bortecine09
Öğrenci
- Katılım
- 13 Nisan 2017
- Mesajlar
- 6
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 34
SEG 32SCF5660 ürününü aldığımda gözüme hoş gelmişti. Ama ucuz etin suyu yavan olurmuş. Nitekimde öyle oldu. ürün 2 kez panel arızası verdi ve sfırıyla değişti, son değişen ürün 2 kez elektrik arızası verdi. Servis gelip yazılım attı, lakin ertesi gün gene elektrik arızası verdi. Cihazı alıp götürdüler servise, 6 gün serviste kaldı. çözdük deyip getirdiler, gene aynı arızayı verdi. hala ürünüm bozuk. çözüm merkezine ulaşmak için 7 8 kez müşteri hizmetleriyle konuştum ama çözüm merkezi çözüm getiremedi. ürünü bana tamir edip geri göndereceklerini söylediler durdular. bende bu ürünü istemediğimi ifade ettim. aradan 1 hafta geçti, geri aradı çözüm merkezi, ürünün değişimini yapamadıklarını, tamir edeceklerini söyledi. kabul etmez isem, yazılı ihtarla ürünü almamız gerekeceğini söylediler. 6 7 kez bozulan bir ürünü hala tamir etme derdinde olan Vestel firmasını, şiddetle kınıyorum. Hatalarını kabul etmelerine rağmen reaksiyon almaktan aciz kalan bu firmayla tüm ilişkilerimi kesiyorum.