Vodafone mi Türk Telekom mu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Emre 1905

Asistan
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
142
Puanları
18
Arkadaşlar Turkcell faturalı hat kullanıyorum. Turkcellin çekim kalitesi ve internet hızında bir sorunum yok fakar paketleri çok pahalı. Yani en iyi 1 gb internet paketi olan bir paketten yararlanabiliyorum. Vodafone ya da Türk Telekom ikisinden birine geçmek istiyorum yine faturalıya. Kafamda vodafone var. Paketleri ve çekim kalitesi iyi diye duydum. Ama Türk Telekom'un da ucuz çok güzel bol internetli paketleri var. Fakat onun da çekim gücü azmış. Sizce hangi operatör daha avantajlı. Yani tamam internet paketi benim için önemli olan ucuz olması falan. Ama çekmedikten sonra ne anlamı kalır ki.
Bu arada İstanbul Eyüp'te oturuyorum. Hangisini önerirsiniz siz teşekkürler.
 

SONG JOONG KI

Dekan
Onursal Üye
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
8,446
Puanları
113
Konum
İzmir
Ben olsam trkcllde kalırdım ama internete çok ihtiyacınız varsa turk telekoma geçin, Vodafone 4.5G den sonra cortladı.
 

=SOH=GarezZz

Asistan
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
335
Puanları
28
Konum
KOZMOS
Arkadaşlar Turkcell faturalı hat kullanıyorum. Turkcellin çekim kalitesi ve internet hızında bir sorunum yok fakar paketleri çok pahalı. Yani en iyi 1 gb internet paketi olan bir paketten yararlanabiliyorum. Vodafone ya da Türk Telekom ikisinden birine geçmek istiyorum yine faturalıya. Kafamda vodafone var. Paketleri ve çekim kalitesi iyi diye duydum. Ama Türk Telekom'un da ucuz çok güzel bol internetli paketleri var. Fakat onun da çekim gücü azmış. Sizce hangi operatör daha avantajlı. Yani tamam internet paketi benim için önemli olan ucuz olması falan. Ama çekmedikten sonra ne anlamı kalır ki.
Bu arada İstanbul Eyüp'te oturuyorum. Hangisini önerirsiniz siz teşekkürler.
suan ben avea kullanıyorum fıyat konusunda dıgerlerıne nazaran kat kat ucuz ama ınternet hızı dusuk malesef ama iş çekım konusuna gelınce artık 3 operatorde turkıyenın her yerınde cekıyor bu konu eskılerde kaldı sen cebıne bak derım.
 

tengribizmenemen

Profesör
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
1,682
Puanları
83
Vodafone kullanıyorum internet Hızı kötü.Turkcell'den geçtim.İlginç bir şekilde Vodafone daha iyi çekiyor.Ama internet Hızı kötü
 

Egosiesta

Doçent
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
548
Puanları
28
Konum
Tekirdağ
Türk Telekom un 4.5 g alt yapısı gayet güzel ben çoğu yede sıkıntısız giriyorum gösterge çubuğunda 2 kademe çekse bile 30 mbps den yukarıda sürekli internetimin hızı bu yüzden içiniz rahat olsun çekmiyor muhabbeti eskide kaldı zaman la düzeldi.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
6,239
Puanları
113
Konum
Ankara
Arkadaşlar Turkcell faturalı hat kullanıyorum. Turkcellin çekim kalitesi ve internet hızında bir sorunum yok fakar paketleri çok pahalı. Yani en iyi 1 gb internet paketi olan bir paketten yararlanabiliyorum. Vodafone ya da Türk Telekom ikisinden birine geçmek istiyorum yine faturalıya. Kafamda vodafone var. Paketleri ve çekim kalitesi iyi diye duydum. Ama Türk Telekom'un da ucuz çok güzel bol internetli paketleri var. Fakat onun da çekim gücü azmış. Sizce hangi operatör daha avantajlı. Yani tamam internet paketi benim için önemli olan ucuz olması falan. Ama çekmedikten sonra ne anlamı kalır ki.
Bu arada İstanbul Eyüp'te oturuyorum. Hangisini önerirsiniz siz teşekkürler.
üçü arasından bence en ideali Vodafone, kardeşim bende çok gezdim üçü arasında en ideali Vodafone.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
6,239
Puanları
113
Konum
Ankara
4gb internet + 750dk + 1000 sms avea da 25 tl bundan daha ucuzu yok vodafonun paketlerınıde bılıyorum bu fıyata boyle paket yapamazsın
galiba yanlış kişiyi alıntıladın kardeş. Eğer doğru alıntı yaptıysan en dengelisi dedim bunun içinde internet çekim kalitesi vs vs de mevcut.
 

