları olan aileler için bu içeriklerle karşılaşmak ne kadar büyük bir sorun, sizi bunu anlamaya davet ediyorum. Hem yaş kitlesi küçük olan çocuklara bu siteleri gösteriyor, hem de yol yordam ararmış gibi niyeti kötü insanlara da yol gösteriyor. Yazının linkini aşağıya bıraktım. Siz de gidin ve şikayet edin!

Bir Bilim İnsanının Deep Web’de Ulaştığı 5 Korkunç Veri
 

Ekli dosyalar

Katılım
2 May 2018
Mesajlar
616
Puanları
93
Cidden mi? Önceden Webtekno forum sitesini kapattılar şimdi bunu mu yapıyorlar? Medeniyetimizde bulunan Webtekno'ya söz laf etmek istemiyorum fakat bunu yapması cidden ayıplık tek kelimeyle.
 

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,560
Puanları
113
Konum
Mamak
Bir anlatım olmuş çocuk pornografisine yönlendirdiğini düşünmüyorum.
Bunu dediğim için linç yemiş olabilirim.
Editörün ismini alıp şikayet edebiliriz.
 

Administraktör

Foruma iz bırakmış olma dileğiyle...
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
5,414
Puanları
113
Konum
Türkiye
Gerçeiten yapılan rezillik ama Türkiye koşullarında ceza alacağını sanmam
 

mstfhll2012

Doçent
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
573
Puanları
18
Sadece haberden ibaret olan içerik için ciddi itamlar bunlar.
Bu tıpkı Ezhel'in "uyuşturucuya yönlendiriyor" diye hapse girmesi kadar saçma.
Sen sokaklarda ki torbacıyı al bir gece sonra sal sonra vay bilmem neler neler...
Aynı düşünce yapısı burada da işliyor. Devlet çocuk tecavüzcülerine pedofili manyaklarına ceza vermiyor sonra bunu haber yapana verecek. Cidden hukukun şaibeli olduğu sistem.
Bunu iki kez oturup düşünmek lazım
 

nurdede1986

Asistan
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
100
Puanları
18
webtekno o kadar da kötü bir yer değil. burada haber yapma perşindeler. forum yöneticilerinden böyle birşeyin çıkmayacağına şüphem yok. uzun yıllardır takip ediyorum siteyi.
ancak bu tür çıkan haberlerin farklı bakış açıları oalbilecğeinden uygun bir dille memnun olmayan arkadaşın uyarması ile bir aksiyon alacağından eminim.
EMR-İ Bİ'L-MA'RUF NEHY-İ ANİ'L-MÜNKER
 

Irgatov27

Üyecik
Katılım
25 Haz 2018
Mesajlar
2
Puanları
1
Konum
istanbul
Sadece haberden ibaret olan içerik için ciddi itamlar bunlar.
Bu tıpkı Ezhel'in "uyuşturucuya yönlendiriyor" diye hapse girmesi kadar saçma.
Sen sokaklarda ki torbacıyı al bir gece sonra sal sonra vay bilmem neler neler...
Aynı düşünce yapısı burada da işliyor. Devlet çocuk tecavüzcülerine pedofili manyaklarına ceza vermiyor sonra bunu haber yapana verecek. Cidden hukukun şaibeli olduğu sistem.
Bunu iki kez oturup düşünmek lazım
Ezhel çok yanlış bir örnek, ezhel bir metafor, bir anlatım biçimi olarak bunu kullanıyor. Gidin şu torbacıda şu var, satın alın demiyor. Ama burada adam açık açık site isimlerini, nasıl girileceğini filan ekliyor.
 

Halktan Biri

Gurular Gurusu
Onursal Üye
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
9,644
Puanları
113
Gündemi takip edelim diyoruz nelerle karşılaşıyoruz yazık vallahi.
Cidden öyle. Önceden siteyi teknoloji haberleri için her gün takip ederdim. Ama artık sürekli takip etmiyorum.
Birkaç sitede bu durumu yaşadım. Bazı sitelere teknoloji haberlerine bakmak için giriyorum ama sitede magazin türünden içeriklerle karşılaşıyorum.
 

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,761
Puanları
83
Bunlar deepweb in bilinen şeyleri, webtekno yu şikayet edene kadar deepweb i şikayet etseydin, bu tip haberleri yıllar öncesinden çoğu yerde duydum teşvik ile ne alakası var, şikayetinden hiçbir şey çıkmaz.
 

xPhoenix06

Profesör
Katılım
5 May 2018
Mesajlar
1,686
Puanları
113
Konum
Ankara
Ne teşviki abartmayın lütfen adamlar haber yapmış sizler ise umarım webtekno hakettiği cezayı alır diyorsunuz ne alakası var teşvik ile bunun :D
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,210
Puanları
113
Galiba sansürlenmiş şu an için bir sıkıntı gözükmüyor. Allah tüm çocukları böyle muamelelerden korusun....
 
Üst
stat counter