V3.5 Hakkında

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Beyler konu nerelere gelmiş hiçbişey anlamadım a
siz v3.5 in ekran kartını ne yapacaksınız???
Mesaj otomatik birleştirildi:

1080p de açıyorsa sıkıntı yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:

bu sistemden bahsediyorsun sanırım.
 

VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
r5 1600 ün fiyatını nasıl bu kadar düşürmüşler anlamadım sanırım toptan satın alıyorlar bence ayrı ayrı toptan satın almak daha mantıklı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

bu arada yükseltme yapabileceğin bir kasa değil bu yani alınmaz bence 1 yıl kullanıp atmalık pc almaktansa kötü almak daha mantıklı çünkü 1660 modeli desteklemiyorsa ne anladın ki?
 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
V3.5 killer alıcağım ya ssd düşürüp 3100 tl ye geliyor sağolun
 

VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
o sistemi parçalıyacak düzeyde bir sistem bazı parçaları yurt dışından alarak daha ucuza alabilirsiniz.
 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
Dostum donanımdan hiç anlamıyorum bu yüzden hazır sistemlere bakıyorum :(
 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
totalde attığınız sistemle ekran kartı ile 2700 tl civarı çıkıyor..
 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
İşlemci konusun da i3 daha fazla cpu kullanıyor, rx580 uzun vadede daha iyi değil mi? Ama fiyat açısından çok haklısınız
 
Son düzenleme:

VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
İşlemci konusun da i3 daha fazla cpu kullanıyor, rx580 uzun vadede daha iyi değil mi? Ama fiyat açısından çok haklısınız
i3 daha fazla kullanılıyor dediğiniz şey tek çekirdek performansı ile alakalı bir şey zaten bunu fx serisinden de görmeniz lazım eğer intel bir yerde biterse AMD de orada biter birinin kullanımı %80 diğeri %60 diye %60 olanını almak mantıksız çünkü tek fark dikkatıinin geç dağılmasından oluşan FPS azalmasının daha az olması başka da bir şeye yaramıyor fakat i3 9100f nin zaten nefesini kesecek kadar kullansanız bile r5 1600 den çok daha iyi performans veriyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

RX 580 uzun vadede??? eğer o ekran kartını 1 yıl aralıksız sorunsuz kullanırsanız dünya rekoru kırarsınız benden söylemesi RX kartlarının ömrü MAXXXX 1 yıl o da zar zor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada sizin attığınız sistem rx 570.
Mesaj otomatik birleştirildi:

benim attığım ekran kartı rx ekran kartlarını parçalar ve 10 yıl filan kullanabilirsiniz wattman hatası filan yok zaten dünyanın %15'i o kartı kullanıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada acele et derim GTX 1060 ekran kartını bu fiyata bulmak hemen hemen imkansız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

eğer o kartı kaçırırsanız 3 gb modeli alabilirsiniz ve gtx 1050 de var
 
Son düzenleme:

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
dostum seni de çok uğraştırdım kusuruma bakma, lakin r5 2600 ile rx580 senin dediklerinden daha iyi değil mi onu sormak istemiştim sadece.. yanlış anlattıysam affola
 

VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
dostum seni de çok uğraştırdım kusuruma bakma, lakin r5 2600 ile rx580 senin dediklerinden daha iyi değil mi onu sormak istemiştim sadece.. yanlış anlattıysam affola
Hayır tabi ki de GTX 1060 çok daha güçlü ve r5 2600'lü sistem o kadar ucuz olamaz i5 9400f filan alırsınız ancak r5 2600 ü parçalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

r5 2600 rx 580 sistemin linkini atın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

rx ekran kartları yazılımsal olarak ölü o yüzden asla AMD kart tercih edemezsiniz fiyatlarına aldanmayın wattman hatasıyla uğraşmaktansa bir sistem alıp 10 yıl kullanmak daha mantıklı.
 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
Hayır tabi ki de GTX 1060 çok daha güçlü ve r5 2600'lü sistem o kadar ucuz olamaz i5 9400f filan alırsınız ancak r5 2600 ü parçalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

r5 2600 rx 580 sistemin linkini atın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

rx ekran kartları yazılımsal olarak ölü o yüzden asla AMD kart tercih edemezsiniz fiyatlarına aldanmayın wattman hatasıyla uğraşmaktansa bir sistem alıp 10 yıl kullanmak daha mantıklı.
v3.5 Killer AMD Ryzen 5 2600 3.4GHz, RX580 8GB, 8GB Ram, 480GB SSD Oyuncu Bilgisayarı - Oyuncu Masaüstü - Oyuncu PC sistem bu son bahsettiğim... bazı yerlerdede intel hiç önerilmiyor çok kafam karıştı
 

VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
hayır AMD normalde hiç önerilmiyor bu admalara AMD yatırım filan yapmış galiba zaten bu anket de önerilmedeiğini açıklıyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

senin attığın ürün 3200 tl.
Mesaj otomatik birleştirildi:

 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
Aga önerdiğin sistem de iyi 200 tl fark ediyor ama çok mühim değil son bişey sorucam 2.90 ghz biraz kötü değil mi performans açısından yani oyun oynamak için alıyorum :/
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada çok sağolun herşey için
 

VECTORRR

Profesör
Katılım
10 Tem 2018
Mesajlar
4,266
Puanları
113
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Aga önerdiğin sistem de iyi 200 tl fark ediyor ama çok mühim değil son bişey sorucam 2.90 ghz biraz kötü değil mi performans açısından yani oyun oynamak için alıyorum :/
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada çok sağolun herşey için
benim attığım anakart 4 ram slotlu ve 64 gb destekliyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

işlemci GHZ çekirdek ön bellek izlek filan o tür şeylerle ölçülmez şuan piyasadaki en iyi oyun konusunda işlemciler i5 9400f ile i3 9100f
Mesaj otomatik birleştirildi:

R5 2600'ü geçmesi için i5 9400f gibi bir işlemci koydum siz i3 9100f de yapabilirsiniz r5 2600 ile yakın o.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada elini çabuk tut derim çünkü son 5 ürün kaldı ve bu kartın piyasa fiyatı 2600 civarı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

işlemciyi i3 9100f yapabilirsiniz.
 

Roskevv

Üyecik
Katılım
18 Haz 2019
Mesajlar
48
Puanları
8
bayramdan sonra hemen alıcam umarım dayanır şuan 1000 tl gibi bir eksiğim var o yüzden sabırla beklicem i5 koyduğunuzu sonradan fark ettim i3 konusunda şüphelerim vardı bu şekilde gayet iyi 200 tl fark vermeye değer..
benim attığım anakart 4 ram slotlu ve 64 gb destekliyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

işlemci GHZ çekirdek ön bellek izlek filan o tür şeylerle ölçülmez şuan piyasadaki en iyi oyun konusunda işlemciler i5 9400f ile i3 9100f
Mesaj otomatik birleştirildi:

R5 2600'ü geçmesi için i5 9400f gibi bir işlemci koydum siz i3 9100f de yapabilirsiniz r5 2600 ile yakın o.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada elini çabuk tut derim çünkü son 5 ürün kaldı ve bu kartın piyasa fiyatı 2600 civarı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

işlemciyi i3 9100f yapabilirsiniz.
 
Üst
stat counter