isyankar42

Profesör
Katılım
8 Kas 2015
Mesajlar
2,761
Puanları
113
Konum
Konya
turkcell kullandım 1 yıl sonra aveaya geçtim ama turkcellin yanına yaklaşamaz eğer ankara istanbul izmir dışında bir yerde otyruyorsanız ve merkeze azcık uzaksanız aveayı unutun(konyada böyle)
 

iriaslan

Üyecik
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
11
Puanları
3
Turk telekomda faturalı olma habersiz 11899 a abone ederler filan haftalık 12 lira çekmeye başlarlar artık ne zaman anlarsan belkide başına gelmez bilemem ama ben 12 aylık sözüm bitince faturasıza geçicem o zaman 84 lira ödemezdim 11899 şikayet yazınca google amcaya görünüyor bas ilkine yalnız değilim bilmiyorum bilinen bişey mi
 

SONG JOONG KI

Dekan
Onursal Üye
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
8,446
Puanları
113
Konum
İzmir
turkcell kullandım 1 yıl sonra aveaya geçtim ama turkcellin yanına yaklaşamaz eğer ankara istanbul izmir dışında bir yerde otyruyorsanız ve merkeze azcık uzaksanız aveayı unutun(konyada böyle)
İzmir dede berbat. 4g de 5mb çıkıyor. Aynı yerde trkcll 63 çıkıyordu
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,205
Puanları
83
Konum
İstanbul
Turk telekomda faturalı olma habersiz 11899 a abone ederler filan haftalık 12 lira çekmeye başlarlar artık ne zaman anlarsan belkide başına gelmez bilemem ama ben 12 aylık sözüm bitince faturasıza geçicem o zaman 84 lira ödemezdim 11899 şikayet yazınca google amcaya görünüyor bas ilkine yalnız değilim bilmiyorum bilinen bişey mi
Faturalı kullanıyorum bi bana birşey olmuyor.
 

canberk_96

Üyecik
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
32
Puanları
8
Konum
Sakarya
Turk telekomda faturalı olma habersiz 11899 a abone ederler filan haftalık 12 lira çekmeye başlarlar artık ne zaman anlarsan belkide başına gelmez bilemem ama ben 12 aylık sözüm bitince faturasıza geçicem o zaman 84 lira ödemezdim 11899 şikayet yazınca google amcaya görünüyor bas ilkine yalnız değilim bilmiyorum bilinen bişey mi
Bu tip servisler özel servislerdir kullanıcıları operatör üye yapamaz yani arayıp operatörüne bana üyelik yapın desende yapma şansı yok üyeliği o servisin sitesi üzerinden onay verirsen başlatabilirsin yani operatörle ilgisi yok eğer internet paylaşmı yaptıysan paylaştığın kişide onay verirse senin internetinle yaptığı için sen onay vermiş sayılırsın ve sana ücret yansır iptal ettirdiğin zaman hattını blackliste aldır bir daha üyelik başlamasın tekrar mağduriyet yaşama umarım bilgilendirmişimdir saygılar ☺
 

iriaslan

Üyecik
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
11
Puanları
3
Bu tip servisler özel servislerdir kullanıcıları operatör üye yapamaz yani arayıp operatörüne bana üyelik yapın desende yapma şansı yok üyeliği o servisin sitesi üzerinden onay verirsen başlatabilirsin yani operatörle ilgisi yok eğer internet paylaşmı yaptıysan paylaştığın kişide onay verirse senin internetinle yaptığı için sen onay vermiş sayılırsın ve sana ücret yansır iptal ettirdiğin zaman hattını blackliste aldır bir daha üyelik başlamasın tekrar mağduriyet yaşama umarım bilgilendirmişimdir saygılar
Bu konuda yalnız olmadığımı söylemiştim zaten acaba ben mi üye oldum diye şüphelendiğimden bakındım nedir diye yalnız olmadığımı gördüm onlarda ancak faturada anlamışlar zahmetli uğraş sonrası para alınabiliyor ben uğraşmadım
Screenshot_20161010-160304.png
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
10,955
Puanları
113
Konum
Antalya
Türk Telekom uygundur, hat taşıyana 1000dk + 1000sms + 7GB internet, 45TL.. TTNET aboneliği olan birinin TC'sini yazdığında 39TL oluyor.
 

Hatukoy

Üyecik
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
77
Puanları
8
Turktelekom bir nebze daha uygun ama eh işte.. Çok şey yazasım varda işte bana çok pahalı geliyor tüm operatörler gereğinden fazla pahalılar. En sonunda sadece her yöne dakika alıcam kapatıcam mobil interneti, artık wifi bulursak gariban gariban takılırız.
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,205
Puanları
83
Konum
İstanbul
Turktelekom bir nebze daha uygun ama eh işte.. Çok şey yazasım varda işte bana çok pahalı geliyor tüm operatörler gereğinden fazla pahalılar. En sonunda sadece her yöne dakika alıcam kapatıcam mobil interneti, artık wifi bulursak gariban gariban takılırız.

Gardaş fiyatlar uygun 1 liradanmı alcanız
 
Üst
stat counter