Ulaşmayan Evraklar Üzerinden Fatura Kesen Vodafone ADSL

Bu konuyu okuyanlar

CapScroLL

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,682
Puanları
113
Yaş
26
Evet dostlar foruma tekrardan bu şekilde dönmek istemezdim ama ne yapalım, ülkede gün geçmiyor ki internet soyguncuları bitsin. 4 Yıldır Vodafone ADSL müşterisiyim, ilk 2 Yıl güzeldi sonra nakillerde sorun başladı. Diğer mesajlarımda bu nakil olaylarını defalarca anlatmıştım, yine yazmadan son nakil olayına geliyorum. Nakil işlemleri başlatıldı, 2 Haftada 3 defa aradım devam ediyor dediler, son aramamda port yok nakil işlemleriniz başlamamış dediler. Siz misiniz bunu diyen? Hemen yeni abonelik açtırdım port falan demeden 2 Günde kurulum yapıldı, üstelik sürekli arayıp hal hatır sordular, 1 gün geciken kurulumculara "Şimdiye gelmeleri lazımdı!" Diye kızdılar. Kurulum yapıldı internet açıldı, 1 Ay sonra evrakların ulaşmadığına dair mesaj geldi, tekrar doldurmam gerekiyormuş yoksa hat kısıtlanacakmış. Doldurdum, bu sefer adıma 2. defa abonelik açıldı. Durumu izah ettim, hem gelen kurulumcu hem müşteri hizmetleri ilk aboneliğin iptal edileceğini söyledi. Evet çok haklılardı, iptal edildiği için 2 ayda 2 abonelikten gelen 213 TL faturaya çarptırıldım, az önce itiraz ettiğimde aktif eden aboneliğin ücretinin ödenmesi gerektiğini söylediler. İlk ay gelen faturadan da bu durumu anlatmıştım, (sözde) iptal süreci başlamıştı ama ücret düşülmemişti. Tamamen iptal etmek istesem cayma bedeli ödemem gerekiyor, ilk gününde iptal edileceği söylenen aboneliğin iptal süreci bugün başladı ve bu geçen 2 ay için ücret ödemek zorundaymışım. Bu konu için nasıl bir yasal süreç başlatılabilir? Müşteri hizmetleriyle görüşme kayıtları duruyorsa var, gerekirse o kurulumu yaparken iptal edilir diyen gundiyi yakalar şahit tutarım.
 
Son düzenleme:

CapScroLL

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,682
Puanları
113
Yaş
26
Güncelleme***
Az önce yine aradım bu sefer anlayışlı birine denk geldim beni haklı buldu, yeni evrak göndermek yerine izinsiz yeni abonelik açan bayi, yasal olmayan işlem yaptığı için haklarında işlem başlattıklarını bildirdi, en yakın zamanda arayıp haber vereceklermiş ücret konusuna çözüm bulunacakmış.
 
Üst