Vodafone Net Kullananlar Arıza Yaşamasınlar

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
13 Kasım 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
28
Merhabalar şuanda içinde olduğum bu berbat durumu burda yazarak başkalarının yaşamasını istemediğimden dolayı yazıyorum.

16.10.2017 tarihinde nakil işlemim başarıyla tamamlandı ancak internet yoktu ve hemen arıza kaydı açtırdım.
24.10.2017 tarihinde beni aradılar (Sözde maksimum 72 saat) ve arızanın giderildiğini söylediler bende denedikten sonra arayıp bilgi vereceğimi söyledim. Sonra internete baktım hala yok arıza giderilmemiş. Müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydının kapatıldığını söyledi tabi 72 saati baya bir geçtiğinden hemen kapatmışlar anlayacağınız. Neyse tekrar bir arıza kaydı oluşturdum ve hala cevap bekliyorum ne bir arayan var ne soran her gün müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydının durumunu soruyorum ve hep aynı cevabı alıyorum uzman ekiplerde gözüküyor en kısa zamanda çözülecektir. 72 saat içinde çözülür diyorlar ben 24.10.2017 de arıza kaydı oluşturmuşum bugün 13.11.2017 hangi 72 saatden bahsediyorlar nerde yaşıyor bunlar anlamış değilim.
BTK dan şikayet yazdım geri dönmediler. Jet Fatura dan şikayet yazdım geri dönmediler. Bu kadar zaman geçti çözemiyorsunuz ve ben boşuna para ödüyorum antlaşmayı fes edin başka bir internet sağlayıcısına geçiyim bari böyle iş olmaz diyorum bunu yapamayız bekleyin en kısa zamanda çözülecek diyor.

Anlayacağınız kafayı yemiş durumdayım.
Geçmek isteyen geçmesin, kullanan varsada arıza yaşamamasını dilerim.
 

CapScroLL

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,682
Puanları
113
Yaş
26
Altyapı TT'de olduğu için nakil ve altyapı işlemlerine Türk Telekom bakıyor, bende her nakil işleminde senin gibi sıkın yaşıyorum. İlk nakilde 4-5 Defa geldiler ve her defasında üst katın kablosuyla oynayıp gittiler, Allah'tan bir ara benim evde olduğum güne denk geldiler de durumu özetledim ve bağlantımı kurdum. Bu sefer yaklaşık 2 Hafta önce tekrar nakil gerçekleştirdim, yaklaşık 3-4 Günde geldiler (Bunun 2 günü hafta sonuna denk geldi) ama kabloları yanlış porta bağlamışlar çünkü aradığımda portumun sinyal aldığını fakat kabloda sorun olduğunu söylediler. Gelen arkadaşlar bir kez daha yaptı gitti. Her şey güzel gidiyordu ama hız max 4 Mbps alıyordum, nedeni ise hat eski olduğu için her hangi bir kutudan sinyal güçlendirme desteği almadan direk santrale bağlanıyordu. Görüştüm 8 Mbps'ye yükselttiler hız testi yaptım etki etmedi, teknik destek yönlendirdiler. Arıza kaydı Cuma günü akşam oluşturuldu hafta içinde hemen geldiler ama ses seda etmeden, kapı zilinde sorun var üst katı çalmışlar ev sahibi kapıyı açıp içeriden çalın demiş onlar da zaten içeride işimiz yok içeriye Vodafone bakıyor gerek yok demişler. Hazır ki yavaş olan interneti bozup gitmişler ve sorun binada demişler, yine aradım bir kez daha sessiz sedasız gelip sorun yine içeride demişler, kabloyu kestim biçtim kırık vardır diye hazır ki kablodan da oldum. Yine aradım bu sefer başka semte bakan ekibi yönlendirmişler, bunlar sağolsunlar kapıyı çalıp içeriye geldiler uzun uzun sohbet ettik ve bu hattın eski olduğu için direk desteksiz santrale bağlandını öğrendim, hız hakkında oynama yapmamamı söylediler ve dışarıdan gelen kabloya sinyal kontrolü yaptılar. Diğeri dışarıya çıkıp bağlantıları yaptı ve birazdan geleceğini söyledi. Şuan bağlantı var fakat bu sefer alabildiğim max DSL hızı modem arayüzünde 2 Mbps olarak görünüyor, testte normal olarak 1 Mbps olarak gözüküyor. Sorun Türk Telekom'un sağladığı bağlantı kalitesinde, önceki evde sıkıntısız kesintisiz 15 Mbps alırken burada 16 Mbps internet parası verip 2 Mbps alıyorum. Üstelik hemen 2 sokak altta TT binası var, bari kendi çevrenize kalite dağıtın arkadaş siz bu ülkeye bela mısınız nesiniz ya?
 

ponçik

Öğrenci
Katılım
7 Mayıs 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Merhabalar şuanda içinde olduğum bu berbat durumu burda yazarak başkalarının yaşamasını istemediğimden dolayı yazıyorum.

16.10.2017 tarihinde nakil işlemim başarıyla tamamlandı ancak internet yoktu ve hemen arıza kaydı açtırdım.
24.10.2017 tarihinde beni aradılar (Sözde maksimum 72 saat) ve arızanın giderildiğini söylediler bende denedikten sonra arayıp bilgi vereceğimi söyledim. Sonra internete baktım hala yok arıza giderilmemiş. Müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydının kapatıldığını söyledi tabi 72 saati baya bir geçtiğinden hemen kapatmışlar anlayacağınız. Neyse tekrar bir arıza kaydı oluşturdum ve hala cevap bekliyorum ne bir arayan var ne soran her gün müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydının durumunu soruyorum ve hep aynı cevabı alıyorum uzman ekiplerde gözüküyor en kısa zamanda çözülecektir. 72 saat içinde çözülür diyorlar ben 24.10.2017 de arıza kaydı oluşturmuşum bugün 13.11.2017 hangi 72 saatden bahsediyorlar nerde yaşıyor bunlar anlamış değilim.
BTK dan şikayet yazdım geri dönmediler. Jet Fatura dan şikayet yazdım geri dönmediler. Bu kadar zaman geçti çözemiyorsunuz ve ben boşuna para ödüyorum antlaşmayı fes edin başka bir internet sağlayıcısına geçiyim bari böyle iş olmaz diyorum bunu yapamayız bekleyin en kısa zamanda çözülecek diyor.

Anlayacağınız kafayı yemiş durumdayım.
Geçmek isteyen geçmesin, kullanan varsada arıza yaşamamasını dilerim.

Ben de Vodafone Net kullanmıştım 2 yıl öncesine kadar.1 ay lık parasını ödedim.15 gün kullandım, 15 gününde internet yoktu.
 
Üst