Jengar
Müdavim
- Katılım
- 3 Eylül 2006
- Mesajlar
- 3,909
- Reaksiyon puanı
- 23
- Puanları
- 38
IBM tarafından yapılan bir anket, internette altı saat ve üzeri kalanların sayısının, aynı süre ile TV başında olanlara göre daha fazla olduğunu gösterdi.
IBM tarafından, tüketicilerin dijital medya ve eğlence alışkanlıkları üzerine yapılan bir anketin sonuçları, internette uzun süre gezinti yapanların sayısının, televizyon seyredenlere oranla daha fazla olduğunu ortaya çıkardı.
ABD'de online olarak gerçekleştirilen ankete katılanlardan yüzde 19'u, bir günde altı saat ve üzerinde internette gezindiklerini belirtirken, bu oran televizyon başında aynı sürelerde vakit geçirenler için yüzde 9'da kaldı. Ankette, bir ila dört saat için ise oranlar; internet için yüzde 60, televizyon için ise yüzde 66 olarak ortaya çıktı.
IBM, çıkan bu sonuçlar dikkate alındığında, internetin ev eğlencesinde önemli bir yer tutmaya başladığını ve bunun da reklam endüstrisinin oyuncuları tarafından üzerinde önemle durulmasıgereken bir konu olduğu belirtiyor. Şirket bu nedenle, reklam endüstrisinin, kullanıcının onayına dayalı reklam ve tüketici odaklı değerlendirmeler sağlama konusuna daha fazla eğilmesinin gerektiğini belirtiyor.
Dijital reklamcılığa karşı yaklaşımı şimdiye kadar düşük seyivede seyreden IBM, bu sektöre hızlı bir giriş yapması, karşısında yakın dönemde aQuantive'i satın alan Microsoft ve DoubleClick'e sahip olan Google gibi güçlü rakipleri bulması anlamına da geliyor.
Teknolatte