Vatan Bilgisyar rezilliği...

Bu konuyu okuyanlar

treyson21

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
Merhaba Arkadaşalar.

Vatan Bilgisyarın internet adresinden Asus marka K555UQ serisinde notebook aldım. 8 ay kullanım sonrasında ekranda beyaz resim varken beyaz leke oluştu. Bende doğal olarak ürünü yaptırmak için Vatan Bilgisyar aracılığıyla garantiye verdim.

Ürünümü 28.05.2017 de servise gönderdim. Yazdığım sorunların hiçbiri çözülmemiş ve bios güncellemesi işlemci fanı kanalları temizliği sistem yeniden yüklenmiş. Bende bu durumu kabul etmeyeceğimi Vatan Bilgisyar'a belirttim. Daha bilgisayarımı Vatan Bilgisyar Mağazasından çıkarmadan yeniden servise gönderdim.

Ürünüm 06.06.2017 tarihinde tekrardan servise gitti. Servis ise bana 420 tl masraf çıkardı. Masraf nedeni ise klavye tuşlarının eksik olması ve şarj pil yerinin yamuk olması dendi. Ben bilgisayarımı hatasız eksiksiz kutulu faturalı herşeyi tam birşekilde servise gönderdim. Bilgisyarım bana arızalı ve bir tuşu eksik olarak geldi. Bilgisayarımı tekrardan Vatan Bilgisyarda inceledim ve oradaki müşteri hizmetlerine ben bu cihazı size böylemi teslim ettim sorusunu yönelttim onlarda hayır dedi eksiksiz kırıksız birşekilde teslim ettiniz bende arıza forumu oluştururken bunu not olarak düştüm diye belirtti ve notu gösterdi.
Bana belirttikleri ise tekrardan servise göndereceğiz ve sizde Tüketici Hakem Heyetine başvurun diye söylediler bende tüketici hakem heyetine başvurdum.
Asus servisini aradığım da Asus servisi suçu Vatan Bilgisyarda atıyor Vatan Bilgisyar ise servise atıyor suçu. Gerçekten bilgisayarımın olmayışından çok mağdur oldum. Burada bilgisayarımın kırık eksik olmasından dolayı bunun için suçlu çıkacağımdan korkuyorum.

Neyse ürün servise gitti 3 gün sonra bilgi almak için aradığım da ise Vatan Bilgisyar Müşteri hizmetlisi ürünün daha Mazağazaya ulmadığını belirtti. 2. Sefer gönderdiğim ürünün ulaşmadığını belirttiler halbuki ben ürünü gördüm kabul etmedim tekrardan 3. defa gönderdim. Bunu da müşteri hizmetlerine belirttim. Müşteri hizmetleri ise Mazağa ile görüşmemi söyledi bu defa Mazağa yetkilileri suçu müşteri hizmetlerine atıyor, müşteri hizmetleri ise Mağazaya. Bu nasıl bir müşteri hizmeti anlayışı.

Asus kullanmaktan soğudum. Böyle bir ortamda ve servis anlayışında ben bu ürünü kullanmak istemediğimi Vatan Bilgisyar'a ve Asus'a belirttim.


Korkum ürünün elimde kırık ve bozuk birşekilde kalmasıdır. Bu konu hakkında yardımlarınızı ve görüşlerinizi almak istiyorum. Hakkımı nasıl arayabilirim? Mağdur olmak istemiyorum.



Not: Asus almak ve Vatan Bilgisyardan alışveriş yapmak pişmanlıktır. Sadece düşüncelerimi belirtiyorum ve yaşadığım şeyleri aktarmak istedim. Kimsenin başına böyle birşeyin gelmesini istemem .
Teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Dentist23

Doçent
Katılım
10 Nisan 2016
Mesajlar
502
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
33
Tuketici hakem heyeti sonucunu bekleyin. Vatan bilgisayardan gonderirken saglam oldugu, geri geldiginde kirik oldugunu gosterir belgeleri talep edip tuketici hakem heyetine teslim edin. kaybetme ihtimaliniz neredeyse yok.
 
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Geçmiş olsun öncelikle. Vatan bilgisayarın servisinden uzak durun. Bir arkadaş bilgisayarını servise vermişti, işlemcisi i7 olan bilgisayara i5 işlemci takmışlar. Sonra yanlışlık olmuş falan dediler, artık işlemciyi sökmek nasıl bir yanlışlıksa. Bilgisayardan anlamayan birisi olsa öyle kalacak işte. Koca firma neyin peşinde şuraya bak. Hiçbir firmaya güven kalmadı artık, ne internette ne mağazada.
 

treyson21

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
Geçmiş olsun öncelikle. Vatan bilgisayarın servisinden uzak durun. Bir arkadaş bilgisayarını servise vermişti, işlemcisi i7 olan bilgisayara i5 işlemci takmışlar. Sonra yanlışlık olmuş falan dediler, artık işlemciyi sökmek nasıl bir yanlışlıksa. Bilgisayardan anlamayan birisi olsa öyle kalacak işte. Koca firma neyin peşinde şuraya bak. Hiçbir firmaya güven kalmadı artık, ne internette ne mağazada.

Aynen öyle ya ne yapacağımı şaşırdım böyle birşey olur mu ?
 

treelock

Asistan
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
367
Reaksiyon puanı
59
Puanları
28
Garantilik durumlarda direkt markanın servisine siz verin, aracı kullanmayın gerçekten ilgilenmiyorlar.

Vatan zaten rezalet bir firma, OEM'de tekel olduğu için piyasanın içine iyice ettiler.

Ah mavibilgisayar ah, sen varken piyasaya süperdi.
 

treyson21

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
Tuketici hakem heyeti sonucunu bekleyin. Vatan bilgisayardan gonderirken saglam oldugu, geri geldiginde kirik oldugunu gosterir belgeleri talep edip tuketici hakem heyetine teslim edin. kaybetme ihtimaliniz neredeyse yok.


Teşekkür ederim. Cihaz servise tekrardan gitti ben kabul etmedim ürünü. Alırsam kabullenmiş mi oluyorum ?
--- Gönderi Güncellendi ---
Garantilik durumlarda direkt markanın servisine siz verin, aracı kullanmayın gerçekten ilgilenmiyorlar.

Vatan zaten rezalet bir firma, OEM'de tekel olduğu için piyasanın içine iyice ettiler.

Ah mavibilgisayar ah, sen varken piyasaya süperdi.


Başımdan geçen olayları paylaşıyorum işte Vatan Bilgisyardan alışveriş yapacak arkadaşlar dikkat etsin.
 
Üst